پارس ناز پورتال

حرف های جنجالی آزاده نامداری درباره افتادن روسری

مجموعه : اخبار سینما
حرف های جنجالی آزاده نامداری درباره افتادن روسری

حرف های جنجالی آزاده نامداری درباره افتادن روسری 

آزاده نامداری که چندی گذشته به دلیل تصویر هاي بی حجابش در شبکه های مجازی حسابی سوژه شد گویا دلش خیلی پر هست که جملاتی را بر زبان آورده هست.آزاده نامداری با انتشار عکسی از عبارت الله سمیعا علیما در اینستاگرامش نوشت;

 

هر جا دلاتون خواست آسان فحش دادید کى از شما چیزى به غیر از این شنفته یک روسرى افتاد با یک زن چه کردید واى از شبى که روسریهاتون بیفته…!!!

 

واکنش آزاده نامداری به قضاوت مردم

در اوایل مرداد 1396 فیلم و تصویر‌هایي از آزاده نامداری در شبکه‌ هاي اجتماعی منتشر شدکه وی را بدون پوشش سر در یک مکان عمومی «پارک» در شهری در سوئیس و در حال نوشیدن آب‌ جو نشان میدهد.انتشار این تصویر هاي انعکاس گسترده‌اي در شبکه های مجازی داشت.

حرف های جنجالی آزاده نامداری درباره افتادن روسری

به گزارش پارس ناز در شبکه‌هاي اجتماعی عده‌اي آزاده نامداری را به “ریاکاری” متهم و از انتشار این تصویر‌ها پشتیبانی کردند.این انگ به این علت مطرح شد که او در برنامه‌هاي تلویزیونی و در گفت و گو‌هاي خود همواره بعنوان چهره‌اي شناخته می‌شدکه فعالانه از “حجاب کامل” بخصوص “چادر مشکی” دفاع و برای آن تبلیغ می کرد.

 

گروهی دیگر انتشار این تصویر هاي را “نقض حریم خصوصی” خواندند و انتشار عمومی آن را “غیرقانونی”یا “غیراخلاقی” دانستند.آزاده نامداری در «2 مرداد 1396» در یک پیام ویدیویی به انتشار این عکس هاي واکنش نشان داد و گفتدر مکانی سرسبز بوده که “محارم” او حضور داشتند.

 

در جواب, برخی موضوع غیرقانونی بودن انتشار این عکس هاي را به علت حضور بانو نامداری در یک مکان عمومی نابجا دانستندو اعتقاد داشتند که او یک چهره عمومی هست که در شمار زیادی از موارد به صورتخودخواسته و فعال از “حجاب کامل” دفاع کرده,بنابراین نه تنها انتشار تصویر هاي او غیراخلاقی نیست بلکه حتی برای روشنگری افکار عمومی “لازم هست”.

 

مطالب مرتبط :

عکس لو رفته آزاده نامداری در فرودگاه میلان ایتالیا +عکس

آزاده نامداری در حال حاضر کجاست؟

دستگیری آزاده نامداری به محض ورود به فرودگاه امام خمینی

آزاده نامداری شخصیتی که دوست دارد نامدار باشد

جنجالی شدن بی حجابی آزاده نامداری در رسانه های خارجی

آیا تصاویر بی حجاب آزاده نامداری نقض حریم خصوصی است؟

چهره جنجالی به نام آزاده نامداری و حواشی زندگی اش

واکنش آزاده نامداری به انتشار تصاویر بی حجابش در خارج

واکنش شوهر جدید آزاده نامداری به ادعاهای همسر سابقش + عکس

حرف های خصوصی آزاده نامداری و همسرش عکس