پارس ناز پورتال

حقایق بسیار جالب درباره انزال و ارضای مردان

مجموعه : حذف شده است
حقایق بسیار جالب درباره انزال و ارضای مردان

حقایق بسیار جالب درباره انزال و ارضای مردان 

ارضا شدن مردان امری بسیار جالب است که همیشه مورد توجه همگان بوده است و انزال علتی است برای لذت بردن از رابطه جنسی. سکس یک امر دونفره است که در زمان یکسان برای هر دو فرد جذاب و عالی می باشد. جذابیت های بسیار زیادی در سکس وجود دارد که برای آقایان ناشناخته باقی مانده است. به خودی خود به ویژه اوج لذت جنسی یک نیروی جادویی به شمار می رود. اما هنوز چیزهای بسیار زیادی وجود دارد که باید در مورد آن ها بدانید.

 

در اینجا برخی واقعیت ها در باره ی اوج لذت جنسی آقایان آمده است که می تواند باعث خرسندی و شادی آنها شود. پس در ادامه با “زیباجو” همراه شوید.

 

۱- اوج لذت جنسی و اورگاسم همیشه با هم اتفاق نمی افتند:
بله این درست است. مردان بعضی اوقات اورگاسم خشک را تجربه می کنند، به این معنی که انزال به جای اینکه به سمت بیرون باشد به سمت مثانه انتقال می یابد. بنابراین این احتمال وجود دارد که در همه ی آقایان در اوج لذت جنسی انزال اتفاق نیفتد.

 

۲- انزال کاهنده ی خطر ابتلا به سرطان پروستات می باشد:
مطالعات نشان می دهند مردانی که به اورگاسم می رسند اغلب سالم باقی می مانند و خطر ابتلا به سرطان پیشرفته ی پروستات در آنها کمتر می شود. مطالعات همچنین اشاره می کند مردانی که بیش از ۲۰ بار در ماه به اورگاسم می رسند در مقایسه با مردانی که ۴ تا ۵ بار در ماه به اورگاسم می رسند، در بازه ی سنی یکسان، کمتر در معرض خطر ابتلا به سرطان پیشرفته ی پروستات قرار می گیرند

 

۳- رسیدن به اورگاسم بهتر است همراه با رابطه جنسی باشد:

رابطه اختلال در میل جنسی با برخی از خوراکی هانه استمناء. البته اگر شما نمی توانید یک رابطه ی واقعی داشته باشید بهتر است آن را خود انجام دهید، اما هیچ چیز مانند به ارگاسم رسیدن زمانی که همسرتان شما را تحریک می کند وجود ندارد.

 

۴- اورگاسم می تواند درمان سردرد نیز باشد:
بله رابطه ی جنسی می تواند درمان فوری سردرد باشد. مطالعاتی وجود دارد که بیان می کنند که استمناء یا هر گونه ارتباط جنسی که منجر به اورگاسم در فرد شود می تواند به درمان فوری سردرد کمک کند. به این علت که آن باعث ترشح برخی هورمون های اصلی که به برطرف کردن سردرد کمک می کند و شرایط را بهتر می کند، می شود.

 

۵- آقایان همچنین می توانند اورگاسم ساختگی داشته باشند:
در حالیکه زنان همیشه به خاطر اورگاسم ساختگی مورد سرزنش قرار می گیرند اما به خاطر داشته باشید که مردان در آن بسیار ماهر هستند. تحقیقات نشان داده است که حدود ۲۵ درصد از مردان در طول مقاربت در حالیکه نشانه های استناد به بعید بودن اورگاسم وجود داشته است برای حفظ خوشحالی همسر خود به اوج لذت جنسی ساختگی می رسند.

 

۶- آقایان نیز می تواند ارگاسم چندگانه داشته باشد:
۱گرچه دوره خاموشی پس از انزال ۳۰ دقیقه است، اما اگر آنها مغز خود را به اندازه کافی آموزش دهند، ممکن است چندین بار در یک شب ارتباط جنسی داشته باشند و رسیدن به اورگاسم را تجربه کنند.