پارس ناز پورتال

حقایق عجیب درباره زندگی لیدی گاگا خواننده مشهور

حقایق عجیب درباره زندگی لیدی گاگا خواننده مشهور

حقایق عجیب درباره زندگی لیدی گاگا خواننده مشهور 

لیدی گاگا بیش از اینکه به دلیل آهنگ هایش معروف شود, مدل لباس و رفتارهای عجیب و غریبش بودند که او را بر سر زبان ها انداختند. لیدی گاگا یکی از خواننده هاي معروف زن آمریکایی هست که هر شخصی که به دنیای موسیقی علاقمند باشد به خوبی با او آشنایی دارد. زندگی این خواننده معروف نیز مثل

 

دیگر سلبریتی ها با فراز و فرودها و ازدحام هایي همراه بوده هست که در مستندی با عنوان «Gaga: Five Foot Two» به شمار زیادی از آنها پرداخته شده هست اما این خواننده معروف با تیپ خاص و لباسهای غیر عادی اش چیزهای زیادی برای مخفی کردن دارد که در این مستند به انها پرداخته نشده هست.

 

1-وی به قتل یکی از رقبای خود متهم شده هست

لیدی گاگا با خواننده اي به اسم لینا مورگانا آشنایی نزدیک داشت که در سال 2008 دست به خودکشی زد. بر اساس ادعاهای برخی رسانه ها, مادر مورگانا, لیدی گاگا را متهم کرده بود که پس از مشارکت این دو در سال 2007, وی همه ي چیز را از دختر او کپی کرده هست, از نحوه لباس پوشیدن و آرایش گرفته تا برخی از آهنگ هایي که می‌خواند.

 

در سال 2016 نیز روزنامه ي سان گزارش داد که بسیاری گاگا را مسبب خودکشی رقیبش در دنیای خوانندگی میدانند. اما نکته دیدنی این هست که گاگا در زمان مرگ مورگانا «خودکشی با پرت کردن خود از بالای ساختمان» لیدی گاگا در کشور دیگری حضور داشت و اگر هم دخالتی در خودکشی دوستش داشته باشد به صورت غیرمستقیم بوده هست.

حقایق عجیب درباره زندگی لیدی گاگا خواننده مشهور

2- وی در قبل مورد آزار جنسی قرار گرفته هست

لیدی گاگا 19 ساله بود که توسط یک مرد 38 ساله مورد تجاوز قرار گرفت. وی از این پیشامد ناخوشایند برای آهنگ «تا اینکه برای شما رخداد میوفتد» الهام گرفت که نامزدی پاداش اسکار را بدست آورد. وی گفته که این آهنگ را برای کسانی خوانده که به او گفته اند دردش از این پیشامد التیام می‌یابد اما او خود میداند

 

که دردش پایانی نخواهد داشت. وی گفته که این پیشامد, او و زندگی اش را به شدت تحت تاثیر قرار داده و بارها از خود پرسیده که چرا به چنین سرنوشتی دچار شده هست.

 

3- او و کریستینا آگویلرا با هم سازگاری ندارند

کریستینا آگویلرا, دیگر خواننده معروف آمریکایی, در سال 2008 در مورد مجموعه و موزیک کلیپ آهنگ «هیولای مادر» «Mother Monster» گفته بود:” صادقانه بگویم که من کاملاً مطمئن نیستم این شخص کیست. نمیدانم که او یک مرد یا یک زن هست. مطمئن نیستم. من حقیقتاً وقت زیادی را در اینترنت نمی گذرانم

 

پس فکر میکنم که در این راستا کمی بی آگاهی هستم”. اما گاگا هیچ وقت به طور علنی از آگویلرا انتقاد نکرده هست. با این وجود آکون, که استعداد گاگا را کشف کرد در سال 2010 گفت که هیچ رقابتی بین این دو وجود ندارد. وی گفته که رسانه ها بیش از اندازه به کریستینا دقت میکنند اما از وقتی که گاگا آمده دیگر همۀ چیز عوض شده هست.

 

در سال 2013, گاگا در گفت و گو اي چنین گفت:” من از هواداران سرسخت کریستینا آگویلرا هستم. کریستینا یک خواننده ي بی نظیر و هنرمندی بینظیر هست. و در مورد ارتباط ي من و او باید بگویم به دلیل هر چیزی که دیگران از سوی من به او گفته اند متاسفم و انشاالله که از این بابت غمگین نشده باشد”. اما این دو خیلی زود خصومت ها را کنار گذاشته و در نسخه میکس دوباره آهنگ «هر کاری دلت می خواد بکن» از گاگا با هم مشارکت داشتند.

 

4- او پرز هیلتون را به تعقیب کردن خود متهم کرد

پرز هیلتون در ابتدای شهرت گاگا یکی از طرفداران سرسخت او بود اما بuد از مدتی با مسخره کردن آهنگ هایش در توییتر به یکی از مخالفان وی تبدیل شد. گاگا ادعا کرده که بعد از پیشامد اي که برایش به وقوع ضمیمه و روی ویلچر قرار داشت پیامی تهدید آمیز را از طرف هلیتون دریافت کرده و یکبار نیز او را در نزدیکی منزل اش تعقیب کرده هست

 

اما هیلتون این موضوع را رد نموده و عنوان کرده هست که در آن زمان در حال رفتن به واحدی دیگر در ساختمان محل زندگی گاگا بوده هست. گاگا در برنامه هاوارد استرن گفت که قبلاً ارتباط ي خوبی با هیلتون داشته اما هیلتون به او خیانت کرده و کوشش داشته به او بی احترامی کند و اجبار بگوید. هم‌چنین وی ادعا کرده بعد از جدایی این دو, هیلتون در محل زندگی او یک واحد خریده و تنها علت او از اینکار آزار کردن و ترساندن او بوده هست.

حقایق عجیب درباره زندگی لیدی گاگا خواننده مشهور

5- مدونا از او عذرخواهی کرده هست

همه ي از مشاجره لفظی گاگا و مدونا آگاهی دارند اما کمتر کسی خبر دارد که مدونا به طور رسمی از اینکه در رسانه ها علناً از او انتقاد کرده عذرخواهی نموده هست. لیدی گاگا در گفت و گو اي گفته که به سخنان تحریک آمیز مدونا توجهی نکرده و از دیرباز از طرفداران وی بوده هست. اما گفته که ترجیح می داد مدونا انتقاداتش

 

را حضوراً به خود وی میگفت. وی گفته در زمانی که به دلیل شکستگی لگن در بیمارستان بستری بود مدونا با انتقادهایش قلب او را شکسته هست. همین طور وی گفته که مدونا از او به دلیل رفتارش معذرت خواهی کرده اما دیگر به وی اعتماد نخواهد کرد.

حقایق عجیب درباره زندگی لیدی گاگا خواننده مشهور

6- حرفه اش باعث شد که ارتباط ي عاطفی اش به هم بخورد

لیدی گاگا و تیلور کینی در جولای سال 2016 و پس از 5 سال ارتباط ي عاشقانه, اتمام ارتباط خود را اعلام کردند. گرچه مشخص شده که علت جدایی این دو قرار گرفتن اسم او در بین بازیگران بازسازی فیلم «ستاره اي متولد می‌شود» «A Star Is Born » بوده هست. وی گفته که دیگر بردباری مردها را ندارد زیرا هر زمان که بیش از پیش پیروز شده عشقش را از دست داده و سه بار قلبش شکسته هست.

 

7- در طی یک پیشامد یکبار لگن او شکست

در فوریه سال 2013, وی مجبور شد تور خود را به دلیل ترک برداشتن استخوان لگن کنسل کند. اما چند ماه بعد وی اعلام کرد که شرایطش از آنچه که در رسانه ها گفته می شد بدتر بوده هست. وی گفت که لگن او دچار شکستگی بسیار بدی شده بود و پزشکان به وی گفته بودند که اگر تور خود را ادامه دهد باید لگنش را به طور کلی جایگزین کند. در آن صورت وی دستکم یک سال منزل نشین می شد.

حقایق عجیب درباره زندگی لیدی گاگا خواننده مشهور

8- او از درد مزمن رنج می‌برد

وی در مستند خود از درد مزمنی که بردباری میکند سخن گفته و میگوید که این درد برای او نقش یک میکروفون را دارد. اگر چه این درد برای وی آزار دهنده هست اما گاگا آن را به یک چیز مفید تبدیل می‌کند. وی گفته که او نیز مثل شمار زیادی از مردم عادی از درد مزمن رنج می‌برد و میخواهد به مردم دلگرمی بدهد. وی بارها تورهایش را به علت دشواری های جسمی و دردهایش کنسل کرده هست.

 

9- تهیه کننده ي مجموعه هایش از او سوء بهره گیری کرده بود

وندی استارلند که در اساس کشف استعدادهای اخیر شناخته شده هست از راب فوساری, تهیه کننده آهنگ هاي لیدی گاگا, شکایت کرده و ادعا نموده که نیمی از سود او که از محل فروش آهنگ هاي گاگا بدست می‌آید به او تعلق دارد زیرا وی بوده که لیدی گاگا را کشف کرده هست. در سال 2014, فاش شد که گاگا با فوساری

 

ارتباط اي فراتر از ارتباط ي کاری دارد و در نهایت گاگا به سرزنش فوساری در مورد امضا کردن قراردادی که برای او ایده آل نبود پرداخت. وی در گفت و گو اي در این خصوص گفته هست:” به عقیده من راب باعث شد که وندی فکر کند که او در عواید ترقی شغلی من نیز سهیم هست اما در واقع وی قصد چنین کاری را نداشت.

 

فوساری از کلمات بسیار رکیکی بهره گیری کرد. او قرارداد را جلوی من پرت کرد و مرا مجبور کرد قراردادی را امضا کنم که برای یک هنرمند زن جوان بسیار یک طرفه, غیرقابل یقین و ناامید کننده بود. من واقعا میخواستم که حرفه ي خوانندگی خود را گسترش دهم اما به یاد دارم که همان اول به من گفته شد که شرایط قرارداد اصلاً طبیعی نیست.

 

یکبار این دو به دلیل درآمدهای بدست آمده از فروش مجموعه ها از هم شکایت کردند که در نهایت گاگا مجبور شد 10 میلیون دلار به فوساری بپردازد.

 

10- او به اضطراب روانی استرس پس از وقوع پیشامد مبتلا هست

وی در نامه اي گفته هست که پس از تجربه ي دردناک تجاوز و دردهای جسمی که بردباری کرده به اضطراب استرس پس از وقوع پیشامد مبتلا شده هست. لیدی گاگا می‌گوید که هر روز این استرس را تجربه کرده و حتی وقتی کسی به او دست می‌زند نیز دچار استرس می‌شود. وی گفته که گاهی شرایط روانی اش باعث می‌شود که قدرت حرکت و تکلم را برای مدتی از دست بدهد یا دستکم برای مدتی نتواند مثل حالت عادی رفتار کند.

حقایق عجیب درباره زندگی لیدی گاگا خواننده مشهور

11- او در نوجوانی با بی اشتهایی و تهوع شدید دست به گریبان بوده هست

وی در گفت و گو اي در سال 2012 گفته که در دوران دبیرستان همه ي وقت با دشوار استفراغ کردن مواجه بوده هست. وی گفته که می خواسته بدنی موزون داشته باشد اما پدر ایتالیایی اش علاقه زیادی به گوشت داشته و هر شب غذا هاي لذیذ زیادی بر سر سفره آنها وجود داشته هست. وی بارها به پدرش اعتراض کرده

 

که این غذاها مانع از موزون شدن بدن او میشوند اما جوابی نگرفته هست وی گفته که رژیم خوراکی نامناسبش بر روی صدا و حرفه اش نیز تاثیر گذاشته بود. با این وجود وی گفته که رژیم خوراکی سفت و سختی را دنبال نکرده و اینکار را زیان آور می‌داند.

 

12- وی زمانی به ماریجوانآ و دیگر مواد مخدر معتاد بود

وی گفته که برای مدتی و به دلیل کاهش درد و اضطراب و گرچه بعنوان خوددرمانی ماریجوانآ مصرف می کرده هست. وی گفته که برای کاهش درد روزی 15 تا 20 سیگار حاوی ماریجوانآ می کشیده هست اما مارینا آبراموویچ به وی کمک کرده که اعتیاد خود را ترک کند. وی گفته که مارینا گفته در منزل اش چیزی جز هنر وجود ندارد

 

و از آن زمان وی به ندرت ماریجوانآ مصرف میکند, هر چند در مستند زندگی اش نیز دیده می‌شود که به صورت تفننی از این ماده بهره گیری می‌کند.گرچه وی گفته که بارها و بارها مواد مخدر دیگری را بهره گیری کرده و هر زمان از ماده اي به ماده ي دیگر متمایل شده هست. وی گفته که وی یک ابرقهرمان نیست و مثل هر زن دیگری می شکند و آسب پذیر هست بنابراین او نیز نقاط ضعف و کاستی هاي خاص خودش را دارد.

حقایق عجیب درباره زندگی لیدی گاگا خواننده مشهور

لیدی گاگا،بیوگرافی لیدی گاگا،درباره زندگی لیدی گاگا،لیدی گاگا خواننده مشهور،عکسهای لیدی گاگا جنجالی