پارس ناز پورتال

خالکوبی های پیرمرد هندی که چندین رکورد در گینس دارد

خالکوبی های پیرمرد هندی که چندین رکورد در گینس دارد

خالکوبی های پیرمرد هندی که چندین رکورد در گینس دارد

پیرمرد هندی علاقه زیادی به ثبت رکورد های گوناگون در کتاب گینس دارد و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نکرده است. پیرمردی که به شکستن رکوردهای گینس اعتیاد دارد و خالکوبی های عجیب را بر بدن خود انجام میدهد سوژه این روزها شده است . به گزارش پارس ناز  یک خبرنگار در مصاحبه ای با این پیرمرد 74 ساله که وسواس خال کوبی دارد از شرایط زندگی و علت این خالکوبیهای عجیب وی پرسیده است .

خالکوبی های پیرمرد هندی که چندین رکورد در گینس داردپیرمرد 74 ساله هندی سرتاپایش را با خالکوبی پوشانده است . به گزارش پارس ناز ، هار پراکاش ریشی 499 پرچم کشورهای مختلف را بر بدن خود خالکوبی نموده است !

 

این پیرمرد 74 ساله خود را ریشی گینس مینامد چرا که دارای چندین رکورد گینس میباشد !رکوردهایی نظیر قرار دادن 65 شمع روشن در در دهان که ریشی بخاطر انجام این کار تمام دندانهای خود را کشید تا موفق به ثبت اسم خود در کتاب گینس بشود !
خالکوبی های پیرمرد هندی که چندین رکورد در گینس داردریشی رکورد جهان را در سال 1990 برای اولین بار شکست و در کتاب گینس ثبت شد ! رکوردی که ریشی شکست ، 10001 ساعت روروک سواری همراه با بچه ها بود !

 

همچنین در سال 2011 توانست رکورد باور نکردی قرار دادن 496 عدد نی به طور همزمان در دهانش را به جای بگذارد !! این پیرمرد هندی میگوید برای ثبت کردن این رکورد و همینطور بیشتر قرار دادن شمعهای روشن در دهانم مجبور شدم تمام دندانهایم را بکشم !
خالکوبی های پیرمرد هندی که چندین رکورد در گینس داردریشی تولید کننده ی قطعات حرفه ای خودرو است و میگوید 20 رکورد گینس را در اختیار دارد ! این پیرمرد هندی میگوید : ( وقتی که من همراه دو نفر از دوستانم برای اولین بار رکورد جهانی را بدست آوردیم نام من هار پراکاش ریشی بود اما هنگامی که نام من در گینس ثبت شد مردم به من آقای گینس میگفتند .

 

و این نام برای من باقی مانده است و همه مرا به این نام میشناسند )ریشی میگوید حالا 74 ساله شده ام ودندانهایم را از دست دادم ولی میخواهم دو رکورد دیگر را هم بدست بیاوردم

خالکوبی های پیرمرد هندی که چندین رکورد در گینس داردریشی میگوید 499 پرچم کشورهای مختلف را بر روی بدن خود خالکوبی نموده است . او در حال حاضر میخواهد پرتره رهبران جهان و رئیسان جمهور را به عنوان علامت احترام ؛ بر روی بدن خود خالکوبی نماید . از جمله ی این رهبران ، میتوان به باراک اوباما و ملکه الیزابت دوم اشاره کرد.
خالکوبی های پیرمرد هندی که چندین رکورد در گینس داردریشی میگوید : من یک خالکوبی از مهاتما گاندی و نخست وزیر هند و رئیس جمهور ایالات متحده ی آمریکا را بر روی بدن خود دارم.ریشی میگوید : ” من نامنه ای به رئیس جمهور ایالات متحده نوشته ام و از او درخواست کردم مرا به ایالات متحده دعوت کند .من مطمئنم که او جواب نامه ی من را خواهد داد.من میخواهم در مورد یک فرمول برای از بین بردن تروریسم در جهان ؛ با باراک اوباما حرف بزنم
خالکوبی های پیرمرد هندی که چندین رکورد در گینس داردریشی با انتقادات اطرافیان و همسایه ها مواجه شده است و میگوید مردم او را سرگرم کننده میدانند اما وقتی به آنها نزدیک میشوم به من میگویند پیرمرد دیوانه ! من فکر میکنم وقتی اینهمه خالکوبی روی بازوهایم میبینند عموما مرا درک نمیکنند .

 

ریشی که مورد هحمله و سرزنش افراد فامیل قرار گرفته است و باعث شده دچار دلسردی گردد ، میگوید مردم زیادی به او تلفن میزنند و میگوید جوک متحرک یا پیرمرد دیوانه . من فکر میکنم وقتی مردم این حجم از خالکوبی را روی بدن من میبینند عمدتا نمیتوانند درک کنند .و فکر میکنند یک پسر دیوانه هستم ! ریشی میگوید نگران قضاوت ها و برخورهای خانواده اش است که هیچوقت از علاقه اش با آنها حرف نزده !
خالکوبی های پیرمرد هندی که چندین رکورد در گینس داردریشی میگوید بعد از مرگم مردم بلافاصله مرا فراموش میکنند برای همین میخواهم باز هم نامم را در کتاب گینس ثبت کنم تا با خیال راحت تر بمیرم چرا که من دیگر پیر شده ام. میخواهم چندین دهه بعد از مرگم باز هم نامم برده شود و همگان مرا بشناسند .
خالکوبی های پیرمرد هندی که چندین رکورد در گینس دارددر حالیکه تاتوکار مشغول انجام یک خالکوبی جدید بالای سر ریشی است ، ریشی میگوید حتی میخواهد بعد از مرگش نیز بدنش را اهدا کند تا در تابوتی شیشه ای قرار دهند تا مردم او را هر روز ببینند و فراموشش نکنند !