پارس ناز پورتال

این خانم بازیگر هم به شبکه جم پیوست

مجموعه : اخبار سینما
این خانم بازیگر هم به شبکه جم پیوست

این خانم بازیگر هم به شبکه جم پیوست 

مثل اینکه موجی به راه افتاده که بازیگران زن و مرد دارند به سمت شبکه جم مهاجرت می کنند.یک بازیگر زن دیگر هم به این شبکه پیوسته و سریال هم بازی کرده است. سپیده ذاکری بازیگر سریال روزگار قریب که نقش دختر دکتر قریب را بازی می کرد با پیوستن به شبکه ماهواره ای جم Gem در سریال سال های عاشقی بازی می کند.ذاکری در ایران در سریال های “روزگار غریب” و “دلشکسته” بازی کرده است.

 

مجموعه «سالهای عاشقی» به کارگردانی محسن ربیعی به زودی از شبکه جم پخش می شود.ربیعی که پیش از این کارگردان فیلم هایی چون بازنشسته ها، زخم عشق و راز خانه بهجت بوده است، نیز مدتی است به جم پیوسته و در نخستین همکاری اش با این شبکه، اقدام به ساخت مجموعه «سال های عاشقی» کرده است.

 

این سریال که به تهیه کنندگی سعید کریمیان؛ مدیر شبکه های جم برای پخش از همین شبکه تولید می شود، درباره زندگی ورزشکار جوانی است که به دلایلی به زندان افتاده و به اعدام محکوم می شود و همسرش از وی جدا شده و به ترکیه مهاجرت کرده و با مرد ثروتمندی ازدواج می کند.

 

در کنار سپیده ذاکری بازیگران ایرانی دیگری نیز در این فیلم جنایی حضور دارند که مدتی است به ترکیه مهاجرت کرده و با شبکه های ماهواره ای همکاری می کنند. از جمله مانی کسراییان، ساناز زرین مهر، میثم لهاک (بازیگر فیلم های بازگشت و رازهای یک خانه) و پوریا ایرایی (بازیگر سریال در حاشیه). حمیدرضا علیپور نیز در این سریال به عنوان مجری طرح با این شبکه همکاری می کند.