پارس ناز پورتال

خانم ها عکس برهنه بدهید و وام بگیرید +عکس

خانم ها عکس برهنه بدهید و وام بگیرید +عکس

خانم ها عکس برهنه بدهید و وام بگیرید عکس

در چین قانونی عجیب و ظالمانه وضع شده است که دختران دانشجو باید برای وام گرفتن عکس برهنه از خود به بانک بدهند. 

 

عکس برهنه زنان وثیقه وام !

به تازگی وام دهندگانِ وبسایت “جی دی کپیتال” در چین اعلام کردند دانشجویان زن برای دریافت وام اینترنتی موظفند تصاویر برهنه خود را به عنوان وثیقه در اختیار وام دهندگان قرار دهند.

 

به دنبال انتشار این خبر، تعدادی از دانشجویان تصاویر برهنه خود را درحالی که کارت شناسایی را در دست خود نگه داشته بودند، برای شرکت “جی دی کپیتال” ارسال کردند. گفته می شود در ازای این اقدام، متقاضیان می توانند 2 تا 5 برابر افراد دیگر وام دریافت کنند.

خانم ها عکس برهنه بدهید و وام بگیرید +عکس

به گزارش پارس ناز وام دهندگان به دانشجویان گفتند درصورتی که وام را در موعد مقرر بازپرداخت نکنند، تصاویر برهنه آنها در اینترنت منتشر خواهد شد.روزنامه “بیجینگ یوث دیلی” در گزارشی اعلام کرد یکی از دانشجویان در این خصوص گفت:

 

قرار است به زودی یک تجارت کوچک راه اندازی کنم. به همین دلیل در ماه فوریه (حدود 4 ماه پیش) با ارسال عکسهای برهنه خود به این وبسایت در ازای دریافت 120000 یوآن (12873 پوند) موافقت کردم. اما در مدت 4 ماه، بدهی های من بیش از 2 برابر شده است.

 

این دانشجو از بیم انتشار تصاویر برهنه اش در اینترنت مجبور شد از خانواده اش پول قرض بگیرد. از روز چهارشنبه تاکنون بیش از هزاران نفر در اینترنت در خصوص “وام برهنگی” نظراتی منتشر و این اقدام تحقیرکننده را محکوم کرده اند.شرکت “جی دی کپیتال” در سال 2007 در پکن تأسیس شد و به تأمین وام اینترنتی برای متقاضیان مشغول است.