پارس ناز پورتال

خانم ها نباید به این مردان دل ببندید

خانم ها نباید به این مردان دل ببندید

خانم ها نباید به این مردان دل ببندید 

برخی از خصوصیت ها در مردان میباشند که مانعی برای ازدواج و زندگی مشترک محسوب میشوند و بانو ها هم باید به آن دقت داشته باشند. طبیعی هست که میان شما و مرد زندگی تان ناسازگاری نظرهایی باشد اما برخی از رفتارهاست که با هیچ بهانه اي توجیه نمی‌شوند. شما زن قدرتمندی هستید, باید قدر خود را بدانید و به هیچکس, حتی مرد زندگی تان, این اجازه را ندهید تا با شما چنین رفتارهایی داشته باشد.

 

مطمئنا در هر سنی که باشید یا هر سطح تجربه‌اي که داشته باشید, اینکه بدانید مردی به شما علاقه دارد یا نه کار دشواری هست. خیلی از مردها ترجیح می دهند به صورت یک راز باقی بمانند, اما برای اکثر مردها باید از طریق علامت هاي رفتاری متوجه نیت قلبی‌شان شد. اگر نمیدانید

 

طرف مقابل تان به شما علاقمند هست یا نه و مطمئن نیستید که باید از ارتباط بیرون بیایید یا خیر, در زیر به علائمی اشاره می کنیم که نشان می دهد مردتان عمده به شما علاقه‌مند نیست. اگر مردی که در زندگی‌تان هست چند مورد از این خصوصیات را دارد, زمان آن رسیده هست که به او «نه» بگویید.

 

به هر قیمتی میخواهد که ظاهر خود را تغییر دهید
هر فردی چهره و اندام خاص خود را دارد. ممکن هست که شما اندام ایده آل مرد زندگی تان را نداشته باشید اما اگر او شما را وادار کرد تا به هر قیمتی خودتان را تنها برای رضایت او تغییر دهید, بدانید که او فرد مناسبی برای شما نیست. چیزی که باید در اولویت او باشد, سلامت شماست.

 

آیا او آماده هست که شما با غذا نخوردن, تنها برای رسیدن به تناسب اندام, به جسم تان صدمه برسانید؟ اگر آن گونه هست, به جای از دست دادن وزن, بهتر هست که وی را از دست بدهید.

 

رویاهای شما را نادیده می‌گیرد
احتمالاً مرد زندگی تان با آرزوهای شما یا حتی با برخی از آن ها موافق نباشد اما این بدین معنی نیست که آن ها را نادیده بگیرد. شما باید بتوانید در کنار او از آرزوهایی که در سر دارید سخن بگویید, او نیز باید با گوش جان انها را بشنود, حتی اگر قبول شان نداشته باشد. در واقع مردی که شما گزینه میکنید

 

باید پشتیبان تان باشد. بنابراین اگر هر بار که از رویاهایتان برای او سخن گفتید و تصویر العملی منفی از او دیدید, بهتر هست که دور وی را خط بکشید, در غیر این صورت از آروزهایی که در سر دارید باید بگذرید.

 

به حریم خصوصی تان تجاوز می‌کند

اعتماد, مهم ترین بخش یک ارتباط عاطفی هست. احتمالا جذابیت فیزیکی اوست که شما را به سمت اش جلب می‌کند اما در بلند مدت, اگر اعتمادی در کار نباشد, ارتباط شما نیز دوامی نخواهد داشت. برخی از زوجین عادت دارند که تلفن همراه یکدیگر را چک کنند. اگر اینکار بدون اجازه صورت گیرد, اشتباه محض هست. بنابراین اگر شریک زندگی تان به شما اعتماد ندارد و به حریم خصوصی تان تجاوز میکند, ارتباط شما با او از پایه و زمینه اشتباه هست.

 

در ملا عام شما را سرزنش می‌کند
هیچ ارتباط اي نیست که در آن ناسازگاری نظر وجود نداشته باشد. شما با یک ربات در ارتباط نیستید, بنابراین زمان هایي در ارتباط عاطفی شما وجود دارد که شما با حرف ها و رفتارهای طرف مقابل تان از کوره در میروید. اما اگر در این شرایط در جمعی به سر میبرید, باید خودتان را بازرسی کنید و تا زمان تنهایی خودنمایی کنید

 

که با شریک زندگی تان ارتباط خوبی دارید. اگر مرد زندگی تان اینگونه نیست و در برابر دیگران رفتارش زشت با شما دارد, مطمئنا شما حس یک بازنده را پیدا خواهید کرد, حسی که لایق آن نبوده و نیستید.

 

شما را در اولویت نمیگذارد
طبیعی هست! ممکن هست در دوره اي از زندگی, شما اولویت اول مرد زندگی تان نباشید, بعنوان مثال او مجبور شود که در دوره اي زمان بیشتری را با خانواده اش سپری کند یا برای کارش وقت بیشتری بگذارد؛ اما اگر این رفتار مادام العمر شود مثلاً او قرارش را با شما کنسل کند تا با دوستانش باشد, بدانید که گزینه اول او نیستید.

 

اگر چه شما نمیتوانید هر روز در اولویت برنامه هاي او باشید اما در کل باید این حس را در شما ایجاد کند که یکی از مهم ترین بخش هاي زندگی او هستید, نه دائما آخرین گزینه او. بنابراین اگر حس نمیکنید که سلطان زندگی او هستید, وقت آن هست که در گزینه تان تجدید نظر کنید.

 

از گفتگو هاي جدی و مهم فراری هست
خیلی ها از گفتگو هاي جدی فراری اند, از این نظر که فکر می‌کنند ممکن هست به دعوا و ناراحتی ختم شود. اما نمی‌توان همه ي وقت از این اوضاع فرار کرد زیرا بی حدس ناسازگاری نظرهایی رخ می دهد که جز با گفتگو کردن حل نخواهد شد. اگر چه اینکار صبر و حوصله می‌خواهد اما در نهایت منجر به حل دشوار میشود.

 

بنابراین اگر مرد زندگی شما مدام از سخن گفتن در مورد مسائل جدی زندگی بیزار هست, علامت ضعف اوست. به مردی که در سختی ها شما را تنها بگذارد, اعتمادی نیست. شما لایق قوی ترین ها هستید.

 

ارتباط شما را مخفی میکند
هر شخصی به نوعی با فرد مورد علاقه اش برخورد میکند. ممکن هست مرد مورد علاقه شما دست شما را بگیرد و شما را به همۀ رفقا و اعضای خانواده اش معرفی کند یا حتی شما را از آن ها مخفی کند. اگر طرف مقابل تان جزو دسته دوم هست, باید به احساس او و جدیت اش در ارتباط شک کنید. باید علت مخفی کاری اش را بپرسید.

 

احتمالاً او در ارتباط دیگری به سر می‌برد یا شما را بعنوان زن زندگی اش قبول ندارد. علت او هر چه باشد, شما باید فردی را گزینه کنید که از نشان دادن شما به نزدیکان اش احساس غرور کند و به خود ببالد.

 

شما را از ملاقات رفقا تان منع میکند
در ابتدای ارتباط, زمانی که شما شور و اشتیاق زیادی دارید, احتمالاً ساده باشد که هر چه غیر معشوقه تان را از زندگی تان حذف کنید اما این شرایط در دراز مدت صبر شما را به سر خواهد آورد. مهم نیست که شما در چه مرحله اي از ارتباط به سر میبرید, رفقا تان بخش مهمی از زندگی تان میباشند

 

که هیچوقت نباید انها را نادیده بگیرید. بنابراین اگر فردی خواست آن ها را از زندگی شما بیرون کند, بهتر هست که خودش از زندگی شما بیرون رود. همه ي ما به دوستانی نیاز داریم تا زمانی را با انها سپری کنیم, بنابراین زیر بار حرف اجبار هیچ مردی در این راستا نروید.

 

شما را با دیگران سنجش میکند
سنجش کردن در هر شرایطی یکی از بدترین رفتارها هست. بعنوان مثال اگر مادر مرد زندگی تان مدام دست پخت شما را با مادرش سنجش می‌کند یا اینکه ظاهر دختران دیگر را برای شما مثال میزند, بهتر هست که از همان ابتدا جلو این رفتارها را بگیرید. شما برای خودتان شخصیتی منحصر بفرد دارید که هیچ گاه نباید با سنجش تحقیر شود.

 

با احساسات تان بازی می‌کند
شما باید کنار مردی که انتخاب میکنید, احساس آرامش داشته باشید. اما اگر طرف مقابل تان مدام با احساسات شما بازی کند, بدین معنی هست که هیچوقت مزه آرامش را در ارتباط نخواهید چشید. رفتارهای گوناگونی میتواند احساسات شما را خدشه دار کند, بعنوان مثال او خودباوری را از شما میگیرد,

 

شما را تحقیر یا تمسخر می‌کند, مدام روی شما عیب میگذارد و… این رفتارها کم کم زمان شما را افسرده کرده و امید به زندگی را از شما میگیرد. بنابراین هر چه سریع تر به ارتباط تان با چنین فردی خاتمه دهید و دنبال مردی باشید که برای شخصیت تان ارزشی والا قائل هست.