پارس ناز پورتال

خانه فساد تاجر ثروتمند 62 ساله در ساختمانش

خانه فساد تاجر ثروتمند 62 ساله در ساختمانش

خانه فساد تاجر ثروتمند 62 ساله در ساختمانش 

مرد 62 ساله هوس باز در منزل خود محل فساد دختران نوجوان راه اندازی کرده بود و مسئول اینکار یک زن چینی استخدام شده بود. تاجر ثروتمند در پی تهمت راه اندازی منزل فساد در دوبی دستگیر شد. یک تاجر 62 ساله در دادگاه روز چهارشنبه به تهمت راه اندازی منزل فساد و قاچاق انسان در دوبی دستگیر شد.

 

در این پرونده یک مرد چینی نیز به تهمت آوردن زنان با نیت شوم به این آپارتمان در مظان تهمت قرار دارد. یک دختر 16 ساله بنگلادشی گفت برای کار در یک سالن آرایش و زیبایی به دوبی سفر کردم اما در فرودگاه شارجه یک مرد بنگلادشی دنبالم آمد و مرا به آپارتمانی برد که زنان دیگری هم حضور داشتند انها به من گفتند

 

باید کارای غیراخلاقی انجام بدهم اما سرسختانه مقاومت کردم که هر زمان بشدت مورد ضرب و شتم قرار گرفتم. مرا تهدید کردن ده سال منو زندان می‌اندازند یا این که اگه بخواهم آزاد شوم باید پول هنگفتی رو به آنان پرداخت کنم.بر زمینه اظهارات این دختر یک زن چینی مسئول بازرسی بر فعالیت قربانیان را برعهده داشت که یک روز توانست

 

از غفلت وی بهره گیری کند و  به گزارش پارس ناز خود را به نزدیک ترین ایستگاه پلیس برساند. پرونده شکایت قربانی 16 ساله به اداره مربوطه ارجاع داده شد و تحقیقات پلیس آغاز شد. در پی بررسی هاي پلیس مرد بنگلادشی دستگیر شد و یک دختر بنگلادشی دیگر که 15 سال اکثر نداشت داستان نمونه از سفر خود برای یک توصیه کاری مفید به دوبی روایت کرد.

 

یک ستوان پلیس در بخش قاچاق انسان دوبی اذعان داشت 9 ژوئن «سال 2015» با شکایت یکی از قربانیان تحقیقات پلیس کلید خورد. در پی عملیات پلیس چندین زن و مرد آسیایی دستگیر شدند و تاجر ثروتمندی که نامش در این جا ذکر نشده در بازجویی ها اعتراف کرد این آپارتمان را به قصد راه اندازی منزل فساد اجاره کرد و همسرش به همراه یک مرد آسیایی مدیریت آنرا برعهده داشتند.