پارس ناز پورتال

خبرهای داغ اینستاگرامی بازیگران و هنرمندان ایران (217)

خبرهای داغ اینستاگرامی بازیگران و هنرمندان ایران (217)

خبرهای داغ اینستاگرامی بازیگران و هنرمندان ایران (217)

شما علاقندان به ستاره ها می توانید آخرین اخبار و تصاویر بازیگران و ستاره های مورد علاقه خود را در مجموعه زیر دنبال کنید و بخوانید. 

 

“لحظه ها را دریاب، چشم فردا کور است”. فروغ چه زیبا و ساده یکی از اصول آسودگی و خوشبختی را به ما گوشزد کرده است. دم را غنیمت بشمارید و از زندگی در لحظه ای که هست، لذت ببرید و سعی کنید عرض زندگی تان پر بار تر و متعالی تر از طول آن باشد. ممنون از رویا میرعلمی عزیز.

خبرهای داغ اینستاگرامی بازیگران و هنرمندان ایران (217)لیسانسه ها در حال دورخوانی در کنار خیابان. امیرحسین رستمی، کاظم سیاحی، امیر کاظمی، سیاوش چراغی پور و سایر عزیزان. باید از سروش صحت و سایر عوامل تصمیم گیرنده در مورد این سریال تشکر ویژه ای بکنیم که خیلی زود فاز دوم آن را استارت زدند و مردم را معطل نگذاشتند.
خبرهای داغ اینستاگرامی بازیگران و هنرمندان ایران (217)فیلم «سه بیگانه در سرزمین ناشناخته» ساخته مهدی مظلومی کارگردان “جِم زده” ی سینما و تلویزیون که مسئولین ارشاد به همین دلیل، به این فیلم که پیش از مهاجرتش ساخته بود، مجوز نمیدادند و همه را از تصمیمات پیشگیرنده ی خود متحیر کرده بودند! گویا خودشان به بی اساس بودن دلیلشان پی برده و تصمیم گرفته اند مجوز اکران آن را صادر کنند. مهدی مظلومی از کارگردان های قابل قبول ژانر کمدی در سینما است.
خبرهای داغ اینستاگرامی بازیگران و هنرمندان ایران (217)پرویز پرستویی که این روز ها در حال پیمودن جاده خاکی با بالاترین سرعت است، دعوای فراستی و فرخ نژاد را بهانه خوبی دید تا هر چه در این بیست سال در دلش مانده و عقده شده، نثار بهروز افخمی کند. اینکه ادیبات تحقیر، تخریب و قضاوت یک طرفه به ادبیات سینمایی ها اضافه شده، اتفاق اصلا جالبی نیست.

 

از برخی ها با توجه به عملکرد و رویکردشان در این چند سال رسانه داری انتظاری نیست، ولی جناب پرستویی، شما که شخصیتتان همیشه موجه و دوست داشتنی بوده و هست، شما دیگر چرا؟
خبرهای داغ اینستاگرامی بازیگران و هنرمندان ایران (217)نگار جواهریان که پس آمدن یک عنصر جوان به زندگی اش بسیار سرحال تر و جوان تر شده است، بدون همین آقای جوان در حال بازدید از یک گالری است.
خبرهای داغ اینستاگرامی بازیگران و هنرمندان ایران (217)سحر قریشی این نقاشی از خودش را که بسیار شبیه به نقش و نگار روی پشتی و داشبورد خاورهای بارکش است، به اشتراک گذاشت.
خبرهای داغ اینستاگرامی بازیگران و هنرمندان ایران (217)عمو رضا رویگری و همسر جان در یک رستوران در مشهد. از خوبی های داشتن همسر خوش سلیقه این است که میتواند از شال های قدیمی اش برای همسر جان دراز آویز زینتی تهیه کند.
خبرهای داغ اینستاگرامی بازیگران و هنرمندان ایران (217)– بابابزرگ، مارس شدی. 

 

+ ما خیلی وقته مارس رفاقت و نامردیای روزگار شدیم عزیزم. کی واسه من قد یه نخود مردونگی رو کرد تا من واسش یه خروار رو کنم؟ قیصررررر… کجایی که داداشتو مارس کردن…

 

– باز شروع کرد..
خبرهای داغ اینستاگرامی بازیگران و هنرمندان ایران (217)رضا درمیشیان و مهدی کوشکی به همراه جایزه ای که برای فیلم لانتوری از جشنواره فیلم عصر در ترکیه دریافت کرده اند. جشنواره فیلم بعد از ظهر هم در دبی برگزار خواهد شد.
خبرهای داغ اینستاگرامی بازیگران و هنرمندان ایران (217)احساسی ترین عکسی که از امیر جعفری بر می آید. پدر و پسر سلامت باشند.
خبرهای داغ اینستاگرامی بازیگران و هنرمندان ایران (217)سیاه سفید کردن برای قابل درج شدن این عکس حدیث کافی نیست. باید سیاه سیاهش کرد!
خبرهای داغ اینستاگرامی بازیگران و هنرمندان ایران (217)– سماااور، یخچاااال، اجاق گاااز، میل پرده، آخن آلااات خریداریییییم. 

+ عمو جان فولاد هم میخری؟

_ نخیر! یه دونه دارم برای هفت پشتم بسه.
خبرهای داغ اینستاگرامی بازیگران و هنرمندان ایران (217)از سری دلتنگی های یهویی حمید فرخ نژاد. این بار قاسمخان!
خبرهای داغ اینستاگرامی بازیگران و هنرمندان ایران (217)گریم خارق العاده الناز شاکردوست در فیلم سینمایی “خفه گی” ساخته فریدون جیرانی. فیلمی که شروعی دوباره برای الناز بود. شروعی که او را در زمره “بازیگر” های سینما قرار داد.
خبرهای داغ اینستاگرامی بازیگران و هنرمندان ایران (217)گویا برای بهرنگ علوی اتفاق خاصی افتاده است و یک نفر بدجوری حالش را گرفته است.
خبرهای داغ اینستاگرامی بازیگران و هنرمندان ایران (217)پیشرفت ستودنی رستاک حلاج برای خندیدن. 
خبرهای داغ اینستاگرامی بازیگران و هنرمندان ایران (217)سجاد افشاریان که ظاهر عمومی اش به اندازه ی کافی کلاسیک است، با قرار گرفتن در کنار این ماشین آدم را پرت میکند به دهه چهل شمسی.
خبرهای داغ اینستاگرامی بازیگران و هنرمندان ایران (217)به به. سلفی سهراب جان پورناظری و همایون جان شجریان، آینده داران موسیقی سنتی ایران. خوشحالیم که آلبوم مشترک این عزیزان به زودی منتشر خواهد شد.
خبرهای داغ اینستاگرامی بازیگران و هنرمندان ایران (217)تیم ملی کشتی آزاد کاپ قهرمانی خود در جام جهانی کرمانشاه را به مردم عزیز خوزستان تقدیم کردند. اقدامی که در این روز های بی توجهی به این خطه، شاید مرهمی بر دل های مهربان و خاک گرفته ی این عزیزان باشد.
خبرهای داغ اینستاگرامی بازیگران و هنرمندان ایران (217)چه خوب است هوشنگ ابتهاج عضو اینستاگرام است. در لابه لای پست های تصنعی و روزمرگی های پر از تظاهر، ناگهان حافظه ی شعر فارسی را میبینی و حالت خوب میشود.  

“من و پروانه را ديگر به شرح و قصه حاجت نيست

حديث هستي ما بشنو از ايجاز خاكستر!

هنوزم خواب نوشین جوانی سرگران دارد

خیال شعله می رقصد هنوز از ساز خاکستر

چه بس افسانه های آتشينم هست و خاموشم

كه بانگي بر نيايد از دهان باز خاكستر”
خبرهای داغ اینستاگرامی بازیگران و هنرمندان ایران (217)سیدمحمد موسوی با این سلفی تولد رضا تندروان مربی جوان و آینده دار والیبال کشورمان را تبریک گفت. آرزوی موفقیت داریم برای والیبالیست های عزیز.
خبرهای داغ اینستاگرامی بازیگران و هنرمندان ایران (217)سارا رسولزاده، چهره جوانی که با حضور 30 ثانیه ای اش در قسمت اول سریال “عاشقانه” توانست دل خیل عظیمی از مخاطبین را بدست بیاورد و چون صفحه ای در اینستاگرام ندارد، ده ها صفحه فیک با چندین هزار فالوئر به نام خود ثبت کند. به این فرآیند که نهایت 1 ماه طول میکشد “چهرهزاسیون” میگویند.
خبرهای داغ اینستاگرامی بازیگران و هنرمندان ایران (217)گشت و گذار علی خان عمرانی، هنرمند کاردرست و خوش صدای سینما و تئاتر کشورمان در سواحل ترکیه.
خبرهای داغ اینستاگرامی بازیگران و هنرمندان ایران (217)عکس آتلیه ای محسن فروزان و همسر عزیزش که احتمالاً به زودی نقش جلد یکی از مجلات کیوسک خواهد شد.
خبرهای داغ اینستاگرامی بازیگران و هنرمندان ایران (217)عکسِ” ما که میخوایم بخونیم، اومدین اومدین، نیومدین هم بچه ها هستن سالن رو پُر میکنن” طورِ سیروان، به منظور دعوت مردم به کنسرت های پیش رو.
خبرهای داغ اینستاگرامی بازیگران و هنرمندان ایران (217)سپیده جان هیچ شکی در ارزش و کیفیت سروده ها و دلنوشته های فاخرت نیست، فقط میگوییم که الکی زیر پست ها حیفشان نکن! نگهشان دار، یک جا کتابش کن که بتوانیم با خیال راحت شومینه خود را روشن نگه داریم.
خبرهای داغ اینستاگرامی بازیگران و هنرمندان ایران (217)ماجرا های عزت الله خان ضرغامی و عشق یک طرفه شان به پیکان. روح همه شهدای خاک عزیزمان شاد.
خبرهای داغ اینستاگرامی بازیگران و هنرمندان ایران (217)بهاره خانم الآن دقیقا باید به مناسبت خریدن کدام یک تبریک بگوییم؟ ساعت، دستبند، گشواره و یا انگشتر؟! همه اش؟!
خبرهای داغ اینستاگرامی بازیگران و هنرمندان ایران (217)سلفی عالی علی صادقی با عکسی که مربوط به یکی از اجراهای اخیرش در فلوریداست. همان طور که میدانید علی اخیرا به گروه موسیقی متالیکا پیوسته است.
خبرهای داغ اینستاگرامی بازیگران و هنرمندان ایران (217)از معجرات کودکان این است که میتوانند یک کوه عضله را به یک کپسول جلف بازی تبدیل کنند. در ضمن محراب جان، داداچ، این اپیلیکیشن های روتوشِ صورت برای دختران 12 تا 16 ساله است، نکن این کار را با ما برادر!
خبرهای داغ اینستاگرامی بازیگران و هنرمندان ایران (217)بار الها این باغ فردوس را از هنرمندان ما نگیر.
خبرهای داغ اینستاگرامی بازیگران و هنرمندان ایران (217)تابحال مشاهده نشده بود که یک هنرمند در این ابعاد خود زنی کند! مشکل اینجاست که این خودزنی فقط مربوط به عکس نیست… 
خبرهای داغ اینستاگرامی بازیگران و هنرمندان ایران (217)عالی ترین عکس این شماره. دورهمی ریش سفید های سینما و تلویزیون که با هنرنماییِ ریزِ هادی جان قمیشی و نگاه رضایت بخشِ عنایت خان بخشی و کف های جمشید خان مشایخی، محمد خان کاسبی و داریوش خان اسدزاده همراه است.
خبرهای داغ اینستاگرامی بازیگران و هنرمندان ایران (217)هانیه توسلی یک هفته ای میشد که عکسی نگذاشته بود و بسیار نگران بود که قیافه اش از خاطرمان برود، لذا دست به کار شد.
خبرهای داغ اینستاگرامی بازیگران و هنرمندان ایران (217)همه چیزِ یاسر مجاز است؛ عکس اش روی مجله، مصاحبه اش با روزنامه، آهنگسازی اش برای فیلم. تنها چیزی که مجاز نیست صدای اوست. معلوم نیست چرا انقدر از مجاز کردنِ صدای یاسر واهمه دارند.
خبرهای داغ اینستاگرامی بازیگران و هنرمندان ایران (217)چقدر ضایع :)))
خبرهای داغ اینستاگرامی بازیگران و هنرمندان ایران (217)شراره رخام، یک روز عادی، در حال رفتن به پاساژ برای خرید.
خبرهای داغ اینستاگرامی بازیگران و هنرمندان ایران (217)آیدین ختایی، یگانه گولاخِ سینما در اتاق گریم سریال “ماه تی تی”.
خبرهای داغ اینستاگرامی بازیگران و هنرمندان ایران (217)عکس زیبای عمو پورنگ و مادر نازنین اش. آرزوی سلامتی داریم برای همه مادر های دوست داشتنی.
خبرهای داغ اینستاگرامی بازیگران و هنرمندان ایران (217)ستاره ها در جشن خیریه بهنام دهش پور. بهاره کیان افشار، آزاده صمدی، سجاد افشاریان و سایر دوستانِ هنرمند.
خبرهای داغ اینستاگرامی بازیگران و هنرمندان ایران (217)سفر افتخاری عزیزان به آنکارا همچنان ادامه دارد. محمد سلوکی، سام درخشانی و همسر عزیزش به همراه شهرزاد کمالزاده در یک کافه این عکس را گرفته اند. شهرزاد کمالزاده حتی در سلفی های دسته جمعی هم از زاویه طلایی صورت خود غافل نمیشود.
خبرهای داغ اینستاگرامی بازیگران و هنرمندان ایران (217)با این عکس جدید از لادن مستوفی عزیز، بازیگر خوب سینما و تلویزیون که حضورش در سطح اول سینما به 25 سال میرسد، مطلب امروز را به پایان میبریم. ممنون از همراهی تان. 
خبرهای داغ اینستاگرامی بازیگران و هنرمندان ایران (217)

 

مطالب مرتبط :

اخبار بازیگران و چهره های سرشناس ایرانی (216)

تصاویر داغ بازیگران و ستاره های معروف ایرانی (215)

خبرهای جنجالی از بازیگران و افراد مشهور ایرانی (214)

اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایرانی سری (213)

اخبار داغ هنرمندان و بازیگران در شبکه های مجازی (212)

آخرین اخبار ستاره ها و بازیگران در شبکه های اجتماعی (211)