پارس ناز پورتال

خبرهای داغ بازیگران خارجی و ستاره های جهان

خبرهای داغ بازیگران خارجی و ستاره های جهان

خبرهای داغ بازیگران خارجی و ستاره های جهان

آخرین تصاویر بازیگران و ستاره هاي خارجی معروف در جهان را از شبکه اجتماعی اینستاگرام گردآوری نموده ایم که غوغایی ترین پست ها را شامل می‌شود. 

 

«لیدی گاگا» با فوت دوست صمیمی اش سونجا به دنبال یک مبارزه طولانی مدت با مریضی سرطان، برای مدتی خیلی غمگین بود با این تصویر بار دیگر از او خداحافظی کرد.

خبرهای داغ بازیگران خارجی و ستاره های جهانخوشبختانه هیچ خطر خاصی سلامتی «جنیفر لوپز» را تهدید نمی‌کند و این صحنه مربوط به فیلمبرداری فصل اخیر سریال «سایه هاي آبی» می‌شود.

خبرهای داغ بازیگران خارجی و ستاره های جهانخدا را شکر مانند اینکه قیافه «جاستین بیبر» بالاخره دارد جا میوفتد؛ گرچه به شرط آن که دوباره هوس مش کردن موهایش به سرش نزند.

خبرهای داغ بازیگران خارجی و ستاره های جهان«بردلی کوپر» برای فیلمبرداری صحنه اي از فیلم «ستاره اي به جهان آمده هست» جمعه بعدازظهر در گلستنبری به روی صحنه رفت.

خبرهای داغ بازیگران خارجی و ستاره های جهان«اما واتسون» سلطان مد کردن ترکیب هاي عجیب و غریب هست، شلوار زیر لباس شب، تیشرت زیر پیراهن، تا ببینیم ترکیب بعدی اش چه خواهد بود.

خبرهای داغ بازیگران خارجی و ستاره های جهان«وین دیزل» پس از اهدای جایزه انجمن ملی تهیه کنندگان مستقل لاتین به «زوئی سلدانا» با این تصویر به این دوست خود تبریک گفت.

خبرهای داغ بازیگران خارجی و ستاره های جهانآن آقایی که عکسش را روی اتومبیل «جیمی دورنان» می‌بینید «تیریون لنیستر» خود ما یا همان «پیتر دینکلج» هست که قرار هست در کنار جیمی در فیلم تلویزیونی « My Dinner with Hervé» ایفای نقش کند

خبرهای داغ بازیگران خارجی و ستاره های جهان«رابرت داونی جونیور» و «تام هولاند» در مراسم افتتاحیه فیلم «مرد عنکبوتی:بازگشت به منزل» در لس آنجلس

خبرهای داغ بازیگران خارجی و ستاره های جهان«سلن دیون» که این روزها کنسرت هایي را هم در فرانسه داشته هست برای حضور در فشن شوی دیور مانند همۀ وقت} خیلی شیک ظاهر شد.

خبرهای داغ بازیگران خارجی و ستاره های جهانبخشی از خانواده بزرگ «بکهام» در نمایشگاه تصویر بروکلین، پسر بزرگ خانواده.

خبرهای داغ بازیگران خارجی و ستاره های جهان«کریس همزورث» در حال گپ زدن با دوستش در سواحل رویایی استرالیا

خبرهای داغ بازیگران خارجی و ستاره های جهان«رابرت پتینسون» در فشن شوی «دیور» که ستاره هاي بسیاری در آن حاضر بودند بدون نامزدش حضور یافت.

خبرهای داغ بازیگران خارجی و ستاره های جهان«برونو مارس»، مانند همه ي وقت کلاه به سر، همراه با سگش؛ گویا هر دوی آن ها هم خیلی بی حال و حوصله تشریف دارند.

خبرهای داغ بازیگران خارجی و ستاره های جهان«آرمی همر» تصاویر زیادی از آمپول هایي که در پایش فرو کرده بودند گذاشته اما هیچ اشاره اي به علت بستری شدن خود در بیمارستان نکرده بود.

خبرهای داغ بازیگران خارجی و ستاره های جهانبهتر بود «مایلی سایرس» غذای خوشگلتر و اشتها برانگیزتری را برای تبلیغ گیاهخواری گزینش کند.

خبرهای داغ بازیگران خارجی و ستاره های جهان«سلنا گومز» در تبلیغات کلکسیون پاییز 2017 برند «کوچ»

خبرهای داغ بازیگران خارجی و ستاره های جهان«استفن امل» همراه با پسرعمویش «رابی امل» سر صحنه فیلمبرداری فیلم علمی-تخیلی «کد 8» که هر دوی آن ها در آن ایفای نقش می‌کنند، آن ها خودشان تهیه کنندگان این فیلم نیز میباشند.

خبرهای داغ بازیگران خارجی و ستاره های جهان«هیو جکمن» در حال گذراندن تعطیلات تابستانی در یونان جذاب و باستانی.

خبرهای داغ بازیگران خارجی و ستاره های جهان

بالاخره «جسیکا چستین» از فاز تازه عروس خارج شده و با این تصویر از تبلیغ «پرادا» به اینستاگرام بازگشت.
خبرهای داغ بازیگران خارجی و ستاره های جهان«جرد پادالکی» و همسرش جنویو از آن زوج هاي رمانتیکی میباشند که حضورشان در زندگی هم را میتوان در صفحات اجتماعی آن ها نیز دید و طوری رفتار نمی‌کنند که انگار مجرد میباشند. 
خبرهای داغ بازیگران خارجی و ستاره های جهانعکسی بسیار جذاب از «جیمی کینگ» و فرزندش در برابر دوربین مجله «مادر میوز».
خبرهای داغ بازیگران خارجی و ستاره های جهان«کارا دلوینیه» روی جلد مجله «گلمور» با نقل قولی از او که میگوید اعتماد به نفس با باور داشتن خودتان شروع می‌شود. گرچه برای یکی با ویژگی هایي که او دارد اینکار خیلی راحت تر میتواند باشد. 
خبرهای داغ بازیگران خارجی و ستاره های جهان«لورد» با این تصویر گفته بود که دلش برای این ور و آن ور رفتن با دوستانش تنگ شده هست، مفید این هم یکی از ضررها معروف بودن هست دیگر!

خبرهای داغ بازیگران خارجی و ستاره های جهان«آیرینا شایک» در یک تبلیغ برای «ژیوانشی».

خبرهای داغ بازیگران خارجی و ستاره های جهان«کارلی کلاس» در دیزنی لند ژاپن.

خبرهای داغ بازیگران خارجی و ستاره های جهان«زندایا» هنوز به ذوق مرگی ناشی از انتشار عکسش روی مجله «ووگ» غلبه نکرده هست.

خبرهای داغ بازیگران خارجی و ستاره های جهانمانند اینکه بچه داری به یکی از تفریحات مورد علاقه «کیم کارداشیان» و همسرش تبدیل شده و انها قصد دارند از طریق یک مادر میانجی سومین فرزند خود را نیز به جهان بیاورند

خبرهای داغ بازیگران خارجی و ستاره های جهان«اورلاندو بلوم» با این تصویر در کنار «یان مک کلن» به هوادارن خود خبر داده که این انسان بی نظیر و هنرپیشه استثنایی قرار هست یک اجرای یک نفره در لندن داشته باشد و انها را به تماشای اجرای او دعوت کرده هست.

خبرهای داغ بازیگران خارجی و ستاره های جهاناحتمالا این روزها در دنیای موسیقی هیچ کسی به اندازه «جان لجند» اجراهای گوناگون نداشته باشد. روزی نیست که این هنرمند خوش صدا در کنسرت، جشنواره و یا مراسمی به روی صحنه نرود

خبرهای داغ بازیگران خارجی و ستاره های جهان«جیسون موموآ» که از طرفداران پر و پا قرص موج سواری هست هوادارانش را به بهره گیری از این تخته هایي کرد که نه تنها برای محیط زیست ضرری ندارند، بلکه به حفاظت از آن کمک هم می‌کنند.

خبرهای داغ بازیگران خارجی و ستاره های جهان«امیلیا کلارک» و «دیوید مومنی» بعد از کنسرت «ادل» در ورزشگاه ومبلی؛ امیلیا و دوستش جزء گروه خوش شانس ها بوده اند، زیرا باقی سانس هاي کنسرت هاي ادل در این ورزشگاه به علت مشکل پیدا کردن صدای این ستاره محبوب کنسل شده و خشم و واکنش هاي شدید هواداران وی را در پی داشتند.

خبرهای داغ بازیگران خارجی و ستاره های جهان

«یان سامرهلدر» که انگار بارداری همسرش سرش را حسابی شلوغ کرده هست بالاخره بعد از مدت ها تصویر جدیدی را همراه با گربه اش در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.
خبرهای داغ بازیگران خارجی و ستاره های جهانچقدر بچه «لوئیس تاملینسون» زود بزرگ شد! انگار همین دیروز بود که به جهان آمد!

خبرهای داغ بازیگران خارجی و ستاره های جهان«نایل هوران» و دوستان در کنار هاربر بریج در کی یف پایتخت اوکراین.

خبرهای داغ بازیگران خارجی و ستاره های جهان«زک افرون» با این تصویر قدیمی در کنار این شیرهای خسته تولد پدرش را به او تبریک گفت.

خبرهای داغ بازیگران خارجی و ستاره های جهان«شارلیز ترون» مانند همۀ وقت} جذاب و اسرار آمیز، روی جلد مجله «دبلیو»خبرهای داغ بازیگران خارجی و ستاره های جهان

ظاهرا فشار گرمای تابستان روی «اولیویا هولت» خیلی چندان شده هست.

خبرهای داغ بازیگران خارجی و ستاره های جهان«نینا دوبرو» و دوستش با کلاه هایي مزین به نشان پرچم کشورشان، روز کانادا را تبریک گفتند.

خبرهای داغ بازیگران خارجی و ستاره های جهانهواداران «شان مندس» که این روزها قبل از صدا و هنر اجرایش بعنوان یک مدل هم فعالیت می‌کند، میتوانند تصاویر خواننده محبوب خود را به طور مرتب روی جلد مجله هاي گوناگون ببینند.

خبرهای داغ بازیگران خارجی و ستاره های جهان«آرون پال» با این تصویر از آغاز فیلمبرداری فصل سوم از سریال «مسیر» خبر داد.

خبرهای داغ بازیگران خارجی و ستاره های جهاناحتمال اینکه خبر پدر شدن «کریس رونالدو» را نشنیده باشید نزدیک به صفر هست، اما مفید خواستیم ما هم این خبر را به شما بدهیم. گول لباس صورتی دومی را نخورید، هر دوی آن ها پسر میباشند.

خبرهای داغ بازیگران خارجی و ستاره های جهان«مسی» هم با مراسم ازدواجش به اندازه رقیبش خبرساز شد، گرچه این تصویر به جشن ازدواجش ربطی ندارد و همان طوری که می‌بینید مربوط به جشن تولدش هست.

خبرهای داغ بازیگران خارجی و ستاره های جهاندیدار «جویی چاولا» و «سونام کاپور» ستاره هاي محبوب بالیوود از دو نسل متفاوت در خیابان باند لندن که یکی از مراکز خرید گرانقیمت این شهر هست.

خبرهای داغ بازیگران خارجی و ستاره های جهان«آمیتاب باچان» در یکی دیگر از دیدارهای هفتگی سی و چند ساله اي که با هوادارانش دارد.

خبرهای داغ بازیگران خارجی و ستاره های جهان«کاجول دوگان» با یکی از لباسهای بسیار زیبایی که «مانیش مالهوترا» طراح معروف دنیای مد هندوستان برای او طراحی کرده هست.

خبرهای داغ بازیگران خارجی و ستاره های جهان«پریانکا چوپرا» هم برای فشن شوهای پر زرق و برق پاریس خودش را به همراه سگش به فرانسه رساند.

خبرهای داغ بازیگران خارجی و ستاره های جهان«آلیا بهات» و یک رقص تک نفره جلوی آینه در یک روز بارانی.

خبرهای داغ بازیگران خارجی و ستاره های جهان«پریتی زینتا» عید فطر را با این تصویر به مسلمانان تبریک گفت.
خبرهای داغ بازیگران خارجی و ستاره های جهانیک سلفی پر انرژی تابستانی از «نورگول یشیل چای».

خبرهای داغ بازیگران خارجی و ستاره های جهان«اوزجان دنیز» و طوطی جان در حال یک مذاکره خیلی جدی.

خبرهای داغ بازیگران خارجی و ستاره های جهانباز هم «مروه بول اوئور» با این عینکش که خیلی به آن افتخار میکند و قصد ندارد تا ابد بیخیال آن شود.

خبرهای داغ بازیگران خارجی و ستاره های جهان«توبا بویوک اوستون» که بالاخره پس از مدت ها کش دادن ماجرای طلاق از همسرش «انور سایلاک» جدا شده همراه با دوقلوهایش «مایا» و «توپراک».

خبرهای داغ بازیگران خارجی و ستاره های جهان«دمت آکالین» این هفته دوباره با صحبت در مورد مهاجران سوری و اینکه حضور آن ها در استانبول را دیگر تحمل نمی‌کند خبرساز شد. این گفته او واکنش هاي مختلفی را از سوی هوادارانش به همراه داشت

خبرهای داغ بازیگران خارجی و ستاره های جهان«تارکان تِوت اوغلو» در تبلیغ کنسرت هاي تابستانی اش که مسلما مانند همۀ وقت} حسابی شلوغ و هیجان انگیز خواهند بود.

خبرهای داغ بازیگران خارجی و ستاره های جهان«لوهان» با یک سوییشرت خیلی شدیدا قرمز از برند لویی ویتون.

خبرهای داغ بازیگران خارجی و ستاره های جهان«لي جونگ سوک» در حال شکایت از گرمای شدید هوا.

خبرهای داغ بازیگران خارجی و ستاره های جهاناین تصویر «مین یونگ پارک» با لباسهای زیبای سنتی اش زیر باران شدید، آن هم با یک چتر نایکی تضاد بامزه اي از دنیای قدیم و اخیر را در خود دارد

خبرهای داغ بازیگران خارجی و ستاره های جهان«کیم یونگ کوانگ» در جذاب ترین حالت ممکن.
خبرهای داغ بازیگران خارجی و ستاره های جهاناگر «جیسو» و دوستش این ژست را به قصد دلبری کردن گرفته باشند باید بگوییم نتیجه اصلا موفقیت آمیز نبوده هست.

خبرهای داغ بازیگران خارجی و ستاره های جهانکسی میداند چرا «بائه سوزی» تازگی ها هر عکسی را سه بار پشت سر هم در صفحه اینستاگرام به اشتراک می‌گذارد؟! گرچه شاید هم این کارش فلسفه خاصی ندارد و فقط تلفن همراه اش خراب شده هست.

خبرهای داغ بازیگران خارجی و ستاره های جهان