پارس ناز پورتال

خبرهای داغ جدید از هنرمندان و بازیگران (160)

خبرهای داغ جدید از هنرمندان و بازیگران (160)

خبرهای داغ جدید از هنرمندان و بازیگران (160)

بازیگران و افراد معروف ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعالیت دارند و برای طرفداران خود تصاویر بسیاری به اشتراک می گذارند.در زیر جالب ترین تصاویر بازیگران و ستاره ها را می بینید.

 

مهدی ماهانی و علیرضا نیکبخت در حال عیادت از یک پسربچه ی گرفتار بیماری. به حق این شب های عزیز شفای کامل همه بیماران را از خداوند متعال خواستاریم. ممنون از مهدی و علیرضای عزیز.
خبرهای داغ جدید از هنرمندان و بازیگران (160)سلفی حامد کمیلی در کنار احمد مهرانفر و سایر رفقا در حال گشت و گذار در قشمِ زیبا و دره ستارگانِ جادویی.
خبرهای داغ جدید از هنرمندان و بازیگران (160)متین ستوده با این پست حسابی رویا میرعلمی را شرمنده کرد.
خبرهای داغ جدید از هنرمندان و بازیگران (160)سپیده خداوردی و پسر نازنینش به همراه آزاده زارعی به تماشای تئاتر مارال فرجاد رفته بودند که در پایان این عکس یادگاری را گرفتند.
خبرهای داغ جدید از هنرمندان و بازیگران (160)عکس پاییزی و جالبِ سیروان در باغ خرمالو!
خبرهای داغ جدید از هنرمندان و بازیگران (160)آقا کریم باقری و پسرش امیر در کنار سایر دوستان در جایی که به آن اشاره نشده است.
خبرهای داغ جدید از هنرمندان و بازیگران (160)علی دایی اینگونه ورود پائولو مالدینی را به اینستاگرام خوشامد گفت و خیلی تلویحی گلی که به تیمشان زده را به او یادآوری کرد!
خبرهای داغ جدید از هنرمندان و بازیگران (160)زانیار خسروی از تصمیم خود مبنی بر انجام عملیات تروریستی در یکی از نقاط تهران خبر داد. این عملیات 11 آذر ماه در سالن نمایشگاه بین المللی به وقوع خواهد پیوست.
خبرهای داغ جدید از هنرمندان و بازیگران (160)دلنوشته خواندنی و تامل برانگیز استاد ایرج طهماسب که توصیه میکنم حتما آن را بخوانید. نظر شما چیست؟ شما کدام را ترجیح می دهید؟ مثل استاد طهماسب بودن و بی نصیب ماندن از خواسته ها و یا چشم پوشی از برخی موارد و رسیدن به خواسته ها و امیال؟
خبرهای داغ جدید از هنرمندان و بازیگران (160)سلفی محسن مسلمان و مهدی طارمی که گویا با هم همخوانه شده اند و در تمامی عکس هایشان در کنار هم هستند. 
خبرهای داغ جدید از هنرمندان و بازیگران (160)سارا خادم الشریعه. این نام را بخاطر بسپارید، زیرا در آینده از او و نابغگی هایش در شطرنجِ دنیا بسیار خواهید شنید. او یک هجده ساله ی خارق العاده است که در شطرنج زنان در سرتاسر دنیا بی رقیب ظاهر شده و به احتمال زیاد به زودی مفتخر به لقبِ استادبزرگیِ این ورزشِ سخت خواهد شد.
خبرهای داغ جدید از هنرمندان و بازیگران (160)پست عارف لرستانی در واکنش به واقعه تلخِ قطار مرگ، مثل همیشه منتقد و درد مند. امیدواریم زبانِ سرخِ عارف برای سرِ سبز او دردسر ساز نشود.
خبرهای داغ جدید از هنرمندان و بازیگران (160)وقتی یک دلت پیش سپاهان است و یک دلت پیش استقلال!
خبرهای داغ جدید از هنرمندان و بازیگران (160)سلفی نادر سلیمانی در کنار بهنوش بختیاری، لاله صبوری و یوسف صیادی در حال گشت و گذار در خارج.
خبرهای داغ جدید از هنرمندان و بازیگران (160)نان قرض دادن علی دایی و احمدرضا عابدزاده به یکدیگر در اینستاگرام کماکان ادامه دارد.

خبرهای داغ جدید از هنرمندان و بازیگران (160)متاسفانه باخبر شدیم علی سامره بازیکن با اخلاق سال های نه چندان دور استقلال و تیم ملی دچار سانحه شده و تصادف کرده است که خوشبختانه آسیبی نگران کننده ندیده و جز دو سه شکستگی جزئی اتفاق خاص دیگری برایش نیافتاده است. آرزوی سلامتی داریم برای علی عزیز.
خبرهای داغ جدید از هنرمندان و بازیگران (160)یاسر جان اصطلاحاتِ ما را با کپی رایت استفاده کن! خیلی ممنون!
خبرهای داغ جدید از هنرمندان و بازیگران (160)تینا پاکروان پس از شرکت در بلک فرایدیِ یکی از فروشگاه های شمال تهران.
خبرهای داغ جدید از هنرمندان و بازیگران (160)هوا را از چهره های ما بگیر، ولی آینه و سطوح براق را نه!
خبرهای داغ جدید از هنرمندان و بازیگران (160)عکس یادگاری رضا جان عطاران در کنار عوامل نمایش “می سی سی پی نشسته میمیرد” پس از تماشای آن. در کنار ویشکا آسایش، بابک حمیدیان، سیامک صفری، سجاد افشاریان و سایر دوستان.
خبرهای داغ جدید از هنرمندان و بازیگران (160)شاید باورتان نشود ولی این استوری را خودِ علی انصاریان در صفحه اش به اشتراک گذاشته بود!
خبرهای داغ جدید از هنرمندان و بازیگران (160)احسان کرمی هم به تازگی با این قابلیت جدید اینستاگرام یعنی “استوری” آشنا شده است و ذوق ناشی از این آشنایی او را به گذاشتنِ روزی کمتر از 15 استوری راضی نمی کند! 15 استوری حاوی عکس هایی از در و دیوار و زمین و آسمان و در بهترین حالت آینه!
خبرهای داغ جدید از هنرمندان و بازیگران (160)خاطره بازی حمید ماهی صفت با این عکس از کودکی هایش، البته بر خلاف سایر خاطره بازی ها داستانِ حمید کمی تلخ تمام میشود!
خبرهای داغ جدید از هنرمندان و بازیگران (160)تبریک بی پایان به نرگس آبیار و تمامی عوامل فیلمِ خوبِ “نفس” که برنده جایزه بهترین کارگردانی از جشنواره فیلم “تالین” شده اند. 
خبرهای داغ جدید از هنرمندان و بازیگران (160)خب! بروی سراغ عکس های برفی جامانده از روز های قبل! نگین صدق گویای عزیز. 
خبرهای داغ جدید از هنرمندان و بازیگران (160)متاسفانه لیندا کیانی در این چند روز به هیچکدام از دوستان دارای دوربین حرفه ای اش دسترسی نداشت و مجبور شد به عکس گرفته شده با گوشی رضایت بدهد.
خبرهای داغ جدید از هنرمندان و بازیگران (160)این هم سلفی برفی و عشقولانه برزو ارجمند و همسر عزیزش. امیدواریم همیشه در کنار یگدیگر خوش باشند.
خبرهای داغ جدید از هنرمندان و بازیگران (160)عکسی از دیدار دوستانه بابک صحرایی و حمید حامی با سیروس الوند در یک کافه. حامی هم که مثل همیشه از مشکل قدیمی قورت دادن عصا رنج می برد.
خبرهای داغ جدید از هنرمندان و بازیگران (160)اشکان جان دیر دست به کار شدی. برف ها آب شدند!
خبرهای داغ جدید از هنرمندان و بازیگران (160)رویا تیموریان بازیگر کهنه کار سینما و تلویزیون در حال خارجگردی. لازم به تاکید است که رویا تیموریان هیچ نسبتی برای برادران فوتبالیست تیموریان ندارد، مخصوصاً با آندرانیک اسکندریان. #جواد_جون

خبرهای داغ جدید از هنرمندان و بازیگران (160)اکر قرار بود هر عزیزِ خواننده ای به چنین آلرژی هایی دچار شود، برادر قمیشی با آمدن پاییز باید کل بدنش کهیر بزند و برادر شماعی زاده هم نسبت به خرما حساسیت پیدا کند. حال بنیامین در این بین ترسناک تر از بقیه میشد، چون آلرژی پیدا کردن به ساعت، دیوار، آینه، گلدون، نیمکت، شلوار، و … زندگیِ عادی فرد را مختل میکند.
خبرهای داغ جدید از هنرمندان و بازیگران (160)عکس یادگاری بهنوش طباطبایی با کیف کوک و حالِ خوب در کنار اساتید گرانقدر تئاتر، یعنی استاد محمد رحمانیان و محسن شاه ابراهیمی پس از تماشای نمایش میسیسیپی.
خبرهای داغ جدید از هنرمندان و بازیگران (160)بانو شیوا خنیاگر پیامِ صرفه جویی در مصرف گاز و پوشیدنِ لباس گرم در خانه را زیادی جدی گرفته است.
خبرهای داغ جدید از هنرمندان و بازیگران (160)یکی از زیباترین تصاویر رنگیِ چند وقت اخیر. 
خبرهای داغ جدید از هنرمندان و بازیگران (160)پیشرفت قابل توجهِ رز رضوی در خلقِ کپشن هنری و ادبی مرتبط با عکس هایش را شاهد هستید. هر چقدر هم جمله مفهوم پوچی داشته باشد، ظاهرش قشنگ است و لایک در پی دارد.
خبرهای داغ جدید از هنرمندان و بازیگران (160)این هم عکسی از سحر قریشی که دقیقا در همان جایی گرفته شده که رز رضوی در بالا گرفته است. این نشان میدهد که عزیزان در اثری تازه با بکدیگر همکاری خواهند داشت.
خبرهای داغ جدید از هنرمندان و بازیگران (160)خیلی وقت بود که عکسی از نیمرخ آنا نعمتی نداشتیم که گفتم یک وقت کمبودِ این مهم احساس نشود!
خبرهای داغ جدید از هنرمندان و بازیگران (160)فیدل کاسترو رهبر انقلاب کمونیستیِ کوبا در 90 سالگی درگذشت تا با انواع و اقسام واکنش ها در فضای مجازی رو به رو شویم. از تقدیر و ستایش بگیر تا لعن و دیکتاتور خواندنِ وی.

 

در این بین حالِ یغما از همه خراب تر بود، چون متاسفانه هیچ عکسی در کنار فیدل کاسترو نداشت و مجبور شد با عکسِ تکی از ایشان به این خبر واکنش نشان دهد. برای روح این چریک پیر آرزوی آرامش داریم و قضاوت درباره او را به تاریخ میسپاریم. 
خبرهای داغ جدید از هنرمندان و بازیگران (160)از این عکس حمید گودرزی میتوان برای آموزش مبحث “لخندِ ملیح” در دوره های تخصصی لبخند شناسی استفاده کرد. شاید بگویید چنین دوره ای اصلا وجود ندارد، ولی شک نکنید اصلا بعید نیست همین فردا در یکی از کوچه پس کوچه های فرشته چنین دوره ای برگزار شود.
خبرهای داغ جدید از هنرمندان و بازیگران (160)مهراوه شریفی نیا از پیوستنِ خود به کمپین “من هم گوش دارم” خبر داد.
خبرهای داغ جدید از هنرمندان و بازیگران (160)ارژنگ امیرفضلی طی یک پستِ موقت اینگونه و با وقاحتِ عجیبی از خجالت داریوش ارجمند در آمد. وارد جزئیات این دعوا نمی شویم و کاری با حق و ناحق بودن موضع هیچکدام از هنرمندان عزیز نداریم، ولی احترام به بزرگتر ها (چه از منظر سن و چه کسوت) چیزی نیست که نیازی به تاکید و اشاره ی من و شما داشته باشد. ارژنگ جان خودت هم اگر صلاح دانستنی میتوانی خجالت بکشی.

خبرهای داغ جدید از هنرمندان و بازیگران (160)سلفی رامین راستاد در گورستانِ محله سوباسا اینا در ژاپن.
خبرهای داغ جدید از هنرمندان و بازیگران (160)امروز تولد منصور ضابطیان عزیز است. روزنامه نگار، مجری و تهیه کننده کاربلد تلویزیون و رادیو که امیدواریم سالی سرشار از سلامتی و آرامش داشته باشد، دقیقا مثل همین عکس!
خبرهای داغ جدید از هنرمندان و بازیگران (160)نه این عزیزان چهره معروفی اند و نه سلفی شان مورد توجه اینستاگرامیان؛ ولی همین سلفی بر کارنامه ی نه چندان سپید مسئولین دست اندرکار تا ابد ثبت خواهد ماند، آنچنان که با هیچ استفعا و بغض و پوزشی محو نگردد. آخرین سلفی جوانان تبریزی در قطار مرگ، چهره های شادابی

 

که در آتش سوختند و به گفته مسئول ستاد مدیریت بحران استان سمنان شدت سوختگی در حدی است که قربانیان به هیچ وجه قابل شناسایی نیستند… جز آرزوی صبر برای بازماندگان این حادثه و خانواده قربانیان کاری از دستمان برنمی آید.”از قطار پیاده شو، نتهای این ریل میرسد به نارنجی ترین نارنجیِ برگریزانِ پاییز…”
خبرهای داغ جدید از هنرمندان و بازیگران (160)با این عکس از علی دایی در مراسم ترحیم زنده یاد سلیم مؤذن زاده مطلب امروز را به پایان میبریم. باز هم سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) را خدمت همه شما تسلیت عرض میکنم. تا سه شنبه خداوند یار و نگهدارتان.
خبرهای داغ جدید از هنرمندان و بازیگران (160)

 

برترین ها

 

مطالب مرتبط :

اخبار چهره ها و هنرمندان معروف ایرانی (159)

اخبار جدید چهره ها و هنرمندان ایرانی (158)

داغ ترین اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (157)

اخبار جدید هنرمندان و چهره های سرشناس ایرانی (156)

اخبار داغ چهره ها و بازیگران معروف ایران (155)

آخرین اخبار هنرمندان و بازیگران ایرانی (154)