پارس ناز پورتال

خبرهای داغ سلبریتی های محبوب ایرانی (204)

خبرهای داغ سلبریتی های محبوب ایرانی (204)

خبرهای داغ سلبریتی های محبوب ایرانی (204)

شما می توانید در مجموعه زیر آخرین عکس های مربوط به بازیگران در جشنواره فیلم فجر و همچنین تصاویر اینستاگرامی بازیگران و ستاره های ایرانی را مشاهده کنید.

 

رعنا آزادی ور بازیگر خوب و گزیده کار سینما در شب هفتم جشنواره در برج میلاد حضور پیدا کرد تا از این جشن بزرگی سینمایی بی نصیب نماند.
خبرهای داغ سلبریتی های محبوب ایرانی (204)

سحر جعفری جوزانی، بازیگر خوب و دوست داشتنی سینما و تلویزیون، با متانت و خوشرویی همیشگی اش در نشست خبری فیلم “پشت دیوار سکوت” ساخته پدرش حاضر شد.
خبرهای داغ سلبریتی های محبوب ایرانی (204)

جشنواره فیلم فجر اگر برای سینمایی ها یک جشن بزرگ باشد، قطعا برای حامیان حقوق حیوانات یک فاجعه عظیم است! حجم استفاده از خز و پوست حیوانات در پوشاک ستاره های ایرانی غیر قابل تصور است.
خبرهای داغ سلبریتی های محبوب ایرانی (204)

شبنم قلیخانی در حاشیه فرش قرمز فیلم “چراغ های ناتمام”. عزیزان نام برده در عکس بالا نیاز نیست خیلی نگران این عکس باشند، چون برای لباس شبنم هیچ گورخری کشته نشده و طرحش ساختگی است!
خبرهای داغ سلبریتی های محبوب ایرانی (204)این کلاه ها هم کار عزیزان را راحت کرده و دیگر نیاز نیست کلی برای مدل مو هزینه کنند! علاوه بر موجه بودن با عنوان “مُد” در این سرمای گدا کش هم خیلی جواب است. 
خبرهای داغ سلبریتی های محبوب ایرانی (204)غزل شاکری با پیراهن مادربزرگ خدابیامرز اش در فرش قرمز “سارا و آیدا” حاضر شد. 
خبرهای داغ سلبریتی های محبوب ایرانی (204)شهرامِ نازنین، در کاخ میلاد.خبرهای داغ سلبریتی های محبوب ایرانی (204)– خانم این بچه کجا موند پس؟
+ رفته برج میلاد، جشنواره دارن.
– یعنی چی؟ مگه کشکه هر شب هر شب جشنواره؟! مگه چند تا فیلم بازی کرده؟!
+ من نمیدونم، خودت زنگ بزن ببین کجاست.
خبرهای داغ سلبریتی های محبوب ایرانی (204)دکتر علی اشراقی به همراه خانواده عزیزش در پارکینگ یکی از پردیس های سینمایی، در حال رفتن برای تماشای فیلم “سد معبر” یکی از فیلم های خوبِ جشنواره.
خبرهای داغ سلبریتی های محبوب ایرانی (204)مریلا خانم زارعی و بهنوش خانم طباطبایی در نشست خبری فیلم “زیر سقف دودی” جدید ترین ساخته پوران درخشنده. فیلمی که چنگی به دل نزد.
خبرهای داغ سلبریتی های محبوب ایرانی (204)از بازیگران عزیز خواهشمندیم هیچگاه در هیچ کدام از نقش هایی که در فیلم ها و سریال های مختلف بازی میکنند، غرق نشود! 
خبرهای داغ سلبریتی های محبوب ایرانی (204)بانو فریبا متخصص در کنار عاطفه رضوی در نشست خبری “زیر سقف دودی”. خانم متخصص جز این فیلم، در “آباجان” هاتف علیمردانی هم بازی کرده است. 
خبرهای داغ سلبریتی های محبوب ایرانی (204)کول بازی های پدر و دختریِ مجید و نیکی مظفری در پردیس ملت. 
خبرهای داغ سلبریتی های محبوب ایرانی (204)نفیسه روشن یکی از بازیگران فیلم “زیر سقف دودی” برای حضور در فرش قرمز این فیلم در برج میلاد حضور پیدا کرد.  
خبرهای داغ سلبریتی های محبوب ایرانی (204)سلطان هم آمد تا استعدادهای جوان و سرحال را کشف کند! یکی دو بار هم سراغ اشکان خطیبی را از دیگران گرفت ولی به جایی نرسید. گویا یک کار شخصی کوچک با اشکان داشت.
خبرهای داغ سلبریتی های محبوب ایرانی (204)مریم بوبانی، بهنوش طباطبایی و لاله مرزبان در فرش قرمز فیلمِ پرستاره ی پوران درخشنده. 
خبرهای داغ سلبریتی های محبوب ایرانی (204)آزیتا خانم حاجیان هم در این فیلم بازی کرده است. 
خبرهای داغ سلبریتی های محبوب ایرانی (204)صابر ابر و یسنا میرطهماسب در محوطه پردیس ملت، پیش از حضور در فرش قرمز “تابستان داغ” ساخته ابراهیم ایرج زاد، فیلمی که میتوان آن را در زمره خوب های جشنواره قرار داد و ارزش دیدن دارد.
خبرهای داغ سلبریتی های محبوب ایرانی (204)مینا ساداتی و پریناز ایزد یار، دیگر ستاره های فیلم تابستان داغ، در پردیس ملت.
خبرهای داغ سلبریتی های محبوب ایرانی (204)وقتی پولاد شال گردن نیانداخته، مطمئن باشید خود جناب کیمیایی هم در مراسم شرکت کرده است!
خبرهای داغ سلبریتی های محبوب ایرانی (204)بارانِ عزیز در برج میلاد، پس از حضور در نشست خبری فیلم “سد معبر”. غیبت حامد بهداد (بازیگر نقش اصلی این فیلم) و حواشی اش در جشنواره امسال از نکات جالب توجه است.
خبرهای داغ سلبریتی های محبوب ایرانی (204)امیر خان آقایی، ستاره فیلم “بدون تاریخ، بدون امضا”. هدیه تهرانی با وجود اینکه دو فیلم در جشنواره دارد (اسرافیل و بدون تاریخ بدون امضا) و به احتمال خیلی زیاد از کاندیداهای سیمرغ است، اما روند سال های قبل را ادامه داده و هیچ حضوری در هیچکدام از مراسم و اکران های جشنواره ندارد. 
خبرهای داغ سلبریتی های محبوب ایرانی (204)سلفی پرکارترین ستاره ی جشنواره امسال در کنار عکاسان و خبرنگاران حاضر در پردیس ملت.
خبرهای داغ سلبریتی های محبوب ایرانی (204)به احتمال زیاد در جریان دعوای بین عوامل فیلم “قاتل اهلی” ساخته مسعود کیمیایی هستید. دعوای بین تهیه کننده و کارگردان (که در نشست خبری روز گذشته هم سر باز کرد) و همچنین دعوای بین پرویز پرستویی به عنوان بازیگر نقش اول فیلم و استاد کیمیایی. اختلافات پیش آمده و اعتراض بازیگران و تهیه کننده

 

هم بر سر کم شدن نقش برخی ها و در چشم بودنِ نقش پولاد است که اعتراضی به حق است. همین درگیری های لفظی و اختلاف نظر ها باعث شقه شدن عوامل فیلم به چند گروه شده است که عده زیادی از عوامل به حمایت از پرستویی مراسم را تحریم کرده اند (رضا رشیدپور، یغما گلرویی، لعیا زنگنه، پرویز پورحسینی و …)،

 

عده ای به حمایت از استاد کیمیایی در جشنواره با او همراهی کردند (پگاه آهنگرانی، حمیدرضا آذرنگ و پولاد) عده ای دیگر هم این وسط بلاتکلیف مانده اند! مانند امیر جدیدی و امیرحسین رستمی که در جشنواره حضور پیدا کرده اند ولی به فرش قرمز نرفته اند! حواشی نه چندان جالبی که قطعا وجهه خوبی ندارند،

 

مخصوصا وقتی در مصاحبه ها و نقد های غیر سینمایی نوک اتهامات به سمت استاد مسعود کیمیایی نشانه میرود و خیلی جانبدارانه ایشان را تخریب میکنند، صرفا بخاطر بزرگ کردن خودشان! علی الخصوص جوجه خبرنگارهایی که کاری جز گرفتن میکروفن بلد نیستند و هر چه در ذهن نه چندان مبارکشان موجود است،

 

چشم در چشم بزرگِ سینمای ایران به سوی ایشان پرتاب میکنند و هیچ احترام و ادبی در نهادشان نیست. او کیمیایی است، خالق ناب ترین قصه ها و ماندگارترین اسطوره های سینمای ایران. حتی اگر فیلم بدی ساخت، حتی اگر با بازیگرِ متوهم و تازه محبوب شده ای وارد دعوا شد، باید هنگام مواجهه با ایشان غرق در احترام بود.

 

کیارستمی را که دیگر ندارید، بیضایی را فراری داده اید، تقوایی را مجاب به فیلم نساختن کرده اید، واقعاً به این فکر نمیکند اگر همین کیمیایی و مهرجویی و چند نفر دیگر هم از سینما روی بگردانند دیگر چه چیزی خواهیم داشت؟! اگر همین کیمیایی در مراسم امسال نبود چه کسی میخواست به جشنواره تان وزن و اعتبار بدهد؟ #نظر_شخصیخبرهای داغ سلبریتی های محبوب ایرانی (204)امین تارخ نازنین در حاشیه فرش قرمز فیلم “پشت دیوار سکوت” ساخته مسعود جعفری جوزانی که از ایشان فیلم بدی به خاطر نداریم.
خبرهای داغ سلبریتی های محبوب ایرانی (204)همایون خان ارشادی و مصطفی زمانی در محوطه برج میلاد. 
خبرهای داغ سلبریتی های محبوب ایرانی (204)مانیا علیجانی، ستاره کوچولو و بانمک سینما که یکی از پدیده های جشنواره امسال است. امیدواریم همیشه موفق باشد.
خبرهای داغ سلبریتی های محبوب ایرانی (204)ماهچهره خلیلی در پردیس ملت. ماهچهره در جشنواره امسال دو فیلم “یادم تو را فراموش” و “اشنوگل” را دارد.
خبرهای داغ سلبریتی های محبوب ایرانی (204)حسین یاری، بازیگر نقش اول فیلم “یادم تو را فراموش” در پردیس ملت. 
خبرهای داغ سلبریتی های محبوب ایرانی (204)سلفی ساره بیات ستاره فیلم “بیست و یک روز بعد” در کنار هواداران اش در سینما آزادی، سینمایی که در کنار فرهنگ و چارسو جزو بدقلق ترین سینماهای تهران هستند و بلیط فروشی در آن ها هیچ ساز و کار مشخصی ندارد! به این صورت که پس از 4 ساعت ایستادن در صف، 10 عدد بلیط میفروشند و کاغذ “تمام شد” را روی شیشه میچسبانند، از آن طرف هم عده ای بیست تا بیست تا بلیط در دست وارد سینما می شوند! 
خبرهای داغ سلبریتی های محبوب ایرانی (204)مهراوه شریفی نیا برای تماشای بازی مادرش در “زیر سقف دودی” به برج میلاد رفته بود و این سلفی را گرفت. 
خبرهای داغ سلبریتی های محبوب ایرانی (204)لاله مرزبان، یکی از جدیدترین کشفیاتِ پوران درخشنده که بازی قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت و احتمالاً در آینده از او بیشتر خواهیم شنید.  
خبرهای داغ سلبریتی های محبوب ایرانی (204)محمدرضا هدایتی که نقش کوتاهش در “فصل نرگس”، تنها حضورش در جشنواره امسال است، در اکران مردمی این فیلم حاضر شد. 
خبرهای داغ سلبریتی های محبوب ایرانی (204)فرش قرمز فیلم “سارا و آیدا” ساخته ی مازیار میری که ای کاش پس از “سعادت آباد” اش در اوج از سینما خداحافظی میکرد و هیچگاه این فیلم ها را نمیساخت! البته “حوض نقاشی” هم بد نبود ولی هیچگاه نتوانست “سعادت آباد” را تکرار کند. با حضور تینا پاکروان، همایون اسعدیان (تهیه کننده ی این فیلم که خودش “یک روز بخصوص” را در جشنواره دارد)، غزل شاکری، پگاه آهنگرانی و مصطفی زمانی. 
خبرهای داغ سلبریتی های محبوب ایرانی (204)هانیه توسلی دیروز هم مثل هر 6 روز دیگر به برج میلاد رفت. 
خبرهای داغ سلبریتی های محبوب ایرانی (204)بانو بیتا فرهی خود را به برج میلاد رساند تا فیلم استاد کیمیایی را از نزدیک ببیند.
خبرهای داغ سلبریتی های محبوب ایرانی (204)پویا امینی با این استوری رامبد جوان را بخاطر فیلم اش تشویق کرد و به تنهایی انگیزه ای شد تا رامبد سال بعد “نگار 2” را بسازد!
خبرهای داغ سلبریتی های محبوب ایرانی (204)شهاب شادابی، بازیگر جوان فیلم “دعوتنامه” ساخته مهرداد فرید، یکی از فیلم های ساکت و معمولی جشنواره.
خبرهای داغ سلبریتی های محبوب ایرانی (204)گوهر خیراندیش به همراه دخترش آزاده اسماعیل خانی که با بازی در “معمای شاه” چهره تر شده است، در پردیس ملت.
خبرهای داغ سلبریتی های محبوب ایرانی (204)بیتا بیگی، هنرمند جوان که امید داشت با “کاناپه” ی کیانوش عیاری بترکاند که متاسفانه پشت فیلتر هیئت انتخاب ماند.
خبرهای داغ سلبریتی های محبوب ایرانی (204)بانو احترام برومند و لیلی رشیدی هم به تماشای فیلمِ معمولیِ استاد کیمیایی، یعنی “قاتل اهلی” رفتند. 
خبرهای داغ سلبریتی های محبوب ایرانی (204)با این پرتره در هم تنیده و عبوس از استاد کیمیایی در نشست خبریِ “قاتل اهلی”، عکس های جشنواره ای امروز را به پایان میبریم.سرتان سلامت استاد. شک نکنید همین شال گردن زرشکی تان به بیش از نصف فیلم های جشنواره امسال می ارزد.
خبرهای داغ سلبریتی های محبوب ایرانی (204)دُر دُرِ دو ستاره ی غایب در جشنواره امسال، در حال خندیدن به ریش همه کسانی که ساعت ها در سرمای زیر صفر در صف می ایستند و پس از دو ساعت دست از پا دراز تر و با ذهنی مملو از فحش از سالن خارج میشوند!
خبرهای داغ سلبریتی های محبوب ایرانی (204)دعوا دعوا دعوا! در سینما در عوا، در فوتبال دعوا در کوچه و خیابان دعوا! معلوم نیست چه مان شده. کی روش گفته بازیکنان پرسپولیس چاق هستند و دعوتشان نمی کنم، علی کریمی هم اینجوری کُری خوانده و جوابش را داده، البته با رعایت دموکراسیِ کامل و بستن کامنت ها!
خبرهای داغ سلبریتی های محبوب ایرانی (204)یکی از جلسات مهم شورای شهر در دامان کویر. 
خبرهای داغ سلبریتی های محبوب ایرانی (204)فرهاد مجیدی هواداران را به حمایت از استقلال در بازی پلی آف سیا دعوت کرده و گفته که خودش هم به استادیوم خواهد رفت. آرزوی موفقیت داریم برای تمامی تیم های فوتبال کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا. 
خبرهای داغ سلبریتی های محبوب ایرانی (204)پستی پر از عشق به وطن از کیانوش رستمی، دقیقا ساعاتی پس از این پست سرمربی تیم ملی وزنه برداری از خط خوردن رستمی از تیم ملی خبر داد. 
خبرهای داغ سلبریتی های محبوب ایرانی (204)بیژن بنفشه خواه با این پست تولد پدر هنرمندش رضا بنفشه خواه را تبریک گفت. رضا بنفشه خواه رکورددار به سلطنت رسیدن در تاریخ معاصر است! و هفت هشت باری نقش شاه را در سریال ها و فیلم های مختلف بازی کرده است!  
خبرهای داغ سلبریتی های محبوب ایرانی (204)سلفی بامدادی شقایق فراهانی در کنار پسر عزیزش در سر صحنه فیلم جدیدش. شقایق جان کمی استراحت میکردی بعد وارد پروژه جدید میشدی! 
خبرهای داغ سلبریتی های محبوب ایرانی (204)عکس آتلیه ای سردار آزمون که از آن برای شب بخیر گفتن استفاده کرده است، در حالی که میتوانست استفاده های بهتری بکند!خبرهای داغ سلبریتی های محبوب ایرانی (204)بنیامین با این عکس قدیمی تولد نیما وارسته موزیسین فقید کشورمان و یکی از خوب های نوازندگی در موسیقی پاپ معاصر را تبریک گفت. روحش شاد. 
خبرهای داغ سلبریتی های محبوب ایرانی (204)تازه میفهمیم سروش صحت چه زجری کشیده تا از موجودی به کم نمکیِ امیر کاظمی چنین بازیِ خوبی بگیرد. واقعاً دمش گرم! (سروش را میگویم) 
خبرهای داغ سلبریتی های محبوب ایرانی (204)عمو حمید لولایی و یک خبر تلخ دیگر. زودتر تمام شو سال 95 عزیز! خبرهای داغ سلبریتی های محبوب ایرانی (204)اینجا کرملین مسکو و یا تکسیم استانبول نیست، بلکه میدان شهرداری رشت خودمان است! امیدواریم این شهر زیبا و مردمان عزیزش همواره پاینده باشند. 
خبرهای داغ سلبریتی های محبوب ایرانی (204)رضا یزدانی در حرم مطهر امام رضا (ع). محتاج دعاییم رضا جان. 
خبرهای داغ سلبریتی های محبوب ایرانی (204)محسن جان آخر سر معلوم نشد که پرسپولیسی هستی… نیستی… کلاً با خودت و تیمت چند چندی؟!  خبرهای داغ سلبریتی های محبوب ایرانی (204)سلفی سیامک عباسی و نوید عبداللهی بر سر مزار زنده یاد ناصر عبداللهی. 
خبرهای داغ سلبریتی های محبوب ایرانی (204)سلفی خندان بابک جهانبخش و پسر عزیزش آقا آرتا. 
خبرهای داغ سلبریتی های محبوب ایرانی (204)سلفی سولماز غنی و رضا نیکخواه در پشت صحنه پروژه جدید دوستان که اسمش «پنچری» است. اگر روزی خواستند بازیگری را برای نقش خواهر طناز طباطبایی در یک فیلم انتخاب کنند، سولماز غنی گزینه خوبی است. شباهت عجیبی دارند. 
خبرهای داغ سلبریتی های محبوب ایرانی (204)امیر تتلو و تنها خاطرات شیرین بچگی هایش که با این موتور شکل گرفته بود. 
خبرهای داغ سلبریتی های محبوب ایرانی (204)اشکان جان ای کاش آدرس دقیق را نمیدادی! بدجوری دنبالت هستند :))) 
خبرهای داغ سلبریتی های محبوب ایرانی (204)حامد حدادی با این عکس قدیمی تولد زنده یاد آیدین نیکخواه بهرامی کاپیتان فقید تیم ملی بسکتبال ایران را تبریک گفت. روح آیدین عزیز هم قرین رحمت و شادی باشد. مطلب امروز هم به پایان رسید. تا روز بعد، خداوند نگهدارتان.
خبرهای داغ سلبریتی های محبوب ایرانی (204)

 

مطالب مرتبط :

اتفاقات خبری از بازیگران و هنرمندان محبوب ایرانی (203)

اخبار داغ آخر هفته بازیگران و هنرمندان مشهور (202)

خبرهای جالب از بازیگران و هنرمندان معروف ایران (201)

اخبار چهره ها و هنرمندان و اتفاقات داغ هفته (200)

اخبار داغ سلبریتی های و چهره های مشهور ایرانی (199)

اخبار جدید هنرمندان و چهره های سرشناس ایران (198)