پارس ناز پورتال

خبرهای داغ در مجله بازیگران و هنرمندان معروف (249)

خبرهای داغ در مجله بازیگران و هنرمندان معروف (249)

خبرهای داغ در مجله بازیگران و هنرمندان معروف «249»

بازیگران و ستاره هاي ایرانی در اینستاگرام عکس هاي زیادی از خود منتشر میکنند که ما نیز گلچین آنها را برای شما به نمایش گذاشته ایم.

 

خدا ازت نگذرد الناز، حس خوبم به یکی از غذا هاي مورد علاقه ام را خراب کردی! این دلمه هست یا نارنجک اکلیل سرنج؟ چرا انقدر بدسلیقه؟ حالا با مسائل بهداشتی تصویر کاری ندارم!

خبرهای داغ در مجله بازیگران و هنرمندان معروف (249)خوشحالترین کارگردان این روزهای سینما و تلویزیون کسی نیست جز منوچهر هادی! روزی نیست که با ستاره هاي سریالش سلفی نگیرد و به اشتراک نگذارد. بنده خدا ها هم در رودربایستی اینکه هرچه باشد کارگردان هست به سلفی ها نه نمی گویند.
خبرهای داغ در مجله بازیگران و هنرمندان معروف (249)مهران غفوریان اگر زن میشد احتمالا در یک رستوران در جنوب مانیل پایتخت فیلیپین مشغول پاک کردن برنج بود.
خبرهای داغ در مجله بازیگران و هنرمندان معروف (249)آخرین متد حجابِ فوری در اینستاگرام، توسط ترلان خانم پروانه عرضه شد.
خبرهای داغ در مجله بازیگران و هنرمندان معروف (249)مهسا طهماسبی بازیگر جوان سریال «دیوار به دیوار» که مفید هم بازی می کند، در کنار پدر و مادر عزیزش در یک مراسم که مربوط به پارسال هست.
خبرهای داغ در مجله بازیگران و هنرمندان معروف (249)استوری سعید عزت اللهی که یک جمله مشهور از یک ترانه مشهور را تکرار کرده هست. چهره ي خوانننده را هم با یک قلب سانسور کرده که مثلاً بگوید اهل اینکار ها نیست، ولی خب ما پته اش را روی آب میریزیم.
خبرهای داغ در مجله بازیگران و هنرمندان معروف (249)این هم تصویر اصلی، گرچه با کمی اکسسوری اجباری!
خبرهای داغ در مجله بازیگران و هنرمندان معروف (249)حمید فرخ نژاد با این پست خبر داد که فیلم «گشت ارشاد 2» پر فروش ترین فیلم تاریخ سینمای کشور ایران شده هست. خبری که تیتر یک سایت ها فرهنگی در روز قبل بود. نکته اي که باید بدانیم این هست که این فیلم سعید سهیلی از نظر مجموع فروش ریالی پرفروش ترین شده هست و نه از نظر تعداد تماشاگر، که نرخ اخیر بلیط ها و افزایش قیمت ها و 12 هزار تومانی شدن

 

بیشتر سینما ها نقش بسزایی در این رکورد داشته هست، وگرنه نه این فیلم، تا صد سال دیگر هیچ فیلمی نخواهد آمد که رکورد کلاه قرمزی و پسرخاله را از نظر تعداد تماشاگر بزند.
خبرهای داغ در مجله بازیگران و هنرمندان معروف (249)دیروز تولد بانو جمیله شیخی بود و امروز تولد پسرش آتیلا پسیانی. ستاره تولد پدرش را هم با این تصویر در کنار او و برادرش خسرو «نام فیلم نیست!» تبریک گفته هست.
خبرهای داغ در مجله بازیگران و هنرمندان معروف (249)مجید جان شمال رفتن و تصویر گرفتن با قایق که انقدر ناراحتی ندارد! اخم هایت را باز کن عزیزِ دل.
خبرهای داغ در مجله بازیگران و هنرمندان معروف (249)یکی از شما عزیزان چه مفید نوشته بودید که مهراب آدم نیست، مگر می شود یک انسان انقدر مفید باشد و هیچوقت لوس و تکراری نشود؟ ما نیز پیشاپیش تولد پیمان قاسمخانی عزیز را تبریک عرض می‌کنیم.
خبرهای داغ در مجله بازیگران و هنرمندان معروف (249)آه ناتانائیل… فکرش را می کردی که کمبود سوژه ما را مجبور کند که در یک مقاله دو بار از ترلان پروانه پست بگذاریم؟

پ.ن: سیما تیرانداز هم مرز هاي «اشتباه زدن» را چند کیلومتری جابجا کرد
خبرهای داغ در مجله بازیگران و هنرمندان معروف (249)یکی از فانتزی هایم این هست که یک روز تمامی رستوران هاي استان تهران را تعطیل کنم و در اینستاگرام منتظر بنشینم و ببینم عزیزان چه کار خواهند کرد!
خبرهای داغ در مجله بازیگران و هنرمندان معروف (249)اشکان اشتیاق و یوسف تیموری در پشت صحنه کار جدیدشان، با ژستی که بسیار نزدیک به ژست متعارف در مجموعه هاي عروسی هست.
خبرهای داغ در مجله بازیگران و هنرمندان معروف (249)سمانه پاکدل ضمن خدشه دار کردن خاطراتمان از کارتون ایکی یوسان، این تصویر را از حیات منزلش آپلود کرد تا زندگی بورژوای خود را به رخ بکشد.خبرهای داغ در مجله بازیگران و هنرمندان معروف (249)آقا رضا قوچان نژاد در نیوکمپ این تصویر یادگاری را گرفت. امیدوارم یک روز در حال بازی در این زمین عکست را ببینیم رضا جان.
خبرهای داغ در مجله بازیگران و هنرمندان معروف (249)مهدی امیرآبادی بازیکن سابق تیم ملی و استقلال با عکسی از خود در میان الحرمین زادروز امام حسین «ع» را تبریک گفت.
خبرهای داغ در مجله بازیگران و هنرمندان معروف (249)سلفی دانیال عبادی در کنار خواهر زاده ي عزیزش آقا «سام راد» زین پس از اگر با اسامی اي نظیر «خشایار هوشنگ» و «اسفندریار داریوش» مواجه شدید خیلی تعجب نکنید!
خبرهای داغ در مجله بازیگران و هنرمندان معروف (249)هم فرکانس کی بودی شما؟!
خبرهای داغ در مجله بازیگران و هنرمندان معروف (249)مجید شهریاری حوصله معرفی عزیزان در تصویر را نداشته و با یک «دوستای گلم» کار را خلاصه کرده هست.
خبرهای داغ در مجله بازیگران و هنرمندان معروف (249)جعفر خان پناهی کارگردان با اخلاق و کاردرست سینما در حال گشت و گذار در ابیانه ي جذاب.
خبرهای داغ در مجله بازیگران و هنرمندان معروف (249)تصویر افتر آرایشگاه از رز رضوی اخیرا صاحبان تالار هاي عروسی و مجالس شم اقتصادی شان به خوبی کار کرده و در گوشه اي از تالار یک آتلیه عکاسی برپا کرده اند و حسابی هم پول در می آورند. چون کسی که چند صد هزار تومان خرج شینیون و میزامپیلی خود کرده، راضی هست 50 تومان هم برای تصویر بدهد و آن را یادگاری داشته باشد. می‌دانم این قضیه ربطی به پست نداشت ولی خب خواستم اطلاعات خاله زنکیِ خود را به رخ بکشم!
خبرهای داغ در مجله بازیگران و هنرمندان معروف (249)این چند روز آن قدر تبریک تولد داشتیم که اگر اینستاگرام دست قالیباف بود از این تبریک ها برق ساخت می‌کرد و باقیمانده اش را هم کمپوست می‌کرد.
خبرهای داغ در مجله بازیگران و هنرمندان معروف (249)عکسی قدیمی و دیدنی که برزوی کوچک را در آغوش زنده یاد انوشیروان ارجمند نشان می دهد. روحش خوشحال و یادش گرامی.
خبرهای داغ در مجله بازیگران و هنرمندان معروف (249)گرفتن سلفی از صورت بدون هیچ دلیلی و آپلود کردن آن در اینستاگرام برای آنا نعمتی به یک رفتار غریزی تبدیل شده هست دقیقاً مانند نفس کشیدن و پلک زدن!
خبرهای داغ در مجله بازیگران و هنرمندان معروف (249)سلفی خانوادگی فاطمه معتمد آریا در کنار همسر و فرزند عزیزش در فرودگاه امام خمینی «ره». احتمالاً پیش از یک مسافرت خانوادگی ثبت شده هست.
خبرهای داغ در مجله بازیگران و هنرمندان معروف (249)لیندا کیانی به استودیو رفته تا برای فیلم جدیدش صدا گذاری بکند. لیندا این روز ها فیلم “ماجرای نیمروز” را روی پرده سینما دارد.
خبرهای داغ در مجله بازیگران و هنرمندان معروف (249)سلفی سرسبز حمید گودرزی و دوست قدیمی اش.
خبرهای داغ در مجله بازیگران و هنرمندان معروف (249)حدیث میرامینی در کنار دوستش در حاشیه بازدید از یک گالری. حدیث جان آدرس ملیحه بندانداز را برایت دایرکت کردم. شاید یک روزی خواستی به کسی معرفی اش کنی، کارش مفید هست!
خبرهای داغ در مجله بازیگران و هنرمندان معروف (249)شبنم مقدمی این تصویر هنری را با یک متن ادبی به اشتراک گذاشت. از آن متن هایي که باید دو سه بار بخوانی تا مطمئن شوی که هیچی از آن متوجه نمی‌شوی!
خبرهای داغ در مجله بازیگران و هنرمندان معروف (249)فریدون خان آسرایی آن گونه روز خلیج فارس را به همه ي تبریک گفت و سپس با مدیر برنامه هایش در تلگرام زمان کنسرت دُبی خود را فیکس کرد.
خبرهای داغ در مجله بازیگران و هنرمندان معروف (249)حمید خان علیدوستی، نازنین مربی فوتبال که بار اخلاق و تشخص را به تنهایی در وادی مربیگری فوتبال به دوش میشکد. برای ایشان آرزویِ سلامتی داریم.
خبرهای داغ در مجله بازیگران و هنرمندان معروف (249)این هم تصویر آتلیه اي مریم سعادت با کلی انگور قرمز.
خبرهای داغ در مجله بازیگران و هنرمندان معروف (249)امیدوارم رفاقتتان 100 ساله بشود کریم جان.
خبرهای داغ در مجله بازیگران و هنرمندان معروف (249)مزخرف و سطحی. این‌ها بیشترین تعابیری بودند که از تماشاگران این نمایشِ الهام پاوه نژاد شنیدم، با اینحال هر روز کلی همکار و چهره به تماشایش می روند.
خبرهای داغ در مجله بازیگران و هنرمندان معروف (249)محسن مسلمان، مهدی طارمی و محسن افشانی، سه نور چشمِ اینجانب در مراسم رونمایی از یک برندِ مایع ظرفشویی «باور کنید شوخی نمی‌کنم!».
خبرهای داغ در مجله بازیگران و هنرمندان معروف (249)شیوا بلوریان این استوری را در پارک آب و آتش گرفت و به اشتراک گذاشت. آن قدر که فیلم و سریال بازی نکرده و بیکار بوده، هیچکس نمیشناسدش و ترسی از حضور در اماکن شلوغ و پرجمعیت ندارد.
خبرهای داغ در مجله بازیگران و هنرمندان معروف (249)ارسلان کلا به مردان سبیل کلفت علاقه عجیبی دارد. حقیقی اش هم نباشد با ماکتش تصویر می گذارد!
خبرهای داغ در مجله بازیگران و هنرمندان معروف (249)خودزنی اخیر رسید. این بار، هومن حاجی عبداللهی.
خبرهای داغ در مجله بازیگران و هنرمندان معروف (249)فیس آپ برای همۀ بد نیست. بعضی ها هم میباشند مانند پارسا پیروزفر آن قدر که مفید و بی عیب میباشند خروجی برنامه در هر حالت فوق العاده هست! به اتمام آمد این مقاله. تا فردا مراقب خودتان باشید.
خبرهای داغ در مجله بازیگران و هنرمندان معروف (249)

 

مطالب مرتبط :

مجله خبری از ستاره ها و بازیگران سرشناس ایران «248»

سوژه های داغ مجله خبری بازیگران و هنرمندان «247»

مجله خبری داغ از چهره ها و هنرمندان ایرانی «246»

مجله خبری داغ از بازیگران و هنرمندان مشهور «245»

اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایرانی «244»

عکس بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام «243»