پارس ناز پورتال

مجله خبری بازیگران و هنرمندان اینستاگرامی (256)

مجله خبری بازیگران و هنرمندان اینستاگرامی (256)

مجله خبری بازیگران و هنرمندان اینستاگرامی «256»

آخرین عکس های بازیگران و چهره هاي مشهور ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام راکه بسیار پرلایک بوده اند برای شما به نمایش گذاشته ایم.

 

دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری با همۀ هیجانات، رقابت ها، فعالیت ها و همهمه هاي سیاسی و شور و نشاطی که داشت، دیشب با یک جشن بزرگ ملی به پایان رسید. جشنی که نه فقط از آن هواداران نامزد برنده شده، بلکه متعلق به تمامی مردم ایران بود. همۀ آن 40 میلیون نفری که در این انتخابات شرکت کردند و مطالبات قلبی خود را به ثمر نشاندند.

 

امیدواریم دولت دوم آقای روحانی پیروز تر از دوره اول ظاهر شود تا این شادی و نشاط دائمی و مستمر باشد. شبنم فرشادجو و شقایق فراهانی به همراه سایر دوستان خود دیشب در این جشن میلیونی حاضر بودند.
مجله خبری بازیگران و هنرمندان اینستاگرامی (256)جند روز پیش تولد ایرج خان طهماسب، مرد دوست داشتنی سینما و تلویزیون کشورمون بود که در هیاهوی پست هاي انتخاباتی قایم شده بود. با چند روز تاخیر این روز را به یکی از چهره اي مورد علاقه ام تبریک عرض می‌کنم و برای ایشان آرزوی سلامتی دارم.
مجله خبری بازیگران و هنرمندان اینستاگرامی (256)کُری ها و کل کل ها در تمامی فضاهای رقابتی وجود دارند، چه فوتبال باشد چه انتخابات ریاست جمهوری. سعید روستایی هم برای رقبا آن گونه کُری خوانده :»»
مجله خبری بازیگران و هنرمندان اینستاگرامی (256)مسعود شجاعی به دعوت اشکان دژاگه در چالش چای شرکت کرد و جواد نکونام و کریم انصاری فرد را به این چالش بهشتی دعوت کرد. من هم بروم به صورت لیوانی کم رنگ در چالش شرکت کنم و بیایم.
مجله خبری بازیگران و هنرمندان اینستاگرامی (256)شهرام شکوهی دید هر شخصی که از کنار تتلو رد می‌شود یک لگد حواله اش می‌کند، لذا دلش به رحم آمد و از وی حمایت کرد.
مجله خبری بازیگران و هنرمندان اینستاگرامی (256)سلفی محسن افشانی و دوستش، در حال انتظار برای اعلام نتایج ریاست جمهوری «چشم رفیقش به زیر نویسِ شبکه خبر هست.»
مجله خبری بازیگران و هنرمندان اینستاگرامی (256)امروز تولد حامد حدادی هست، یکی از برترین بسکتبالیست هاي آسیا در دهه جدید. یکی از معدود کسانی که توانستن از روی دست شکیل اونیل اسلم دانک بزند! برای او آرزوی سلامتی و موفقیت روز افزون داریم.
مجله خبری بازیگران و هنرمندان اینستاگرامی (256)– خب دیگه؛ خندیدیم. اینو ببرین همونجایی که بود. انتخابات به پایان رسید، انتخاب نشدن آقای رئیسی دیر یا زود فراموش خواهد شد، اما امان از دیدار چند دقیه اي با تتلو! با خودت چه کار کردی آقای رئیسی؟ با هوادارانت چه؟!
مجله خبری بازیگران و هنرمندان اینستاگرامی (256)دل آدم برایش میسوزد.
مجله خبری بازیگران و هنرمندان اینستاگرامی (256)دستش درد نکند. از ظواهر مشخص هست که بارانا خانم در حال تحصیل در اروپا میباشند.
مجله خبری بازیگران و هنرمندان اینستاگرامی (256)حسن یزدانی جوان شایسته کشتی کشورمون پس از ناکامی تلخی که در مسابقات جام جهانی داشت روز قبل در مسابقات کشورهای اسلامی باکو توانست در وزن جدیدی که اختیار کرده مدال طلای را کسب کند. تبریک به او و کشتی ایران.
مجله خبری بازیگران و هنرمندان اینستاگرامی (256)حدیث فولادوند و پاپیون هاي بنفش اش، شاد از حضور در انتخابات و پیروز شدن در آن.
مجله خبری بازیگران و هنرمندان اینستاگرامی (256)امروز 31 اردیبهشت روز ملی «اهدای عضو» هست. روزی که اخیراً به تقویم ملی ما اضافه شده هست و در پاسدات اقدامی بسیار نیکو و پسندیده هست. به جای این که اندام سالمت را به خاک بسپاری، به بدن کسی بسپار که به آن نیاز دارد. بعید می دانم کسی با این مفهوم و اقدام بسیار انسانی مشکلی داشته باشد و تمایلی به آن نداشته باشد.
مجله خبری بازیگران و هنرمندان اینستاگرامی (256)سلفی مرتضی پورعلیگنجی و هم تیمی هایش در السد قطر. گرچه ژاوی در تصویر حضور ندارد، احتمالاً در یکی از راهروهای باشگاه دارد با جواد نکونام سلفی می گیرد.
مجله خبری بازیگران و هنرمندان اینستاگرامی (256)فصل رقابت و انتخابات به پایان رسید و حالا فصل مطالبات و نقد شروع شده هست. بیشتر افراد مشهور که در ایام انتخابات به حمایت از آقای روحانی پرداخته بودند مطالبات خود و انتظاراتی که دارند را با ایشان مطرح کردند. علی کریمی یکی از نخستین کسانی بود که اینکار را کرد.
مجله خبری بازیگران و هنرمندان اینستاگرامی (256)شبنم مقدمی اعلام کرد که چشم امید ملت ایران از امروز به دولت آقای روحانی هست.
مجله خبری بازیگران و هنرمندان اینستاگرامی (256)روزبه نعمت اللهی هم انتظارات خود از زئیس جمهور منتخب را مطرح کرد.
مجله خبری بازیگران و هنرمندان اینستاگرامی (256)مهدی سلطانی با عکسی خوشگل و پر مفهوم برای دولت آینده ارزوی موفقیت کرد و خواسته هایش را عنوان کرد. مطمئناً رئیس جمهور جوابگوی وعده هایي هست که مردم فرهیخته داده هست و مردم نیز از امروز باید پیگیر مطالبات خود باشند و از طرفداری کورکورانه پیشگیري کنند.
مجله خبری بازیگران و هنرمندان اینستاگرامی (256)الناز شاکردوست فضای پس از انتخاب را برای گذاشتن یکی از عکس هاي متفاوت و خاص اش، مناسب دید.
مجله خبری بازیگران و هنرمندان اینستاگرامی (256)تینا پاکروان با تصویر جالب اعلام کرد که منتظر تحقق وعده هایي هست که آقای روحانی داده هست. تینا جان بگذار اول کمی عزیزان بیخوابی این دو سه روز را جبران کنند، بعدش چشم، در خدمت شما و مطالباتتان میباشند!
مجله خبری بازیگران و هنرمندان اینستاگرامی (256)دلنوشته امیرحسین صدیق برای هموطنان تند رو که از نتیجه این انتخابات بسیار عصبانی میباشند. 

ما آمده ایم برای آزادی و برای آرامش.
مجله خبری بازیگران و هنرمندان اینستاگرامی (256)مجید یاسر، جواد عزتی، سعید اقاخانی، امیر غفارمنش و سایر دوستان در یک دورهمی خصوصی. چیز خاصی نیست مجید جان، کمی آبلیمو و نمک بخوری مفید می شوي. اگر هم دیدی خیلی حاد هست یک قالب کره را درسته قورت بده و بعد از رویش آب بخور. و من بعد بیشتر مراقب این جشن هاي خصوصی باش!
مجله خبری بازیگران و هنرمندان اینستاگرامی (256)سارا خوئینی ها طوری تصویر خودش را گذاشته و تبریک گفته که انگار نه انگار اقای روحانی رئیس جمهور شده هست!
مجله خبری بازیگران و هنرمندان اینستاگرامی (256)الناز حبیبی هم این پیروزی و این رشد شعور سیاسی را به همۀ «به جز عزیزانی که با همۀ اخظار ها به پایان وقت صف حسینیه ارشاد را ترک نکردند» تبریک گفت.
مجله خبری بازیگران و هنرمندان اینستاگرامی (256)سوسن خانم با این مطالباتی که شما داری اشتباه کردی به آقای روحانی رأی دادی. شما باید به سوپر من یا زورو رأی میدادی!مجله خبری بازیگران و هنرمندان اینستاگرامی (256)پریناز ایزدیار هم تأکید کرد که “حالا نوبت شماست آقای روحانی”.
مجله خبری بازیگران و هنرمندان اینستاگرامی (256)این هم طعنه مهدی پاکدل به شعار چهار درصدی ها و این حرفا. مهدی جان تا وقتی تتلو هست چه نیازی به این شعار ها برای کری خواندن هست؟!
مجله خبری بازیگران و هنرمندان اینستاگرامی (256)شما فارسی را درست بنویس، ما هم قول می‌دهیم لحظه ها را همان طوری که میباشند زندگی کنیم!
مجله خبری بازیگران و هنرمندان اینستاگرامی (256)این که فیلم برداری سریال عاشقانه تمام شده هست دلیلی بر این نمی‌شود که منوچهر هادی تصویر از پشت صحنه آن در کنار ستاره هاي فیلم نگذارد.
مجله خبری بازیگران و هنرمندان اینستاگرامی (256)اي بابا چرا انقدر به رئیس جمهور استرس می دهید؟! بگذارید چند روز بگذرد، بعد!
مجله خبری بازیگران و هنرمندان اینستاگرامی (256)هنگامه قاضیانی با یک تیر سه نشان زد. هم عکسی از کودکی هایش به اشتراک گذاشت و این عطش سیری ناپذیر گذاشتن تصویر از کودکی هایش را التیام بخشید، هم از کسانی که تولدش را تبریک گفته بودند تشکر کرد و هم پیروزی در انتخابات را به مردم تبریک گفت.
مجله خبری بازیگران و هنرمندان اینستاگرامی (256)در این هیر و ویر نرگس محمدی و علی اوجی با ازدواجشان همه ي را شوکه کردند! معمولا قبلش یک خبرهایی می شود، چند تا تصویر مشترکی، کامنتی لایکی چیزی! همینجوری یهویی تصویر از سفره عقد آپلود کردند! آرزوی خوشبختی داریم برای این زوج عزیز. در اینجا هم سارا در کنار خواهر تازه عروسش نشسته هست.
مجله خبری بازیگران و هنرمندان اینستاگرامی (256)منصور ضابطیان چه زیرکانه شب صعود تاریخی به جام جهانی 98 را به کارزار انتخاباتی ربط داد. با اشاره به ضربه مهلکی که آقای ترانه هاي مبتذل به رقیب نامزد مورد نظرش وارده کرده هست!
مجله خبری بازیگران و هنرمندان اینستاگرامی (256)لحظاتی پیش بیانیه سرکار خانم شیلا خداداد به مناسبت انخابات ریاست جمهوری روی خروجی وبسایت ها قرار گرفت که جهت قرائت خدمت تان تقدیم می‌گردد.
مجله خبری بازیگران و هنرمندان اینستاگرامی (256)بنظر می‌آید آزاده نامداری بیشتر از این که روحانی انتخاب شده، از این که انتخابات در ماه تولد او برگزار شده هست شاد هست.
مجله خبری بازیگران و هنرمندان اینستاگرامی (256)سلفی بیژن بنفشه خواه از ساعاتی که چشم به تلویزیون منتظر اعلام نتایج ریاست جمهوری بود.
مجله خبری بازیگران و هنرمندان اینستاگرامی (256)سایر مردم ایران تا ساعت 8 صبح و اعلام نتایج.
مجله خبری بازیگران و هنرمندان اینستاگرامی (256)بانو احترام السادات برومند با این تصویر مربوط به تقدیر رئیس جمهور از زنده یاد داوود رشیدی به استقبال انتخابات و نتیجه اش رفت.
مجله خبری بازیگران و هنرمندان اینستاگرامی (256)امین حیایی و پسرش که باید بیشتر مراقب پست هاي اینستاگرامی وی باشد. وضعیت طوری هست که با خانواده نمی توان وارد صفحه ي دارا شد!
مجله خبری بازیگران و هنرمندان اینستاگرامی (256)سرمربی بارسلونا و سایر اعضای کادر فنی این تیم.
مجله خبری بازیگران و هنرمندان اینستاگرامی (256)محمد نادری در جشن پیروزی روحانی که دیشب در سرتاسر ایران برگزار شد و تمامی قر هایي که در طول 4 سال در کمر مردم مانده بود خالی شد.
مجله خبری بازیگران و هنرمندان اینستاگرامی (256)نسیم ادبی، سودابه بیضایی و رضا اخلاقی راد، در کنار کارگردان فیلم جدید «لِرد»، در مراسم فوتوشوتِ جشنواره بین‌المللی فیلم کن در جنوب فرانسه. جای ترانه علیدوستی در مراسم امسال خالیست که با یک «زهرمار» شور و نشاط را در تمامی فرانسه و ایران بالا ببرد. نسیم ادبی هم خیلی سعی کرده که سنتی و فولک باشد و خاص جلوه کند، ولی متاسفانه عمده پیروز نبوده هست!
مجله خبری بازیگران و هنرمندان اینستاگرامی (256)خوشگل بروفه، شایسته ایرانی و سایر دوستانشان با شال هاي بنفش در جشن پیروزی.
مجله خبری بازیگران و هنرمندان اینستاگرامی (256)کاملا مشخص هست که پول سمانه پاکدل در فرنگ به سِنت هاي واپسین رسیده هست و از پشقاب استیک و سوشی به بشقاب سیب زمینی پشندی رسیده ایم!
مجله خبری بازیگران و هنرمندان اینستاگرامی (256)سلفی بدون شرح و از روی بیکاری پژمان جمشیدی و پیمان قاسمخانی.
مجله خبری بازیگران و هنرمندان اینستاگرامی (256)سلفی زانیار با عضو جدید خانواده شان.
مجله خبری بازیگران و هنرمندان اینستاگرامی (256)بلایی که امیر یل لرجمند بر سر خود آورده هست را شاهد هستید. از او بعنوان انتخاب دستیاری علیرضا منصوریان در تیم استقلال یاد می‌شود.
مجله خبری بازیگران و هنرمندان اینستاگرامی (256)

 

مطالب مرتبط :

تصاویر بازیگران و ستاره ها در فضای مجازی «255»

تصاویر بازیگران و هنرمندان جنجالی در اینستاگرام «254»

خبرهای داغ بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام «253»

تصاویر بازیگران و ستاره ها در اینستاگرام «252»

آخرین عکس های بازیگران در اینستاگرام «251»

خبرهای داغ در مجله ستاره ها در اینستاگرام «250»