پارس ناز پورتال

خبر ازدواج ساره بیات و محمدرضا گلزار از زبان خودش

مجموعه : اخبار سینما
خبر ازدواج ساره بیات و محمدرضا گلزار از زبان خودش

خبر ازدواج ساره بیات و محمدرضا گلزار از زبان خودش 

چندی گذشته از شبکه های مجازی شایعه اي درمورد ازدواج ساره بیات بازیگر سینما منتشر شده بود که گاهی داماد محمدرضا گلزار معرفی می شد و گاهی هم احسان علیخانی باز هم شایعه درمورد زندگی خصوصی یک بازیگر ازدحام به پا کرد.

 

چند روزی هست که مطالبی راجع به ازدواج ساره بیات مطرح شده هست, در بعضی از صفحات شبکه های مجازی مدعی شده اند که این بازیگر با محمدرضا گلزار و یا احسان علیخانی ازدواج کرده هست.

 

اما واقعیت, فرسنگ‌ها با شایعات شبکه های مجازی فاصله دارد. ساره بیات با انتشار پستی در اینستاگرام واکنش تندی به این موضوع نشان داد. این بازیگر نوشت; انسان هاي قوی, در مسیر تعالی و پویایی, رو به جلو حرکت می کنند و زندگی خودشان را بی دقت به نظرات پوچ دیگران ادامه میدهند.

 

در مسیر زندگی شان حظ می کنند و لذت میبرند. آن ها به پرت و پلا انسانهای بد طینت تبسم میزنند و همواره کار خودشان را میکنند. بدانیم نظر دادن آدم هاي کوچک و مریض, در روند زندگی بزرگان هیچ تاثیری ندارد. پس سرتون تو زندگی خودتون باشه و دخالت تو کار بزرگترا نکنین که بیهوده هست.

 

ما زندگی خودمونو می‌کنیم و شما فقط وقت تلف می کنین. احتمالا وقت آن رسیده که کمی واقع بین باشیم و گرچه که حتماً رویِ صحبتم با شمار معدودی بیکار. با احترام به طرفداران بی نظیرم که عاشقانه دوستون دارم.