پارس ناز پورتال

خنده دارترین لباس هنرمندان در مراسم امی 2017

مجموعه : مدل لباس جدید
خنده دارترین لباس هنرمندان در مراسم امی 2017

خنده دارترین لباس هنرمندان در مراسم امی 2017 

برخی از هنرمندان با پوشیدن لباسهای طنز در مراسم می‌خواهند خاص به نظر برسند اما مایه خنده دیگران خواهند شد. روز برگزاری مسابقه جوایز امی از بزرگترین روزهای سال در تلویزیون و به علاوه در مد هست. مسابقه جوایز امی سال 2017 هفدهم سپتامبر برگزار شد و ستاره هاي مشهور با لباسهای خوشگل و خیره کننده اي که به تن داشتند در فرش قرمز تظاهر کردند.

 

در بین آنها برخی از هنرمندان با لباسهای دیدنی و احتمالا هم کمی مسخره در مراسم شرکت کرده اند که بدونیم آنها را از باربارا استرایسند در مراسم امی سال 2004 گرفته تا سارا پالسون با آستین هاي پفی در سال 2017 معرفی کرده هست.

خنده دارترین لباس هنرمندان در مراسم امی 2017

لباسی که سارا جسیکا پارکر در سال 2000 پوشید نمادی از لباسش در نقش او در یکی از فیلم هایش بود که با یک بازو بند ست کرده بود.

خنده دارترین لباس هنرمندان در مراسم امی 2017

در همین سال شر شلوار طوسی همراه با پیراهن و ژاکت سفید و لوازم جانبی نقره به تن داشت.
خنده دارترین لباس هنرمندان در مراسم امی 2017

باربارا استرایسند در سال ۲۰۰۴ با این لباس صورتی در مراسم امی ظاهر شد.
خنده دارترین لباس هنرمندان در مراسم امی 2017اوا لونوگوریا در سال ۲۰۰۸ با پیراهن کوتاه که بالاتنه آن یک پاپیون بزرگ بود در مراسم امی شرکت کرد.
خنده دارترین لباس هنرمندان در مراسم امی 2017لباس ویکتوریا روول در مراسم امی سال ۲۰۰۹ پوشیده از تصویر رئیس جمهور سابق ایالات امریکا باراک اوباما بود.
خنده دارترین لباس هنرمندان در مراسم امی 2017در سال ۲۰۰۹ پادما لاکشمی پیراهن بنفش پوشیده بود که با دسته گلهای قرمز تزئین شده بود.
خنده دارترین لباس هنرمندان در مراسم امی 2017الن کامینگ در سال ۲۰۱۱ با شلوار قرمز گلدار، پیراهن سفید و کت مشکی همراه با یک کمر بند پهن در مراسم شرکت کرد.
خنده دارترین لباس هنرمندان در مراسم امی 2017اشلی جود در سال ۲۰۱۲ با مدل مو هاي جالبش نظر همۀ را به خود جلب کرد.
خنده دارترین لباس هنرمندان در مراسم امی 2017فرد آرمیسن در سال ۲۰۱۴ لباسهای نمادین شخصی فردی کروگر در فیلم کابوس در خیابان الم را به تن داشت که شامل کراوات راه راه و پنجه هاي آهنین میشد.
خنده دارترین لباس هنرمندان در مراسم امی 2017این هم لباس توری سارا پاولسون در مراسم جوایز امی در سال ۲۰۱۴,
خنده دارترین لباس هنرمندان در مراسم امی 2017لنا دانهام در سال ۲۰۱۴ با این پیراهن صورتی روشن یقه دار و دامن چند لایه و چند رنگ صورتی در مراسم امی حضور یافت.
خنده دارترین لباس هنرمندان در مراسم امی 2017لیدی گاگا در سال ۲۰۱۵ مانند همۀ وقت} با لباسی متفاوت با آستین هاي بالشی شکل در مسابقه جوایز امی شرکت کرد.
خنده دارترین لباس هنرمندان در مراسم امی 2017پیراهن دنباله دار آنا چلومسکی در سال ۲۰۱۶,
خنده دارترین لباس هنرمندان در مراسم امی 2017لورا کارمایکل بازیگر فیلم دانتون ابی با دامن صورتی و تاپ زرد در مراسم امی سال ۲۰۱۶,
خنده دارترین لباس هنرمندان در مراسم امی 2017سارا هایلند در مراسم امی سال ۲۰۱۶,
خنده دارترین لباس هنرمندان در مراسم امی 2017تریسی الیس راس در لباس نقره اي با آستین هاي پفی و کمربند نقره و دامن پر در مراسم امی سال 2017,
خنده دارترین لباس هنرمندان در مراسم امی 2017کریس سالیوان در سال 2017,
خنده دارترین لباس هنرمندان در مراسم امی 2017سارا پاولسون در سال 2017,