پارس ناز پورتال

مهم ترین خواسته های خانم ها از آقایان

مهم ترین خواسته های خانم ها از آقایان

مهم ترین خواسته های خانم ها از آقایان

خانم ها از آقایان خواسته هاي گوناگونی دارند که بیشتر به دلیل عقاید تحمیلی جامعه مثل کوچک شمردن شخصیت زنان و گرفتن استقلال از آنان هست. شاید شما هم جزو آن دسته از آقایانی باشید که دوست دارند دل خانم ها را به دست آورند، اما اینکار چگونه ممکن هست؟ بله! تا حدودی درست فکر مي کنید، فهمیدن خانم ها درست مثل فهمیدن دنیا سخت و پیچیده هست.

 

خانم ها نیازها و خواسته هاي متفاوتی دارند اما بعضی از نیازهای آن ها مشترک هست، نیازهایی مهم اما ساده که برآوردن انها برای آقایان کار سختی نیست.اگر شما هم دوست دارید که دل خانم ها را ببرید، به نکاتی که در این جا برایتان آورده ایم، دقت کنید. آرزوی هر خانمی هست که مرد زندگی اش این حقایق را بداند.

 

مردها و زن ها مغز یکسانی دارند

مطلب اي در سال 2015 منتشر شد که اثبات کرد مغز مردان و زنان یکجور هست و این خود مردم میباشند که با یکدیگر متفاوت اند. به طور کلی، مغز مردان و زنان شبیه بهم هست و تنها تفاوت ناچیزی میان آن ها وجود دارد که از ساختار اجتماعی شان شکل مي گیرد. بنابراین اگر شما مي بینید که مردان یک رفتار خاصی دارند و زنان یکجور دیگر برخورد مي کنند، این تفاوت نه به علت تفاوت جنسیتی بلکه به دلیل تاثیراتی هست که اجتماع بر انها گذاشته هست.

 

پس مردان مریخی و زنان ونوسی چه مي شوند؟ خیر! همه ي ما از زمین آمده ایم. ما تفاوت هاي بارزی با یکدیگر داریم اما این از ساختار مغز ما سرچشمه نمیگیرد. ما باید با هر فردی با دقت به شخصیت و توانایی هایي که دارد برخورد کنیم. 

 

مهربانی همه ي وقت خوشگل هست
آقایان تصور مي کنند که خشونت و نامهربانی جذابیت دارد اما تحقیقات چیز دیگری را اثبات مي کند. اگر چه خانم ها گاهی به سمت آقایان جدی جذب مي شوند اما این تئوری در بلند مدت جوابگو نیست. در واقع خانم ها آقایان خشن و اخمو را برای زندگی بلند مدت خود گزینش نمیکنند، انها به سمت افراد مهربان بیشتر جذب مي شوند.

 

بنابراین، خانم ها آقایان مهربان را بیشتر مي پسندند، دوست دارند با انها ازدواج کنند، از انها صاحب فرزند شوند و… اگر خانمی را در کنار مردی عبوس و نامهربان دیدید، به احتمال چندان از روی ترس و اجبار، نه از روی علاقه، به ارتباط‌ با او تن داده هست. گزینش یک مرد مهربان هیچگاه پشیمانی به همراه نخواهد داشت.

 

شلخته لباس پوشیدن، جذابیت ندارد
هر شخصی شیوه خاص لباس پوشیدن خود را دارد، بعضی ها تیپ کلاسیک را مي پسندند و بعضی دیگر تیپ اسپورت اما هیچ فردی ظاهر شلخته و کر و کثیف را دوست ندارد. ممکن هست که خانم ها بوت هاي کابوی، چرم ایتالیایی یا صندل هاي رنگین کمانی را دوست داشته باشند اما به شرط آنکه انها را به درستی به تن کنید.

 

کفش هاي کثیف و شلوارهای پاره هیچ چشمی را جذب نخواهد کرد. بنابراین تمییز و مرتب لباس بپوشید و برای ظاهرتان ارزش قائل شوید. ظاهر افراد نخستین چیزی هست که بر دیگران تاثیر مي گذارد.

 

تظاهر نکنید که فرد کامل و بی عیب و نقصی هستید

هیچ فردی کامل و بی عیب و نقص نیست، غیر این هست؟ اگر شما مدام از خودتان تعریف کنید اما در عمل طور دیگری نشان دهید، توی ذوق طرف مقابل تان زده اید. گاهی همین عیب و نقص هاست که افراد را به هم نزدیک مي کند. بنابراین عیب هایتان را نپوشانید زیرا که هیچ خورشیدی پشت ابر نمیماند. به دنبال فردی باشید که شما را همان طور که هستید، بخواهد.

 

من، همۀ نیستم
زمانی که آقایان مي گویند «من زن ها را مي پرستم» یا «به نظر من خانم ها بهتر از آقایانند» یا حتی «من زن ها را دوست دارم» آیا مي دانید که برداشت خانم ها از چنین جملاتی چیست؟ اینکه مخاطب او تمام زن ها میباشند، نه یک شخص خاص مثل همسر یا عشق زندگی شان. بنابراین، خانم ها دوست دارند که آقایان به تفاوت آن ها پی ببرند. هر زنی ویژگی هاي مخصوص به خود را دارد بنابراین نباید انها را جمع بست.

 

من استقلالم را دوست دارم
شاید بیشتر خانم ها دوست داشته باشند که ازدواج کنند اما ازدواج آن ها به معنی وابستگی شان نیست. انها استقلال خود را دوست دارند و حاضر نیستند به هیچ عنوان از دست اش بدهند. اگر از افراد مجردی که تن به ازدواج نداده اند علت آن را سوال کنید، یکی از جواب هایي که خواهید شنید، استقلال انها خواهد بود.

 

ما برای دل خود ما آرایش مي کنیم
 به گزارش پارس ناز یکی از آرایشگران مجرب در گفت و گو با مجله «نیویورک تایمز» گفت: «ما خانم ها برای خود ما آرایش مي کنیم. اگر چه هر زنی برای آرایش خود دلیلی دارد اما علت آن جلب دقت آقایان نیست.»خانم ها برای اعتماد به نفس بیشتر آرایش مي کنند. در واقع زمانی که آن ها آرایش مي کنند، ارتباط بهتر و موثرتری برقرار مي کنند، قدرتمندتر از گذشته و برای مواجه با هر شرایطی آماده مي شوند.

 

آقایانی هم که ادعا مي کنند چهره بدون آرایش خانم ها را دوست دارند، در واقع تنها تظاهر مي کنند. انها نیز از اینکه زن زندگی شان زیباتر از گذشته شود، به خود مي بالند. گرچه تا زمانی که خانم ها در اینکار زیاده روی نکنند.

 

ما از نابرابری خسته شده ایم
نگاه بیشتر آقایان به خانم ها نگاهی از بالا به پایین هست، بدین معنی که انها خانم ها را ضعیف و وابسته مي شمارند، در صورتی که این تصوری هست که جامعه شکل داده هست.خانم ها دوست دارند که رنگ هاي روشن و جیغ بپوشند، در زمان هاي ناراحتی گریه کنند یا که مثل یک مرد در بیرون از منزل حضور داشته باشند. رمانتیک یا احساساتی بودن هرگز به معنی ضعیف بودن نیست، پس بهتر هست که به تمام این نابرابری ها پایان دهید.