پارس ناز پورتال

خواسته مهم مردان از زنان که بیان نمی کنند

خواسته مهم مردان از زنان که بیان نمی کنند

خواسته مهم مردان از زنان که بیان نمی کنند 

مردان در زندگی مشترک از بانو ها خواسته هایي دارند که معمولاً برخی از آنها را به زبان نمی آورند و در دل خود مخفی می‌کنند. چیزی هست که مردان جوان از همۀ وقت} اکثر به آن احتیاج دارند, احتمالا برترین هدیه اي که می‌توان به آنها داد- اما برخی هاشان هم هرگز آن را دریافت نمی‌کنند.

 

چیزی هست که مردان جوان از همۀ وقت} اکثر به آن احتیاج دارند, احتمالاً برترین هدیه اي که می‌توان به آنها داد- اما برخی هاشان هم هرگز آن را دریافت نمی‌کنند. گوش دادن. نه فقط شنیدن, بلکه گوش دادن به معنای واقعیوقتی با همه حواس خود یعنی با گوش ها, چشم ها, بدن, و قلب خود به کسی گوش میدهید, در واقع به مردی که نسبت

 

به خودش خودباوری ندارد و برای ریسک کردن نامطمئن هست, قدرت می‌دهید تا بتواند تصمیماتش را مدیریت کرده و به حرفی که می‌زند عمل کند. وقتی مرد جوانی به شما گوش نمیدهد, در واقع از این مسئله مطمئن نیست که آیا چیزی که خودش دارد درمورد اش فکر میکند مهم یا ارزشمند هست یا نه.

 

گوش دادن کار ساده اي نیست
احتمالا فکر کنید شنونده ي خوبی هستید, من هم همین فکر را می‌کردم. بعد چند سال گذشته یادداشتی از “فرن لبوویتز” خواندم که میگفت; خلاف سخن گفتن, گوش کردن نیست. خلاف سخن گفتن, صبر کردن هست”. آنجا بود که فهمیدم در بیشر موارد اصلا شنونده ي خوبی نبودم. وقتی با مردان جوان در حال مصاحبه هستم «یا با زنان»,

 

چشم براه می ماندم تا بتوانم مطالبی راکه میخواهم بگویم جمع و جور کنم. چشم براه می ماندم تا پیشنهاداتم را ارائه کنم. چشم براه می ماندم حرف شان تمام شود. و گرچه وقتی چشم براه می ماندم, اصلا به آنها گوش نمی دادم.

 

خودتان هم میدانید که شنونده ي بدی هستید
برخی عادات بدگوش کردن از برخی دیگر پررنگ ترند. برترین کارها برای آنکه بهتر گوش بدهید می‌تواند اینها باشد;

 

تلفن تان را کنار بگذارید
با طرف مقابل رابطه چشمی داشته باشید
سکوت اختیار کنید

 

اگر تلاش کنید که به شنونده ي مفید تبدیل شوید واقعا ارزشمند هست. چرا که اگر بتوانید هدیه ي “مفید گوش کردن” را به طرف تان پیشکش کنید, در واقع چیزی بی اندازه ارزشمند را به آنها هدیه داده اید.