پارس ناز پورتال

مهم ترین خواسته های جنسی خانم ها از آقایان

مجموعه : حذف شده است
مهم ترین خواسته های جنسی خانم ها از آقایان

مهم ترين خواسته هاي جنسي خانم ها از آقايان 

امروز به مهمترين خواسته هاي جنسي زنان در منزل از شوهرشان ميپردازيم که دانستن آن براي آقايان حياتي مي‌باشد. مطمئنا زنان از مردان خواسته هاي جنسي دارند که در به ارگاسم رسيدن انها همراه با عشق بازي پر هوس و داغ کمک ميکند, اما اين خواسته ها چيست؟

 

در بيشتر مواقع کسيکه براي ارتباط جنسي پيشقدم مي‌شود ,مرد هست ودر بعضي مواقع زنان خواسته هاي جنسي خودرا مطرح نکرده و با بي ميلي و گاهي اجبار وي را دراين تماس مشايعت مي‌کنند.

 

اما حقايق اين هست که خيلي از زنان سرد مزاج نيستند ودر کنار يک همسر تحريک کننده ,از موجوداتي ترسو و متنفر از رابطه جنسي به قهرمانان داستانهاي عشقي تبديل مي‌شوند, آيا دوست داريد همسرتان رابه يکي از اين قهرمانان تبديل کنيد 

 

حقايق اين هست که خيلي از زنان سرد مزاج نيستند ودر کنار يک همسر تحريک کننده ,از موجوداتي ترسو و متنفر از ارتباط جنسي به قهرمانان داستانهاي عشقي تبديل مي شند.اين مشخصات مردهايي هست که براي همسرشان شريک جنسي خوبي ميباشند, شما هم ميتوانيد چنين رفتار کنيد :

 

?- مردهايي که به آرامي و با ملايمت عشق ورزي ميکنند. براي تحريک همسرشان وقت صرف ميکنند و به او مهلت مي‌دهند تا شعله ي شهوتش به آرامي روشن شود.

 

?- مردهايي که در بستر نيز با همسرشان صحبت ميکنند .آقايوني که نمي‌خواهند احساساتشان رابا کلمات عاشقانه در حين ارتباط جنسي بيان کنند, به اين مضمون توجه کنند که بيان احساسات عاشقانه در گذشته, هنگام و بعد از نزديکي به زن احساس محبوبيت و امنيت مي دهد.

 

?- مردهايي که در بوسيدن مهارت دارند .هر بوسه عاشقانه که بر لبان همسرتان مي زنيد مي تواند به مثل پيامي پرقدرت بر قلب همسرتان فرود مي‌آيد و وي را شعله ور سازد.

 

?- مردهايي که با چشمان خود به همسرشان نشان ميدهند وي را دوست دارند و به او عشق مي ورزند . اين را بدانيد که تماس چشمي بين دو نفر قدرتمند ترين و موثرترين ارتباطات هست که پيامدش فعال شدن چرخه هاي ديگر بدن هردو طرف هست, پس با نگاهي عاشقانه به همسرتان احساس محبوبيت بدهيد و از مزاياي اين تماس لذت ببريد.

 

?- مردهايي که با مو هاي همسرشان بازي ميکنند .فکر نمي کنم هيچ زني در جهان وجود داشته باشد که درهنگام معاشقه از چنگ زدن دستهاي همسرش در مو هاي سرش لذت نبرد !اين را بدانيد که تماس چشمي بين دو نفر قدرتمند ترين و موثرترين ارتباطات هست که پيامدش فعال شدن چرخه هاي ديگر بدن هردو طرف هست.

 

?- مردهايي که در تحريک کردن همسرشان به وسيله لمس کردن مهارت دارند . زن ها در فرآيند آمادگي براي نزديکي نياز دارند که با نوازش و لمس آرام, حاضر عمليات جنسي شوند.

 

? – مردهايي که از ماساژ دادن به همسر خود لذت مي‌برند. زبان عشق لمس کردن هست, دستهاي شما زايده هايي فيزيکي نيستند بلکه فرستده هايي قوي اند که نيروي جنسي شما را منتقل ميکنند, با نوازشي عاشقانه معناي حقيقي اين جمله را درک کنيد.

 

?- مردهايي که عشق خودرا در بيرون از اتاق خواب نيز به همسرشان نشان ميدهند و وي را به احساس و يقين محبوبيت مجبور ميکنند . يک «دوستت دارم» , يک شاخه گل , يک اس ام اس عاشقانه و يک تک زنگ نيم روزي که به همسرتان احساس محبوبيت بدهد , مي تواند در شب هنگام به طوفاني عشقي تبديل شود.

 

?- مردهايي که پيش از عشق ورزي خود رابه لحاظ فيزيکي و جسماني حاضر ميکنند. کارهايي ماننده معطر کردن دهان, ازاله مو هاي زائد, عطر زدن و دوش گرفتن و … مي‌توانند براي مهيا کردن جسمي شما خوب باشند.

 

?? _ مردهايي که به همسرشان وفادارند .فراموش نکنيد اگر همسرتان حس کند تنها شريک لحظه هاي لذت تان هست ,تلاش بيشتري براي لذت بردن دو چندان شما ميکند.