پارس ناز پورتال

این خواسته های زنان از مردان اشتباه است

این خواسته های زنان از مردان اشتباه است

این خواسته های زنان از مردان اشتباه است 

توقعات و انتظارات بیجا از همسر میتواند منجر به رنجش هر دو نفر شود. پس بهتر هست با مطالعه بیشتر توقعات بیجا را بشناسیم.  برقراری ارتباط عاطفی با جنس مخالف ساده نیست. اگر شما بدانید که از شریک زندگی تان چه می‌خواهید و آن را صادقانه طلب کنید، کارتان راحت میشود اما آیا واقعا آن چه می‌خواهید به نفع شما و ارتباط تان خواهد بود؟ شاید لازم باشد که بیشتر و عمیق تر در مورد خواسته هایتان بیاندیشید سپس آن ها را به زبان آورید.

 

در ادامه مقاله، خواسته هاي بیشتر زنان از شریک زندگی شان راکه ممکن هست پس از مدتی مشکل ساز شود و ارتباط عاشقانه را به بن بست رساند، برایتان آورده ایم تا اگر شما هم همچین تقاضایی دارید، بار دیگر عاقلانه در مورد آن ها بیاندیشید.

 

حسود باشد
همۀ ما دوست داریم که شریک زندگی مان حس مالکیت نسبت به ما داشته باشد اما آیا این احساس منطقی هست؟ مطمئنا اگر با لبخند به تلفن همراه تان نگاه کنید، او از شما علت اش را می پرسید یا اگر بخواهید با دوستان تان بیرون روید، از شما نام تک تک آن ها را خواهد پرسید، این موارد مشکلی ایجاد نمیکند اما اگر در اینکار افراط شود، همه ي چیز تغییر خواهد کرد.

 

چیزهایی که خانم ها از آقایان به اشتباه می‌خواهند
خانم ها معمولا فکر می‌کنند که حسادت نشانه دوست داشتن هست اما اگر همسرتان از شما بخواهد که با دیگران ارتباطی نداشته باشید یا مدام از شما برای هر قدمی که بر می دارید سوال کند، آیا میتوانید طاقت بیاورید؟ این رفتارها نه تنها نشانه اي از عشق و علاقه نیست بلکه پرچم قرمزی برای ارتباط شماست.

 

بنابراین نظارت کردن حس حسادت کلید موفقیت هر ارتباط اي هست. همۀ ما در روابط خود این احساس را تجربه میکنیم و طبیعی هست اما اگر این حس تبدیل به مشکوک شدن، اتهام زدن و دروغ بستن به شما شود، خبر خوبی برایتان نخواهد بود.

 

فرمان زندگی شما را به دست گیرد
هنوز هم میباشند آقایانی که در را برای شما باز میکنند، هزینه رستوران تان را می‌دهند و در تصمیم گیری ها کنارتان میباشند اما این رفتارها نیز مرزی دارند. اگر شریک زندگی تان مدام در حال بازرسی کردن شما باشد، لذت می‌برید؟ اغلب خانم دوست دارند که مرد زندگی شان آن ها را تحت بازرسی خود نگه دارند اما مطمئنا اگر مدام به شما بگویند که چه بپوشید و چه نپوشید، چگونه فکر کنید و چگونه حرف بزنید، پس از مدت زمان کوتاهی خسته و کلافه خواهید شد.

 

بنابراین تنها در شرایطی بگذارید شریک زندگی تان شما را بازرسی کند که به شما بعنوان یک انسان احترام لازم را می‌گذارد. در غیر این صورت، اگر به شیوه لباس پوشیدن شما، حرف زدن تان، اعتقادات تان و انچه آرزو دارید اعتماد ندارد، زمان آن هست که به ارتباط خود خاتمه دهید.

 

مطیع شما باشد
بعضی از خانم ها دوست دارند که مرد زندگی شان تمام و کمال در اختیار انها باشد، خودش را با برنامه هاي او هماهنگ کند و تنها به خواسته و نیازهای او دقت کند، اما این نوع ارتباط دوامی نخواهد داشت.

 

تعداد زیادی از خانم ها تصور میکنند عاشق مردی میباشند که خواسته هاي انها را هر چه سریع تر فراهم میکند اما واقعیت چیز دیگری هست. مردی که برای خود ارزشی قائل نشود، بعد مدتی از چشم شریک زندگی اش نیز خواهد افتاد. بنابراین هر فردی باید تعادل زندگی خود را حفظ کند. یک مرد نه باید یک دنده و لجباز باشد و نه مطیع مطلق.

 

یک ارتباط مفید دو طرفه هست بدین معنی که هر دو طرف ارتباط باید نیازهای یکدیگر را برطرف کنند در عین اینکه به اعتقادات خود نیز پایبندند. بی شک هیچ زنی عاشق یک مرد بی اراده نخواهد شد.

 

پولدار باشد
چه کسی از پول بدش می‌آید؟ همۀ ما طالب یک زندگی راحت و مرفه هستیم اما به شرط اینکه پول برایمان شادی، سلامتی و در یک کلمه خوشبختی آورد. تعداد زیادی از خانم ها دوست دارند که همسرشان صاحب یک کارخانه بزرگ یا چندین شرکت باشد اما آیا این را قبول می‌کنند که همسرشان را در منزل نبینند؟ اولویت اول این دسته از مردان کار هست، پس باید تمام عواقب آن را نیز به جان بخرند.

 

شما باید خودتان را بشناسید، آیا فردی هستید که بتوانید دوری شریک زندگی تان را تحمل کنید؟ آیا بی او حس حسادت شما برانگیخته نخواهد شد؟در نهایت اگر به دنبال یک مرد پولدار می‌گردید، باید تمام خوبی و بدی هاي آن را نیز در نظر بگیرید اما یادتان یاشد که پول خوشبختی نمی آورد.

 

ماجراجو باشد
حتما هیجان انگیز هست که شریک زندگی تان یک آفرودباز حرفه اي باشد یا دوست داشته باشد که پیاده تمام نقاط بکر دنیا را کشف کند اما آیا می‌توانید این مرد را محدود کرد؟ شروع یک ارتباط عاطفی احتیاج به تعادل دارد. زنان مردان شجاع را دوست دارند اما از اینکه مدام نگران آن ها و خطراتی که تهدیدشان میکنند باشند، متنفرند.

 

مفید هست که به علایق یکدیگر احترام بگذارید، بعنوان مثال تعداد زیادی از زوج ها میباشند که باهم به ماجراجویی می‌پردازند، اما باید گذشته از هر کاری محدودیت ها را برای خود مشخص کنید تا هیچکس آسیب نبیند.

 

اندام خوبی داشته باشد
اگر چه ظاهر اهمیت زیادی دارد اما نباید اولویت اول زندگی تان باشد. شاید در ابتدا شروع ارتباط ظاهر طرف مقابل شما را تحت تاثیر قرار دهد اما در دراز مدت همۀ چیز تغییر میکند. آیا به این فکر کرده اید که ظاهر خودتان ممکن هست بعد از بارداری تغییر شکل دهد و دیگر ایده آل شما و شریک زندگی تان نباشد. پس بهتر هست که به دنبال مردی باشید که بیش از ظاهر، مهربان و همدل هست.

 

همه ي وقت در کنارتان باشد
طبیعی هست که دوست داشته باشید تمام وقت تان را در کنار همسرتان بگذرانید اما نباید به خصوصی ترین فضای او که تنهایی هست، تجاوز کنید. آن چه مهم هست کمیت ارتباط نیست، کیفیت آن هست. ممکن هست شما تمام ساعات روز را در کنار همسرتان بگذرانید، بی آنکه با او گفتگو کنید یا اینکه تنها دو ساعت در روز را در کنارش باشید

 

اما از زمین و زمان سخن بگویید، شما کدام را ترجیح می‌دهید؟ یک فرد زندگی خودش را دارد و نمی‌تواند هر انچه شما میخواهید را نیز برایتان فراهم کند، به همین علت انتظارات بیهوده را کنار بگذارید و کمی واقع بین تر باشید. به جای اینکه ساعات بیشتری را در کنار شریک زندگی تان باشید، سعی کنید که کیفیت ارتباط تان را بالا ببرید.

 

رمانتیک باشد
آقایان مفید میدانند که چگونه دل زن مورد علاقه شان را به دست آورند. یک هدیه گرانقیمت، یک شاخه گل یا دعوت به یک رستوران رمانتیک… اما این‌ها برای خانم هایي که به دنبال ارتباط اي رمانتیک میگردند کافی نیست. مساله اینجاست که در واقع رمانتیک بودن تنها در هدیه خلاصه نمیشود بلکه احساسی که کلمه ها دارند میتوانند آن حس خاص را منتقل کند.

 

ساده هست، خانم ها میخواهند که کلامی و غیر کلامی از طرف شریک زندگی شان مورد تحسین و ستایش قرار بگیرند. آن چه انها را بیش از همۀ تحت تاثیر قرار می‌دهد، احساسی هست که در کلمات شان نهفته هست. بدون ابراز کلامی و رفتاری عشق، دسته هاي گل و هدیه هاي مجلل، هیچ ارزشی نخواهند داشت.

 

مستقل باشد
مفید هست که هر مردی مستقل باشد و به هیچ کس دیگری از جمله همسرش هم محتاج نباشد اما برای تعداد زیادی از خانم ها این رفتار ایده آل نیست. استقلال، هر فردی را خوشگل میکند اما برای یک ارتباط عاطفی همه ي وقت کارساز نیست. انچه یک مرد را در چشم یک زن منحصر بفرد می‌کند، استقلال در کنار وابستگی هست. هر زنی دوست دارد که مرد زندگی اش به او وابسته باشد، بنابراین تعادل کلید موفقیت هر ارتباط بلند مدتی هست.

 

کامل و بی نقص باشد
 به گزارش پارس ناز چند بار در ذهن خود به دنبال مردی ایده آل بوده اید؟ چند بار از اطرافیان تان شنیده اید که مرد زندگی شان ایده آل هست؟ طبیعی هست که ما به دنبال فردی بی عیب و نقص باشیم اما خیالپردازی بیش از حد دردسرساز میشود.

 

بهتر هست که از مفید بیدار شوید زیرا نه تنها همچین مردی وجود ندارد بلکه اگر هم وجود داشت، شما وی را نمیخواستید. این ضعف هاي ماست که ما را تبدیل به انسان کرده هست، به همین علت اگر دیدید که مرد مقابل تان هیچ گونه عیب و ایرادی ندارد، مطمئن باشید که آن ها را در مقابل شما مخفی میکند. بنابراین نه به دنبال مردی ایده آل، بلکه به دنبال مردی باشید که ایده آل شما باشد.

این خواسته های زنان از مردان اشتباه است