پارس ناز پورتال

خواسته های زنان از همسرشان چیست؟

خواسته های زنان از همسرشان چیست؟

خواسته های زنان از همسرشان چیست؟ 

خواسته های زنان از همسرشان موضوع مطلب مفیدی است که در ادامه به آن میپردازیم . زنان معمولا آرزو می کنند شوهرانشان درکشان کنند و بفهمند در ذهن آن ها چه می گذرد. گرچه شناختن زنان چندان کار آسانی نیست، اما تلاش برای دستیابی به این شناخت همواره مورد تقدیر قرار گرفته است.

 

از این رو در این مطلب قصد داریم در خصوص مواردی صحبت کنیم که هر خانمی مایل است همسرش در مورد او بداند و درک کند. پس با ما همراه باشید.

 

1. روزهای خاص را به خاطر داشته باشید

مردان باید بدانند به یادداشتن روزهای خاص و داشتن رفتاری خاص در آن روز نه تنها ضرری ندارد، بلکه ارتباطشان را با همسرشان بهتر و صمیمی تری می کند. در حقیقت روزهای تولد، سالگردها یا هر تاریخ مهم دیگر ممکن است برای شما اهمیت زیادی نداشته باشد، اما برای همسرتان قطعا بسیار مهم است.

 

2. با هم به خرید بروید

این یک واقعیت جهانی است که زنان عاشق خرید هستند. مهم نیست چه زمانی به خرید بروید، آنچه مهم است شادی خانم ها هنگام خرید است و آنچه این شادی را دوچندان می کند، همراهی مرد خانواده است؛

 

بنابراین به آقایان توصیه می شود به جای تنها گذاشتن همسرشان در زمان خرید، او را همراهی کرده و به او کمک کنند؛ چرا که مطمئنا بلافاصله پس از انجام خرید، با همسری شاد و خوشحال مواجه می شوند که بیشتر دوستشان دارد.

 

3. دوستان مهم هستند

اگر همسرتان می تواند با دوستان شما کنار بیاید، پس چرا شما نتوانید؟! برای زنان، دوستانشان مثل خانواده دوم هستند و نظر دوستانشان برایشان مهم است؛ بنابراین به دوستانشان احترام بگذارید یا حداقل تلاش کنید با آن ها خوب باشید.

 

4. از نظر عاطفی در دسترس باشید

زنان می خواهند شوهرانشان تکیه گاه عاطفی آن ها باشند؛ یعنی می خواهند زمانی که از نظر عاطفی ناراحت هستند، بتوانند بر روی او حساب کنند؛ پس به نوعی رفتار نکنید که انگار به فکر او نیستید و او باید خودش به تنهایی به حالت عادی بازگردد؛ سعی کنید به حرف هایش گوش کنید، درکش کنید و کنارش باشید.

 

5. آنچه برای او نمی پسندی، بر خود هم مپسند

قانون باید برای همه قانون باشد. اگر نمی خواهید همسرتان با کسی هم کلام شود یا نمی خواهید او با شخص خاصی نشست و برخاست کند، آن قانون را در مورد خودتان نیز اعمال کنید. نگرش بدون جانب داری و تعصب، کلید رابطه توأم با شادی است.

 

6. حس شوخ طبعی تان را بهبود ببخشید

اگر حس شوخ طبعی خوبی دارید، در مسیر موفقیت هستید؛ چون زنان معمولا مردان شوخ طبع را دوست دارند. اگر این خصوصیت را ندارید، بهتر است چند لطیفه یاد بگیرید و در فرصت مناسب برای همسرتان تعریف کنید. او را بخندانید و به این وسیله او را بیشتر عاشق خود کنید.

 

7. به او کمک کنید

ممکن است زنان همیشه تقاضای لطف یا کمک نکنند، اما آن ها همیشه آرزو می کنند که شما دستشان را بگیرید و کمکشان کنید. اگر به همسرتان در کارها کمک کنید، او حس می کند، پیوند عاطفی عمیق تری با شما دارد و می تواند در صورت لزوم به شما تکیه کند.

 

8. از تلاش هایش قدردانی کنید

گفتن حرف های خوب در مورد همسرتان چیزی از شما کم نخواهد کرد. اما اعتماد به نفس همسرتان را بالا می برد و خوشحالش می کند. بسیاری از مردان هنگامی که همسرشان مرتکب اشتباهی می شود، از او انتقاد می کنند، اما در قبال کارهای خوب از او قدردانی نمی کنند؛

 

پس بدانید زمانی که همسرتان لباس های مورد علاقه شما را می پوشد، برایتان هدیه می خرد یا غذای مورد علاقه تان را تهیه می کند، می خواهد کار غافل گیر کننده ای برای شاد کردن شما انجام دهد؛ پس از او قدردانی کنید تا برق عشق را در چشمانش ببینید.

 

9. هرگز او را احساساتی ننامید

زنان از اینکه همسرشان آن ها را احساساتی و حساس بنامند، بیزارند. شاید در مواقعی خاص عکس العمل افراطی نشان دهند، اما علتش این است که برای آن موضوع نگران هستند؛ پس به جای زدن اتهام احساساتی بودن به او، درکش کنید و در صورت امکان مشکلش را برطرف کنید.

 

10. شیک پوش باشید، اما زیاده روی نکنید

زنان دوست دارند همسرشان شیک پوش باشد و خوش تیپ به نظر برسد؛ اما زیاده روی کردن در این کار زود ناراحتشان می کند؛ پس سعی کنید هیچ وقت لباس های خیلی تنگ یا رنگ هایی که خیلی جلب توجه می کنند، نپوشید.

 

– حالا دیگر می دانید که برای خوشحال کردن همسرتان باید به چه نکاتی توجه کنید؛ البته تعداد نکات لازم، بسیار بیشتر از مواردی است که در این مطلب ذکر کردیم. اما توجه و عمل به همین چند نکته ساده نیز می تواند رنگ و بوی دیگری به زندگی تان ببخشد.

 

منبع : مجله موفقیت