پارس ناز پورتال

خواسته های مهم مردان از شریک زندگی شان

خواسته های مهم مردان از شریک زندگی شان

خواسته های مهم مردان از شریک زندگی شان 

مردان خواسته هاي متعددی از همسران خود در زندگی مشترک دارند که در مجموع میتوان انها را در چند مورد طبقه بندی نمود. در ظاهر به نظر می رسد که مردان موجوداتی مریخی میباشند, اما با کمی تأمل درخواهید یافت که آنها هم انسانند. در حقیقت, اکثر مردان از شریک زندگی همان چیزی را می خواهند که خانمها می خواهند. برای داشتن درک درستی از موضوع متن زیر را بخوانید.

 

مردان در ارتباط به بحران نیاز دارند و به دنبال شریک زندگی و همسری میباشند که آینه‌ي آنها باشد و به آنها کمک کند تا بهتر از انچه که میباشند, باشند. امثال تمام کردن یک بازی ویدئویی و یا حل کردن یک مسئله‌ي ریاضی, هر تجربه‌اي بدون داشتنِ سطحی از بحران کسل کننده و ملال آور هست. احترام زاییده‌ي بحران هست. شما نمی‌توانید به کسی احترام بگذارید که شما را به بحران نمی کشد و کورکورانه از شما پیروی می کند.

 

**ثبات در ارتباط با مردان**

داشتن یک تیم خانگی, جاییکه در آنجا احساس قدرت و آرامش کنید, بسیار مهم هست. مردان به دنبال همسر خاصی میباشند که هر روز بتوانند به او اعتماد کنند. اگرچه ممکن هست مردان در جمع خود از داستانهای تخیلی خود گفتگو کنند اما در نهایت در همسرشان دنبال شریک زندگی پایدارو اعتماد می‌گردند.

 

**خانواده**

مردان دوست دارند در مسیر رشد خود خردمندتر از قبل باشند. گونه‌ي ما نمیتواند بدون اتحاد زن و مرد و ایجاد یک زندگی مشترک به حیات خود ادامه دهد. خانواده نتیجه‌ي جذب و برقراری ارتباط هست. مردان وقتی پا به سن می گذراند, دلشان می خواهد خانواده داشته باشد و از ادامه‌ي نسل خود مطمئن شود.

 

**وفاداری**

وفاداری جزو نخستین اصولِ ارتباط متعهد و پایه و زمینه خانواده هست. برای اهر مردی وفاداری همسرش گرانبها و با ارزش هست.

 

**رفاقت**

مردان در دوران تجرد معمولا روابط دوستانه خوبی با نزدیکان خود برقرار می کنند که غالباً متفاوت از ارتباط خانمها با هم هست. با این وجود, کم کم زمان, به علت ازدواج یا نقل مکان, درگیریهای روزمره و غیره از رفقا خود فاصله میگیرند. آنها از ارتباط با مردان دیگر معمولا بازنده میباشند و در نهایت تنها می‌مثل. به همین علت, سپاسگزار همسرانی میباشند که این تنهایی آنها را پر کنند.

 

**شبکه‌ي تیمی**

اصولا مردان در میانسالی در پیدا کردن رفقا اخیر وبرقراری ارتباط دشوار دارند. بغیر از رفاقت‌هایي که در دوران مدرسه شکل گرفته هست, پیدا کردن رفقا اخیر برایشان دشوار هست. بنابراین, دیدار با زوج‌هاي دیگر به مردان اجازه میدهد تا به روشی طبیعی‌تر با افراد دیگری دیدار کنند.

 

این کار به آنها اجازه میدهد وقت خود را با مردان دیگری سپری کنند که نیمه‌ي یک زوج میباشند. این یک روش بینظیر برای اجتماعی ماندن در سنین بالا هست. معمولا یک فرد مجرد از سوی رفقا متاهلش طرد میشود و یا در تلاش برای ایجاد رفاقت با افراد جوانتر ناکام می ماند.

 

**امنیت**

کیست که دلش بخواهد در پیری تنها بماند؟ مردان احساس امنیتی راکه یک ارتباط متعهد و تندرست فراهم میکند, دوست دارند. حتی با داشتنِ ارتباطی که آرامش دلیل و احساسی مطمئن تر نسبت به آینده را به همراه دارد, هیچ کس نمیداند که آینده چه طرحی برای او ریخته هست.

 

**هوشیاری**

به گزارش پارس ناز خانمها لازمست در ارتباط با مردان نکات فوق را مطلوب قرار دهند. گاهی اوقات, ما چنان غرق در خود ما شده‌ایم که از کنار چیزهایی که باید آنها را بهبود ببخشیم ویا به آنها ببالیم, به سادگی می‌گذریم. مردان به همسری نیاز دارند که آنها را به خود بیاورد. آنها زنی را می خواهند

 

که عادتهای بدشان را گوشزد کند و نقاط قوت آنها را بستاید: دقیقا مفهوم این جمله که میگوید « پشت هر مرد موفقی, یک زن پیروز نهفته هست». برخی از افراد درون‌اندیشی بهتری دارند, اما داشتنِ کسی که دوست دارد شما را نسبت به نقاطِ ضعف و قوتتان مطلع کند, سودمند هست. مردان در زندگی مشترک به همسرانی نیاز دارند که حامی و آینه‌ي تمام نمای آنها باشد.