پارس ناز پورتال

خواستگاری عجیب و پلیسی از دختر جوان

خواستگاری عجیب و پلیسی از دختر جوان

خواستگاری عجیب و پلیسی از دختر جوان 

انواع و اقسام خواستگاری به روش های عجیب را دیده بودیم ولی این نوع خواستگاری واقعا عجیب است و دختر بیچاره تا مرز سکته پیش رفته است. یک مرد جوان با یک طرحی ترسناک و عجیب غریب مراسم خواستگاری از دختر مورد علاقه خود را اجرا کرد. دختر جوان که همانند تبهکاران دستگیر شده بود حتی فکرش را هم نمیکرد که چه برنامه ای در پیش رویش است.

خواستگاری عجیب و پلیسی از دختر جواناین پسر جوان با هم دستی دوستان خود دخترمورد علاقه اش را به روشی عجیب و البته وحشتناک خواستگاری کرد. طبق برنامه چند مرد با چهره های پوشیده از یک ماشین مربوط به نیروهای ویژه پلیس کنار جاده توقف می کنند و به ماشین دختر جوان فرمان ایست می دهند.

خواستگاری عجیب و پلیسی از دختر جواندخترجوان بدون اطلاع از ماجرا خودروی خود را کنار جاده پارک می کند در همان لحظه دونفر از مردان به اصطلاح نیروی ویزه به سمت او رفته و به زور او را از خودرو خارج کرده و مثل اینکه یک تبهکار حرفه ای را دستگیر کرده باشند شروع به بازرسی او می کنند. دختر جوان که ترس و وحشت در چهره اش دیده می شود حتی توان ان را ندارد که بپرسد به چه اتهامی او را دستگیر کرده اند.خواستگاری عجیب و پلیسی از دختر جوانچند قدمی را در همین وضعیت طی می کنند تا اینکه یکباره مرد جوان از پشت درخت به بیرون آمده و مقابل آنها می ایستد . در همان شرایط  و وضعیت سخت برای دختر جوان ، پسر جعبه حلقه را از جیب خود بیرون آورده و درخواست ازدواج خود را مطرح می کند. دختر که بهت زده شده بود متوجه ماجرا می شود و با لبخند پاسخ مثبت به خواستگاری مرد جوان می دهد.

خواستگاری عجیب و پلیسی از دختر جوان

هرچند این مرد تلاش کرده بود تا یک مراسم خواستگاری به یادماندنی برای همسر آیندهخود تدارک ببیند اما حتما راه و روش های محترمانه تری هم برای مطرح کردن خواستگاری و درخواست ازدواج وجود دارد.