پارس ناز پورتال

خواص بسیار زیاد قهوه برای سلامتی ، بهترین نمونه و تشخیص قهوه چیست؟

خواص بسیار زیاد قهوه برای سلامتی ، بهترین نمونه و تشخیص قهوه چیست؟

خواص قهوه برای سلامتی ، بهترین نمونه قهوه چیست؟

قهوه یک نوشیدنی شگفت انگیز است. هم عطر و مزه فوق العاده است و هم دارای فواید بسیاری برای بدن دارد. دراین مقاله قصد داریم به مهم‌ترین فواید و خواص قهوه برای بدن اشاره کنیم و چند مدل از بهترین انواع قهوه رابه شما معرفی کنیم ودر آخر شما رابا فروشگاهی با تنوع بی نظیر قهوه آشنا خواهیم کرد.

 

بالا بردن انرژی و هوشیاری بیشتر با خوردن قهوه

قهوه بدلیل وجود ماده محرک کافئین باعث هوشیاری بیشتر شما میشود. در مواقع خواب آلودگی یا شب هاي امتحان شاید بهترین گزینه برای بیدار ماندن نوشیدن یک فنجان قهوه باشد. کافئین موجود در قهوه باعث میشود شما کمتر احساس خستگی کنید ودر نهایت خواب دیرتر به سراغ شما بیاید. کافئین باعث ترشح عنصر دوپامین در بدن میشود ، دوپامین باعث توانایی ، انرژی بیشتر و لذت بیشتر میشود.

 

قهوه یکی از عوامل چربی سوز در بدن

اگر از وزن و چربی زیاد رنج می‌برید ، قهوه یکی از نوشیدنی هایي است که می‌تواند به لاغر شدن شما کمک کند. کافئین موجود در قهوه سوخت و ساز بدن را بین 3 تا 11 درصد بیشتر میکند این بالا بردن سوخت ساز بدن در عمل اثبات شده است.

خواص بسیار زیاد قهوه برای سلامتی ، بهترین نمونه و تشخیص قهوه چیست؟

در قهوه مواد مغذی بسیاری وجود دارد

ویتامین B2: ریبوفلاوین یا ویتامین B2 باعث آزاد سازی انرژی از کربوهیدرات ها، پروتئین و چربی می‌شود. ریبوفلاوین برای تکثیر، رشد و ترمیمپوست ، مو، ناخن و مفاصل ضروری است. همچنین برای سیستم ایمنی که بدن را در مقابل مریضی‌ها حفاظت میکند، لازم و مهم است.

 

ویتامین B5: ویتامین B5 برای عمل عضلات و اعصاب ضروری است و برای حفظ سلامتی سیستم ایمنی بدن، حیاتی است. این ویتامین همچنین در کاهش علایم دردناک روماتیسم مفصلی موثر است،درضمن این ویتامین رشد و نمو را تسهیل نموده و به سلامت پوست و مو کمک مینماید.

 

منگنز : عده اي از خواص منگنز برای سلامتی شامل کمک به سلامت ساختار استخوان ‌ها، متابولیسم استخوان ‌ها و نیز کمک به ایجاد آنزیم‌هاي ضروری برای ساخت استخوان‌هاست. این ماده همچنین بعنوان یک کوآنزیم برای کمک به فعالیت‌هاي متابولیکی در بدن انسان عمل میکند. علاوه بر این موارد، منگنز مزایای دیگری نیز برای سلامتی بدن انسان دارد.

 

پتاسیم: پتاسیم یکی از مواد مغذی مورد نیاز بدن است که در تعادل آب و الکترودها درکنار سایر مواد مغذی موثر است.

خواص بسیار زیاد قهوه برای سلامتی ، بهترین نمونه و تشخیص قهوه چیست؟

قهوه خواص شادی آور و ضد افسردگی دارد

افسردگی یک اختلال روحی جدی است که کیفیت زندگی را تا حد زیادی پایین می‌آورد. این مریضی بطور باورنکردنی شایع است و الان حدود 4.1 درصد مردم امریکا دچار افسردگی شدید هستند. طبق مطالعه‌‌اي که از سوی دانشگاه هاروارد انجام شد ودر سال 2011 به چاپ رسید، زنانی که هرروز 4 فنجان یا بیشتر قهوه میخوردند، 20 درصد کمتر دچار افسردگی می شدند. در مطالعه‌ي دیگری که روی 208424 نفر انجام شد، دریافتند کسانی که هرروز 4 فنجان یا بیشتر قهوه میخوردند، 53 درصد کمتر دست به خودکشی می‌زدند.

 

برای انتخاب و خرید قهوه مناسب به کجا مراجعه کنیم؟

اروند کالا از سال 1393 فعالیت خودرا در زمینه محصولات بهداشتی و خوراکی آغاز کرده است و یکی از فروشگاههای آنلاین پیشگام دراین زمینه است. تمامی محصولات آن دارای هفت روز تضمین و گارانتی برگشت هستند و بستر مناسبی برای خرید قهوه است.

 

در اروند کالا تنوع بی نظیری از نوشیدنی هاي گرم نظیر خرید چای و دمنوش ، قهوه، کافی میکس و پودر کاکائو و … وجوددارد.همچنین محصولات موجود در اروند کالا از برند هاي معتبری هم چون لاواتزا ، ایلی ، گود دی ، لیپتون ، دیویدف ، نستله ، نسکافه ، علی کافه و … هستند.

 

اروندکالا الان امکان ارسال به سراسر کشور را دارد و همواره ارسال برای سبدهای بالای صد هزار تومان رایگان است .سال برای سبدهای بالای صد هزار تومان رایگان است .