پارس ناز پورتال

خودروهای با ظاهر خوب اما بی کیفیت را بشناسید

خودروهای با ظاهر خوب اما بی کیفیت را بشناسید

خودروهای با ظاهر خوب اما بی کیفیت را بشناسید 

برخی خودروها میباشند که در ظاهر دلفریب میباشند و هرکسی را به خرید ترغیب میکنند اما وقتی بحث فنی پیش بیاید حرفی برای گفتن ندارند. احتمالا برایتان دیدنی باشد که بدانید شرکت هاي خودروسازی همواره در اندیشه تولید خودروهای لوکس گرانقیمت نیستند; و در شمار زیادی از موارد شاهد فرآوری خودروهای زیبایی هستیم

 

که از نظر فنی مشکلاتی دارند یا در تولید آن ها از مواد مرغوبی بهره گیری نشده و با فراخوان هاي متعدد همۀ وقت} با دپارتمان ایمنی شرکت هاي خودروسازی در تماس میباشند.فرآوری این سبک خودروها از سوی شرکت هاي مطرح خودروسازی توجیه اقتصادی دارد چرا که بازار هدف آن ها افرادی میباشند که به سواری

 

با خودروهای لوکس علاقه دارند اما پول زیادی برای آن خودروها ندارند, در نتیجه با این اقدام شرکت هاي خودروسازی, این دسته از افراد می‌توانند با بودجه اي بسیار کمتر سوار بر ماشینی لوکس شوند.در طول تاریخ صنعت خودروسازی خودروهای زیادی تولید شده اند که بعضاً با شکست در فروش مواجه شده اند و این به دلیل موارد منفی

 

زیادی بوده هست که در آن ها وجود داشته و اصطلاحاً آن ها را خودروهای بد ارزان قیمت نامیده اند اما امروزه نوع جدیدی از معنای خودروی ارزان در صنعت خودروسازی ظهور کرده هست که ماشین هایي که در این گروه دسته بندی می‌شوند, از نظر ظاهر عمده هم بد نیستند و تنها به علت چند نقص در ردیف خودروهای ارزان قیمت قرار گرفته اند; در ادامه به معرفی 10 خودروی جذاب اما ارزان قیمت بازار ماشین می‌پردازیم.

 

10. میتسوبیشی میراژ ES

خودروهای با ظاهر خوب اما بی کیفیت را بشناسید

حداکثر قیمت میراژ ES در بازار کنونی 17000 دلار برآورد شده هست و این ماشین به طور متوسط قادر هست با هر گالن 37 مایل را طی کند و جدیداً مدل بازطراحی شده جدیدی برای سال 2017 نیز از آن به بازار عرضه شده هست که آن را برای رانندگانی که تازه رانندگی یاد گرفته اند بسیار پرطرفدار کرده هست;

 

اما منتقدان این ماشین عقیده دارند احتمالاً این ماشین را بتوان بدترین ماشین سال 2017 در اساس راحتی سواری دانست چرا که با سوار شدن در آن انواع و اقسام صداهای گوناگون در کابین می پیچد و سرنشینان احساس خوشایندی ندارندهر چقد ظاهر این ماشین جذاب هست اما ظاهر زیبای ان نمیتواند مانع صرفنظر از قدرت کم

 

موتور سه سیلندر آن شود که منجر به یک عجله پایین در میراژ Es شده هست. با وجود جثه کوچک این ماشین و تصور بازرسی آسان آن, اما منتقدین و افرادی که این ماشین را داشته اند آن را یکی از بدترین ماشین ها در این اساس دانسته اند و با دقت به قیمت آن, خرید یکی از مدلهای ساده کمپانی هوندا منطقی تر به نظر می‌رسد.

 

9. فیات 5000

خودروهای با ظاهر خوب اما بی کیفیت را بشناسید

در طول چند سال قبل فیات 500L همواره بعنوان یکی از بدترین خودروهای سال موجود در خیابان هاي کشور آمریکا شناخته شده هست و هم چنان نیز به سنت خود ادامه می‌دهد. این ماشین ممکن هست در برخی جاده هاي پر پیچ و خم مفید عمل کند و یا فضای داخلی اسپورت و مناسبی داشته باشد اما نمرات پایینی برای سواری خشک و صندلی هاي مسطح و حالت رانندگی نامناسبش دریافت کرده هست.

 

با نگاهی به نتایج یک نظرسنجی به سادگی می‌توان دریافت که خریداران این ماشین پس از مدت کوتاهی از اقدام خود پشیمان شده اند و در جدول اعتبارسنجی خودروها در جایگاه پایینی قرار دارد. یکی دیگر از موارد خطرناک این ماشین این هست که نمره پایینی در گواهینامه هاي ایمنی بیمه در تست هاي تصادف در بزرگراه دریافت کرده و از ایمنی پایینی برخوردار هست.

 

8. میتسوبیشی i-MiEV

خودروهای با ظاهر خوب اما بی کیفیت را بشناسید

میتسوبیشی i-MiEV یکی از ارزان ترین و کوچک ترین ماشین هاي برقی حال آماده بازار محسوب میشود اما توصیه میکنیم هرگز به خرید این ماشین فکر نکنید. منتقدین این ماشین عقیده دارند, این ماشین مینیاتوری بسیار کند هست و سواری خشکی دارد و برخی نیز کوچک بودن بیش از اندازه آن را یک نقطه ضعف دیگر آن به شمار می آورند.

 

کابین این ماشین از طراحی ابتدایی برخوردار هست و برای شارژ کامل آن به 6 تا 7 ساعت با برق 240 ولت نیاز هست و اگر برق 110 ولت در اختیار باشد باید 21 ساعت زمان برای شارژ آن اختصاص دهید. با تمامی این موراد اما مسافتی که این ماشین طی میکند عمده عمده نیست و بر طبق اعلام EPA, این ماشین قادر هست 62 مایل را در هر زمان شارژ طی نماید اما منتقدان معتقدند این شماره حتی کمتر از اعلام EPA هست.

 

7. کرایسلر 200

خودروهای با ظاهر خوب اما بی کیفیت را بشناسید

منتقدین این ماشین بابت خرید آن به خریدارانش اخطار جدی داده اند; چرا که سواری گیج و بد آن هم چنان به سبک مدل هایي هست که در دهه 80 میلادی در خیابانها میدیدیم. نتایج آزمایش ها نشان میدهد که موتور چهار سیلندر این ماشین نیز با این که از گیربکس خودکار بهره گیری میکند, اما خروجی مناسبی ندارد و ایرادات فراوان در آن باعث فراخوان هاي متعدد به دلیل نقص فنی در موتور آن, تایید کننده این موضوع هست.

 

فضای پا و سر در صندلی عقب برای سرنشینان بسیار کم هست و زاویه دید بیرونی خوبی نیز در این ماشین گزارش نشده هست و سیستم تعلیق ضعیف آن باعث کندی ماشین و سواری نامناسبی این سدان شده هست. در نهایت این که در سدان هاي میان رده, این ماشین پایین ترین نمره را در حوزه ایمنی جاده و اعتبارسنجی در میان هم رده هاي خود دریافت کرده هست.

 

6. نیسان التیما

خودروهای با ظاهر خوب اما بی کیفیت را بشناسید

با وجود جاداری نسبی این ماشین,سدان آلتیما از منتقدین و مصرف کنندگان امتیازات پایینی دریافت کرده هست. انتقادها با ایراد در سیستم انتقال CVT شروع می‌شود که باعث کاهش لذت سواری شروع میشود که به سواری اسفنجی با این ماشین که دستور دقیقی نیز ندارد, منجر میشود.

 

منتقدین به سواری بیش از اندازه نرم این ماشین انتقاد دارند چرا که معتقدند روانی بیش از اندازه حکم باعث از بین رفتن چابکی ماشین در پیچ ها میشود. با این حال, نمره اعتبارسنجی آن نسبت به سال هاي قبل بهبود پیدا کرده به زمره ماشین هاي متوسط ارتقا یافته هست اما هم چنان در اساس مصرف سوخت بهینه , طراحی داخلی, خصوصیت هاي سواری, انتقال نیروی نامتوازن نمرات پایینی دریافت می‌کند.

 

5. داج Journey

خودروهای با ظاهر خوب اما بی کیفیت را بشناسید

وقتی برای نخستین بار جورنی رو مورد آزمون قرار دادیم, متوجه شدیم سوار بر یکی از غیراستانداردترین SUV هاي حال آماده این کلاس شده ایم. فضای داخلی ان محدود و بازخورد دستور آن بسیار محدود بود که در نهایت سواری راحتی را ارائه نمی‌کرد; موتور 6 سیلندر این ماشین نیز جز هزینه گذاشتن بر روی دست خریدارش نکته قابل ذکر دیگری نداشت چرا که بدترین عملکرد را در میان هم کلاس هاي خود داشت و نمره پایینی دریافت کرد.

 

بر خلاف برخورداری از کابینی آرام اما در ردیف سوم این ماشین تنها نوجوانان جا میشوند و زاویه دید بیرونی آن نیز بسیار محدود هست. نمرات اعتبارسنجی این ماشین زیر متوسط ثبت شده و نمرات پایین آن در تست هاي صدمات تصادف از جلو باعث خدشه دار شدن اعتیار برند داج شده هست.

 

4. مرسدس بنز CLA

خودروهای با ظاهر خوب اما بی کیفیت را بشناسید

خرید یک ماشین از خودروساز آلمانی مشهور مرسدس, تضمینی برای مفید بودن آن ماشین نیست. بدبختانه CLA از کیفیت سواری پایین, و راحتی کمی برخوردار هست بطوری که تولید این ماشین ضعیف با کابین افتضاحش از سوی مرسدس مشهور واقعاً دور از تصور بود.

 

سوار شدن در این ماشین برای سرنشینان بسیار مشکل هست و با دقت به قیمت مناسبش اما خریداران دشواری های زیادی در بهره گیری از این ماشین خواهند داشت.با دقت به نمرات خوبی که در گزارشات از این ماشین ثبت شده هست اما با یکبار سواری با این ماشین در می‌یابید که تمام آن اعداد

 

و ارقام گزارشات غلط میباشند و منتقدین بابت کندی بیش از اندازه این ماشین انتقادات جدی به آن وارد میکنند. با این حال, CLA در پیچ ها چابکی خوبی از خود نشان میدهد اما در سواری عادی با آن, پر سر و صدا و سفت هست. توصیه میکنیم دلارهایی که به سختی جمع کرده‌اید را به همین سادگی دور نریزید.

 

3.مازراتی Ghibli

خودروهای با ظاهر خوب اما بی کیفیت را بشناسید

در یک دوره زمانی خاص قیبلی به واسطه خصوصیت هاي سواری چابک و ترمزهای دقیق و موتور سریعش در بازار ب اقیمت 80 هزار دلاریش یکه تازی میکرد. اما در مقطع کنونی, سدان هاي بزرگ با صندلی هاي عقب نامناسب و طراحی داخلی نامناسب و مواد نامرغوب به کار رفته در آن عمده مورد دقت بازار قرار نمیگیرند.

 

علی رغم بهره گیری از پیشرانه 3 لیتری شش سیلندر فراری اما در برخی مقاطع شاهد لزرش هایي در ماشین میشویم که نشئت گرفته از ضعف موتور آن هست. مصرف سوخت قیبلی نیز بسیار بالا هست که نمره منفی دیگری برای آن به حساب می‌آید. سیستم تعلیق تریم اسپورت قیبلی خیلی کند عمل میکند و برای بالا رفتن یا پایین آمدن از سطوح, عملکرد بهتری از آن انتظار می رفت.

 

2. لندرور دیسکاوری اسپورت

خودروهای با ظاهر خوب اما بی کیفیت را بشناسید

با این که تقریباً تمامی مدلهای لندرور قابل تحسین میباشند اما SUV اسپورت کوچک آن از این موضوع جدا هست و عملکرد ضعیفی نسبت به بقیه SUV هاي کوچک بازار دارد.نظرات مصرف کنندگان این ماشین بسیار متناقض هست چرا که در پرسشنامه ها یا عجله این ماشین 4 سیلندر را خیلی پایین

 

یا خیلی بالا اعلام کرده اند. سیستم انتقال نیروی خودکار به کار رفته در این ماشین نیز یکی دیگر از نقاط ضعف آن هست که منتقدین این مورد با علت روان نبودن سواری با آن می‌دانند.گرچه خصوصیت هاي آفرود این ماشین بسیار مفید ارزیابی میشود اما کیفیت سواری و بازرسی این ماشین اسپورت در جاده ها با انتظارات علاقه مندان

 

به لندرور بسیار فاصله دارد. در درون این ماشین, شاهد کابین خشک و بی وروح و سیستم سرگرمی با دشواری های فراوان هستیم که مدام گیر می‌کند و این موارد به اعتبار این شرکت خودروساز اسنگلیسی برجسته خدشه وارد میکند و زمان اثبات می‌کند که عملکرد این SUV در مسیرهای بلند چطور خواهد بود .

 

1. کادیلاک اسکالاد

خودروهای با ظاهر خوب اما بی کیفیت را بشناسید

یکی از دارندگان این ماشین در مورد آن گفته هست که این ماشین فاقد خصوصیت هاي یک SUV لوکس هست. ظاهرا سواری با کادیلاک اسکالاد نیز خشک و سفت هست و در جاهایی که باید بایستد, به موقع عمل نمیکند و در جاهایی که باید عجله بگیرد نیز عملکرد مناسبی از خود نشان نمی‌دهد و در مجموع سواری آسان و استواری ارائه نمی‌کند.

 

نخستین انتقاد بخش طراحی داخلی ان به بلندی پایین صندلی هاي ردیف دوم اختصاص دارد و دومین نقیضه نیز به فضای کم پاها در ردیف سوم اشاره دارد.منتقدین به وجود برخی دشواری های در سیستم سرگرمی Cue کادیلاک اسکالاد نیز اشاره اي داشته اند که با دقت به نمراتی که کسب کرده,

 

بدترین در میان رقبای هم رده خود به حساب می‌آید. با دقت به تنوع محصولات شورلت, توصیه می‌کنیم به جای دقت به خرید این ماشین به دیگر محصولات «SUV» جنرال موتورز و شورلت نگاهی بیاندازید.