پارس ناز پورتال

خودروهای محبوب زنانه را بشناسید +عکس

خودروهای محبوب زنانه را بشناسید +عکس

خودروهای محبوب زنانه را بشناسید +عکس

زنان خودرویی می خواهند که مطابق با میل و سلیقه آن ها طراحی شده باشد و ما مناسب ترین خودروها را برای خانم ها پیدا کرده ایم! هیچ دو زنی شبیه به هم نیستند. اما وقتی پای رانندگی به میان آید، همه خانم ‌ها وسیله نقلیه ‌ای می ‌خواهند که متناسب با سلیقه شخصیشان باشد و با الویت ‌های روزمره ‌شان مرتبط باشد.

 

اساسا، خودرو خانم ‌ها قسمتی از خودشان و سبک زندگی شلوغ ‌شان می-شود. در حالی که خانم ‌ها در آن واحد شغل، خانواده، دوستان و علایق شخصی خودشان را کنترل می ‌کنند، انتخاب خودروی ‌شان هم در عین کاربردیی بودن تصمیمی بر پایه احساسات است.

 

ما شش خودرو برای خانم ‌های پرمشغله و فعال با تمرکز بر شش تیپ شخصیتی مختلف انتخاب کرده ‌ایم: خانم ‌های پردرآمد، خانم ‌هایی با روح لطیف، مادران فعال، خانم ‌های اهل تفریح، خانم ‌های کارمند و خانم ‌های اهل ورزش. ما برای هر کدام از این شش دسته خودرویی پیشنهاد کرده ‌ایم

 

که چه به لحاظ طراحی و چه به لحاظ کارایی بهترین باشد. گرچه نمی ‌توان تمام خانم ‌ها را در این شش دسته جای داد، یا ممکن است خانمی در بیش از یک دسته قرار بگیرد، اما ما تمام تلاش خود را کردیم تا پیشنهادات مناسبی ارائه کنیم. می ‌توانید ببینید کدامیک از آنها برای شما مناسب خواهد بود.

 

بی ام و، سری 3، 2017 برای خانم ‌های پردرآمد BMW 3 Series 2017

تعریف موفقیت تنها خرید گران ‌ترین و یا باپرستیژترین خودرو نیست. بلکه، داشتن خودرویی است که تلفیقی بی ‌نقص از وقار، لذت رانندگی و امکانات درجه یک باشد. بعد از یک روز سخت کاری که درگیر تحیلی بازار مالی و یا در حال اتخاذ تصمیمات مهم استراتژیک برای تجارت خود بوده ‌اید، چه چیزی بیشتر از رانندگی به سمت منزل با خودرویی فوق ‌العاده عالی می ‌تواند خستگی از تن شما به در کند؟
خودروهای محبوب زنانه را بشناسید +عکسبه لطف طراحی موتور بی ‌نظیر، چالاکی فوق ‌العاده، فرمان ‌پذیری دقیق و طراحی داخلی عالی، سری 3 بی ام و (که در دو مدل سدان و کروکی موجود است) یکی از بهترین خودروهای سدان اسپرت نه چندان بزرگ است. بهترین مهندسی آلمانی روی این سری پیاده شده. اگر شما از آن دسته افراد هستید

 

که علاقه ندارید خودروتان سقف داشته باشد، سری 3 بی ام و مدلی با سقف متحرک نیز دارد. قیمت این شاهکار از 33.150 دلار آغاز می ‌شود.

 

مدل 2016 فولکس واگن بیتل برای خانم ‌هایی با روح لطیف Volkswagen Beetle

هیچ خودرویی جز فولکس واگن بیتل یادآور دهه 60 میلادی نیست. فرم خاص و سبک و سیاقش شبیه به صلح، عشق و قدرت گل ‌ها است. اما مدل جدید بیتل بیش از یک سمبل از دوره ‌ای کهن و اصیل است. این خودرو جمع و جور مخلوط جالبی از عملکرد، مصرف کم و کارایی است و البته شما می ‌توانید از بین مدل ‌ کوپه و یا مدل با سقف متحرک یکی را انتخاب کنید.
خودروهای محبوب زنانه را بشناسید +عکسدر درون این ماشین می ‌توان انتظار طراحی و کیفیت عالی آلمانی داشت، همچنین وسایلی با آخرین تکنولوژی مثل صفحه کنترل لمسی هوشمند و قابلیت اتصال گوشی هوشمند به سیستم فولکس واگن. علاوه بر سیستم نورپردازی مدرن آن، این امکان برای شما مهیا است تا نور داخل ماشین را از بین گستره وسیعی از رنگ ‌ها انتخاب کنید و در نتیجه بیتلی به غایت منحصربه ‌فرد داشته باشید.

 

در آخر، این بیتل در حال حاضر بازآفرینی هوشمندانه ‌ای از یک مدل اصیل است. قیمت فولکس واگن بیتل 2016 از 19.595 دلار آغاز می ‌شود.

 

مدل 2017 کرایسلر پسیفیکا برای مادران فعال 2017 Chrysler Pacifica

در بین لیست خودروهای ما برای خانم ‌ها، کرایسلر پسیفیکا جدید به ما ایده ‌ای جدید در مورد مادران داد. با طراحی و ظاهر مدرن و جذاب، پسیفیکا می ‌تواند از چشم ‌نوازترین مینی ‌ون ‌هایی باشد که تا به حال ساخته شده.

 

موتور 6 سیلندر 287 اسب بخاری این ماشین می ‌توان قدرت لازم برای مادری که هم علاقه به ورزش دارد و هم باید فرزندانش را از خانه به مدرسه و بعد به باشگاه و بعد به سینما ببرد، فراهم کند.
خودروهای محبوب زنانه را بشناسید +عکسولی درخشش واقعی پسیفیکای هشت سرنشین به واقع از درون است، جایی که تنوعی وسیع، فضای زیاد، ابزارهای راحتی سرنشینان و تجهیزات ایمنی را ارائه می ‌دهد. علاوه بر اینها، صندلی ‌های مبتکرانه ‌اش مقاومت هر خریداری را می ‌شکند. ترکیب هوشمندانه برنامه ‌ها و بازی ‌های رایانه ‌ای کمک می ‌کند

 

تا حوصله فرزندان سر نرود. همچنین صفحه نمایش دوقلو عقب و سیستم پخش دی ‌وی ‌دی و سیستم چند رسانه ‌ای هم برای باقی سرنشینان سرگرم ‌کننده است. مدل 2017 کرایسلر پسیفیکا از 28.595 دلار شروع می ‌شود.

 

مدل 2016 جیپ رنگلر برای خانم ‌های اهل تفریح 2016 Jeep Wrangler

هیج وسیله ‌ای به اندازه جیپ رنگلر با عشق یک زن به گردش و فعالیت خارج از خانه همخوانی ندارد. چه اهل کوهنوردی، دوچرخه سواری، قایق سواری، کمپینگ یا صخره نوردی باشید این خودرو باثبات که شاخصه اصلی آن روحیه شکست ‌ناپذیری است، همیشه و در کسری از ثانیه آماده سفر از درون شهر به جاده ‌های خارج شهر و طبیعت بکر و وحشی است.
خودروهای محبوب زنانه را بشناسید +عکساین مدل از جیپ در دو طراحی دو در/ چهار سرنشینه و چهار در / پنج سرنشینه با سقف استاندارد متحرک قابل خریداری است. گرچه مدل سقف ثابت آن نیز وجود دارد. اما فارغ از اینکه سقف متحرک یا ثابت را انتخاب کنید، رنگلر دو دیفرانسیل با قابلیت تنظیم جعبه ‌دنده، همچون نگینی در جاده ‌های خارج شهر می ‌درخشد.

 

در عین حال، می ‌توانید با رنگلر در خیابان ‌های عادی و جاده ‌های شهری نیز به طور روزمره رانندگی کنید. در نظر گرفتن فضای کافی برای تنظیم ارتفاع جعبه ‌دنده این جیپ قدرتمند، رنگلر را به انتخابی ایده ‌آل برای خانم ‌هایی تبدیل کرده که اهل گردش در طبیعت و کوهستان هستند. قیمت پایه این خودرو 23.895 دلار است.

 

مدل 2017 فورد فیوژن هیبرید برای خانم ‌های کارمند 2017 Ford Fusion Hybrid

برای خانم ‌های شاغل که شروع و پایان روزهای ‌شان توام با شلوغی خیابان ‌هاست، فورد فیوژن هیبرید انتخابی عالی است چرا که امکاناتی در اختیار شما می ‌گذارد تا بتوانید ترافیک را صبورانه ‌تر تحمل کنید. اولین و مهم ‌ترین ویژگی، مصرف سوخت شگفت ‌انگیز این خودرو است که تقریبا 5 لیتر در صد کیلومتر می ‌سوزاند.

 

در نظر بگیرید که این مصرف شهری این خودرو است، به عبارت دیگر مصرف جاده ‌ای آن از این رقم هم پایین ‌تر است و منجر به رفت و آمد کمتر به پمپ بنزین می ‌شود که در پایان هر ماه صرفه ‌جویی زیادی در مخارج خواهد کرد.
خودروهای محبوب زنانه را بشناسید +عکسدومین ویژگی این خودرو، طراحی داخلی آن است و لیست بلندبالایی از امکانات از جمله صفحه کنترل لمسی اختصاصی فورد، که قابلیت رهیابی آنلاین و گزارش میزان ترافیک لحظه ‌ای را دارد. ویژگی نهایی آن ظاهرا بیرونی فوق ‌العاده آن است، حتی اگر در ترافیک حوصله شما سر رفته باشد، خیال شما راحت است که از بیرون خوب به نظر می ‌رسید! قیمت پایه مدل 2017 این خودرو از 22.610 دلار آغاز می ‌شود.

 

مدل 2016 مزدا 3 برای خانم ‌های اهل ورزش 2016 Mazda3
مزدا 3 مدل 2016 خودرویی اسپرت و چابک است که روحیه جوانی و سرزندگی را منتقل می ‌کند. این خودرو در دو طراحی سدان و هاچبک روانه بازار شده است ولی مدل سدان (صندوق ‌دار) پیشنهاد ما برای خانم ‌های ورزشکاری است که همیشه وسایل ورزشی و یا کیف همراه خود دارند و به فضای کافی

 

برای جابه ‌جایی وسایل نیاز دارند. مزدا 3 در جاده بسیار چالاک است و این موضوع به خاطر سواری نرم، دینامیک و راحت آن است.
خودروهای محبوب زنانه را بشناسید +عکسسواری نرم و قابلیت کنترل بالای آن باعث محبوبیت این خودرو در میان خانم ‌ها شده است، درست برعکس آقایان که ترجیح می ‌دهند خودرو را با قدرت بازوی خودشان کنترل کنند. علاوه بر این ‌ها، مصرف سوخت این خودرو در جاده بسیار اقتصادی است، طراحی داخلی شیک و باکیفیتی دارد و تجهیزات تکنولوژیک بسیاری درون آن موجود است.

 

روی هم رفته، تمامی این جزئیات که به خوبی به آنها فکر شده است باعث پدیدار شدن حس آرامش و سلامت است. از یاد نبرید که مدل چهار در جمع و جور این خودرو یکی از بهترین سیستم ‌های پخش صوت را دارا است. قیمت این مزدا از 17.845 دلار آغاز می ‌شود.