پارس ناز پورتال

خودروهای مورد علاقه در آمریکا را ببینید

خودروهای مورد علاقه در آمریکا را ببینید

خودروهای مورد علاقه در آمریکا را ببینید 

خودرو های مورد علاقه در امریکا را همراه با توضیحات برای شما آورده ایم . نیمی از سال میلادی 2016 سپری شده است و تا کنون خودروهای زیادی در نمایشگاه ها و بنگاه های خودرو معامله شده اند. اما این سوال هنوز مطرح است که سال جاری می تواند رکوردار فروش خودرو در آمریکا باشد و رونق سابق بازار خودرو را بازگرداند یا باید منتظر زمان بیشتری برای این رونق باشیم.

 

در این مطلب به بررسی 13 خودروی پرفروش سال 2016  در آمریکا پرداخته شده که  این ارقام نشان می دهد که آمریکایی ها بیشتر خواهان خرید خودروهای آساییی و خصوصا ژاپنی هستند.

 

به گزارش آکاایران به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از عصر ایران، هرچند که شرکت هایی مانند هوندا برخی از سایت های تولیدی خود را در آمریکا احداث کرده و به تولید و فروش خودروهایی مانند هوندا آکورد می پردازند ولی مالکیت این برندها مربوط به ژاپنی ها است و می توان آنها را خودروهایی آسیایی نام نهاد.

 

تویوتا کمری، 167 هزار و199 دستگاهخودروهای مورد علاقه در آمریکا را ببینیدبه گزارش “موتورترند”، “کمری” در مقام اول خرید و فروش خودروهای آمریکایی تا پایان ماه “می” قرار می‌گیرد. خرید و فروش این خودرو که بیش از یک دهه در بخش سدان‌های متوسط در آمریکا پیشرو بوده به 167 هزار و199 دستگاه خودرو رسیده و در مقایسه با فروش سال قبل 6.3 درصد کاهش یافته است. با این وجود تغییرات زیادی در ظاهر و باطن “کمری” دیده نمی‌شود.

 

اما فروش این خودرو بدون تغییر، هزاران دستگاه بیشتر از نیسان “آلتیما” یا هوندا “آکورد” است.


هوندا سیویک، 158 هزار و 30 دستگاهخودروهای مورد علاقه در آمریکا را ببینیدطراحی ظاهرش جسورانه‌تر و سامانه انتقال قدرتش مدرن شده است. همین دو عامل باعث افزایش فروش 22 درصدی آن نسبت به مدت مشابه سال قبل محسوب می‌شود. دهمین نسل “سیویک” فروش خوبی را نصیب هوندا کرده است که به نظر می‌رسد مقدمه آن ورود انواع خودروهای اسپورت و هاچبک هوندا مانند “سیویک SI” به بازار آمریکاست.

 

این خودرو با فروش بیش از 158 هزار خودرو در مقام دوم خودروهای پرفروش آمریکا تا پایان ماه “می” قرار گرفته است.


تویوتا کرولا، 151 هزار و 243 دستگاهخودروهای مورد علاقه در آمریکا را ببینیدشاید صف خرید “کرولا” در آمریکا مانند رقبایش- فورد “فوکوس” یا “سیویک”- چندان شلوغ نباشد، اما این سدان در بزرگترین بازار خودروی جهان فروش خوبی را از آن تویوتا کرده و در جایگاه سوم پرفروش‌های آمریکا قرار گرفته است.

 

بررسی مجدد مدل جدید و احیاء شده 2017 “کرولا” نشان می‌دهد که در آینده نه چندان دور این خودرو رقابت سخت خود را با “سیویک” آغاز کرده و تعداد فروشش به آن نزدیک خواهد شد.


نیسان آلتیما، 142 هزار و 220 دستگاهخودروهای مورد علاقه در آمریکا را ببینیددر سال 2016، “آلتیما” با یک عمل جراحی چهره‌اش را تغییر داد و استانداردهای جدید ویژه را به ظاهراسپورت مدل SR خود افزود. سامانه تعلیق اسپورت و اسپویلر پشتی از ویژگی‌های جدید “آلتیما” محسوب می‌شدند.

 

این ارتقاءها باعث شد تا “آلتیما” به عنوان دومین سدان پرفروش سایز متوسط بعد از “کمری” و تنها با کمی اختلاف پس از هوندا “آکورد” در مقام چهارم خودروهای پرفروش آمریکا تا ماه “می” 2016 قرار بگیرد.


هوندا آکورد، 140 هزار و 548 دستگاهخودروهای مورد علاقه در آمریکا را ببینید“آلتیما” تنها سدان متوسطی نبود که برای سال 2016 مورد بازطراحی قرار گرفت. هوندا “آکورد” سال 2016 شامل فناوری‌های بیشتر مانند پکیج ویژه امنیت فعال شد. ظاهر این خودرو نیز ارتقاء یافته و به چرخ‌های 19 اینچی مجهز شدند.


فورد فیوژن، 120 هزار و 313 دستگاهخودروهای مورد علاقه در آمریکا را ببینیدتا کنون تغییرات خوبی روی فورد “فیوژن” صورت گرفته است. همین بازطراحی‌ و فیس‌لیف‌ها در کنار اضافه شدن امکانات ویژه، فروش “فیوژن” را در برابر رقیبانی چون شورلت “مالیبو” یا هیوندایی “سوناتا” افزایش داده است.

 

مدل جدید 2017 “فیوژن” که به زودی در نمایشگاه‌ها به فروش می‌رسد، دارای فناوری‌های بیشتر، فضای داخلی بهبود یافته و نوارهای پیچ و تاب خورده فلزی است و به همین دلیل از ابتدای سال 2016 تا پایان ماه “می” به عنوان ششمین خودروی پرفروش آمریکا شناخته شده است.


شورلت مالیبو، 104 هزار و 187 دستگاهخودروهای مورد علاقه در آمریکا را ببینیداما هفتمین خودروی پرفروش آمریکا یک شورلت با نام “مالیبو” است که برای 2016 تغییرات زیادی کرده است. “مالیبو”ی جوان نه تنها سبک‌تر شده بلکه از فضای بیشتر برای سرنشینان، موتور جدید و کارآمد و ویژگی‌های امنیتی لوکس مانند سامانه هشداربه راننده در خصوص حضور عابران بهره می‌برد.


نیسان سنترا، 103 هزار و 293 دستگاهخودروهای مورد علاقه در آمریکا را ببینیدهشتمین خودروی پرفروش در آمریکا. باید افزایش فروش 15.2 درصدی‌اش تا ماه “می” را مدیون تغییرات گسترده و زیادش باشد. این خودرو با فناوری‌های امنیت فعال در سال 2016 ظاهر شده و بسیار آرام‌تر از گذشتگان خود است.


هیوندایی سوناتا، 92 هزارو 547 دستگاهخودروهای مورد علاقه در آمریکا را ببینیدبا وجود اینکه معمولا شاسی‌بلندها و کراس‌اوررها در برخی از برندهای خودروسازی محبوب‌ترند ، این موضوع در مورد هیوندایی صدق نمی‌کند.

سدان متوسط “سوناتا” همچنان یکه‌تازیش را در فروش حفظ کرده و تنها در 5 ماهه اول امسال بیش از 92 هزار دستگاه فروش داشته است.


فورد فوکوس، 83 هزار و 653 دستگاهخودروهای مورد علاقه در آمریکا را ببینید“فوکوس” با مدل‌های ST و RS سوپراستارهای خط تولید به شمار می‌آیند، اما یک مدل “فوکوس” با موتور 4 سیلندر 2 لیتری بیشترین فروش را از آن خود کرده است. “فوکوس” با فروش 83 هزار و 653 دستگاه در مقام دهم پرفروش‌های آمریکا در 5 ماهه اول سال جاری قرار گرفته است.


هیوندایی الانترا، 73 هزار و 892 دستگاهخودروهای مورد علاقه در آمریکا را ببینیدروند بازطراحی و نوسازی هیوندایی در خصوص “الانترا”ی 2017 ادامه یافته و این خودرو به امکانات رفاهی لوکس‌تر، بسته‌های امنیتی و فناوری‌های برتر مجهز شده است. گرمکن صندلی‌های عقب، سامانه کنترل کروز تطبیقی، چراغ‌های HID از جمله تغیرات هیوندایی “الانترا” هستند.


شورولت کروز، 68 هزار و 65 دستگاهخودروهای مورد علاقه در آمریکا را ببینیدماموریت جدید جنرال موتورز کاهش وزن خودروهاست که در مدل جدید 2016 شورولت “کروز” کاملا اثبات شده است. شورولت ادعا کرده مدل جدید “کروز” حدود 113 کیلوگرم از انواع قدیمی سبک‌تر است و به بهره‌وری مصرف سوخت کمک می‌کند.

 

با وجود اینکه “کروز” تنها چند ماه در خرید و فروش‌ها قرار گرفته موفق به کسب جایگاه در میان پرفروش‌ها شده است و احتمال افزایش فروش آن تا پایان سال جاری زیاد است.


کیا سول، 588 هزار و 299 خودروخودروهای مورد علاقه در آمریکا را ببینیدهاچبک “سول” تنها یک خودروی محبوب در کلاس خودروهای کوچک نیست بلکه این خودرو تنها خودروی پرفروش کوچک تا پایان ماه “می” سال 2016 به شمار می‌آید. رونق خوب این خودرو در آمریکا آن را پیش از سدان “ورسا” نیسان با فروش 58 هزار و 778 دستگاه قرار داده است.