پارس ناز پورتال

خودکشی دختر دانش آموزش در سرویس بهداشتی مدرسه

خودکشی دختر دانش آموزش در سرویس بهداشتی مدرسه

خودکشی دختر دانش آموزش در سرویس بهداشتی مدرسه

دانش‌آموز دختر پس از رفتن به سرویس بهداشتی مدرسه طناب دار را آماده کرده و اقدام به خودکشی می‌کند اما به دلیل آن که در ورودی سرویس بهداشتی از داخل قفل کرده بود نجات او توسط عوامل مدرسه به طول انجامید و متأسفانه جان خود را از دست داد.

 

دانش‌آموز دختر دبیرستانی امروز در آخرین روز از امتحانات نهایی و پس از امتحان دادن و انداختن عکس یادگاری با معلم و همکلاسی‌هایش در سرویس بهداشتی مدرسه خود را حلق آویز کرد.

 

از این دانش‌آموز دست نوشته‌ای به جای مانده است که این دست نوشته در اختیار مقامات قضایی قرار گرفته است. وی در این یادداشت خود علت خودکشی را مسائل فلسفی و ناامیدی از زندگی اعلام کرده است و آنگونه که از شواهد پیداست اقدام به مطالعه کتاب‌های خاصی می‌کرده است.

 

در همین رابطه حجةالاسلام علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: موضوع خودکشی این دانش‌آموز به طور قطع در مجلس بررسی خواهد شد چرا که آمار خودکشی دانش‌آموزان به بیش از 10 مورد در سال تحصیلی جاری رسیده است و مسئولان آموزش و پرورش باید در این رابطه پاسخگو باشند.

 

مسئولان آموزش و پرورش ضمن هشدار به خانواده‌ها اعلام کردند: بسیاری از خودکشی‌ها ریشه در عوامل بیرون از مدرسه از جمله اختلافات خانوادگی و مشکلات شخصی دانش‌آموزان با پدر و مادر دارد. از سوی دیگر به خانواده‌ها هشدار می‌دهیم که مراقب باشند که فرزندانشان چه کتاب‌هایی را مطالعه یا چه فیلم‌هایی را مشاهده می‌کنند چرا که در بسیاری از فیلم‌ها نحوه خودکشی به طور کامل آموزش داده می‌شود.

 

منبع : تسنیم