پارس ناز پورتال

خوردن این گیاهان خوراکی شهوت را زیاد می کند

مجموعه : حذف شده است
خوردن این گیاهان خوراکی شهوت را زیاد می کند

خوردن این گیاهان خوراکی شهوت را زیاد می کند 

خوردن بعضی از خوراکی ها می‌تواند انرژی جنسی را چندین برابر کند و شهوت را افزایش دهد, ما دراین پست این گیاهان رابه شما معرفی میکنیم. سردمزاجی در روابط جنسی باعث بروز مشکلات بیشماری میشود .

 

سرد مزاجی یعنی تمایل کم یا تحریک پذیری ناچیز در مقابل محرکات جنسی که واسطه نارضایتی شریک جنسی شما می گردد.اگر شما هم به‌ دنبال راههایی جهت افزایش شهوت خود هستید دراین پست از پارس ناز با ما همراه باشید .

 

شهوت کم مشکل شمار زیادی از افراد در روابط زناشویی هست که متاسفانه طبق آمارهای اعلام شده بیشترین درصد جدایی و طلاق زوج ها روابط سرد و عدم شهوت در ارتباط جنسی هست . در اینبخش از ایران ناز به معرفی برترین گیاهان داروئی برای ازدیاد شهوت می‌پردازیم .

 

در زندگی زناشویی مقدور هست فشارهای روحی و روانی روی سرو جنسی یکی از زوج ها تاثیر مستقیمی بگذارد و باعث کاهش قوای جنسی انها شود ودر نتیجه ارتباط زناشویی انها را مختل نماید.

 

شما هم حتماً تبلیغات اینترنتی و ماهواره اي زیادی را درمورد تقویت قوای جنسی دیده اید و تبلیغات گسترده اي برای درمان ناتوانی هاي جنسی به عمل آورده اند.اما داروها و راهکارهای این تبلیغات بسیار پرهزینه هست هرچند که عوارض جانبی و ایجاد حساسیت هاي زیادی را نیز به همراه خواهند داشت.

 

برترین انتخاب برای درمان بیماری ها و اختلالات همه ی وقت گیاهان داروئی بوده اند که نقش بسیار موثری را در رفع ناتوانی هاي به همراه داشته اند.گیاهان داروئی زیادی وجود دارند که خواص مخصوصاً اي برای این مشکل دارند اما باید گیاهانی را مصرف نمایید که تاثیر سریعی داشته باشندو همینطور عوارضی نداشته باشند و هچنین برای افراد حساسیت و آلرژی هایي ایجاد نکنند.

 

خواص دارچـیـن در قوای جنسی
دارچین پوست درختی بسیار خوشبو هست. دارچین را از دوران هاي قدیم بعنوان دارو و غذا بهرهگیری می‌کردند ودر حال حاضر از پرمصرف ترین ادویه هاي خوشبو جهان هست.خواص مهم دارچین حاوی آثار ضددرد, ضدمیکروب, ضدتهوع, ضداسهال, ضدهیستامین, کاهش دهنده پرفشاری خون, کاهش دهنده چربی خون, محرک و نیروبخش معده و چند اثر ارزنده دیگر هست.

 

یکی از خواص دارچین به علت طبیعت گرم آن, افزایش دهنده شهوت هست. دارچین به صورت پودر میتواند به اشکال گوناگون مصرف شود.مقدار مصرف معمولی و بدون خسارت آن تا ۴ گرم در روز هست و بهتر هست در ۲ یا ۳ نوبت مصرف شود. مصرف مقدار چندان آن باعث بیخوابی و حرکت تند قلب میشود.

 

پودر دارچین را باید در ظروف شیشه اي رنگی یا فلزی نگه داری کرد ودر آن ها را محکم بست تا رایحه آن از بین نرود. همینطور باید آنرا از محل گرم و نور آفتاب حفظ کرد چون باعث کاهش و تخریب رایحه آن شده و از آثار آن کاسته میشود.

 

زنـجبـیـل برای تقویت قوای جنسی

زنجبیل یا زنجبیل ریزوم نوعی ریشه گیاهی هست که به صورت متورم و گره دار هست.زنجبیل به دو شکل تازه و خشک در بازار وجوددارد و گاهی نوع خشک آنرا آسیاب و پودر میکنند. زنجفیل طبیعت گرمی دارد و طعم آن تند و سوزاننده هست و دارای رایحه اي قوی و خوش بوست.

 

زنجفیل از قدیم به خصوص در نواحی شرقی جهان به وفور بعنوان معطرکننده غذاها, داروها و بعنوان یک گیاه داروئی مهم بهرهگیری می شده و امروزه یکی از پرمصرف ترین گیاهان داروئی و خوراکی هست.آثار مهم زنجفیل حاوی خاصیت ضدتهوع و استفراغ قوی, ضداکسیدان و ضدسرطان, کاهش دهنده چسبندگی پلاکت ها «رقیق کردن خون», هضم کننده, محرک و مغذی معده, ضدمیکروب, کاهش دهنده کلسترول, معرق, صفراآور و چند اثر مهم دیگر هست.

 

یکی از آثار زنجفیل, افزایش شهوت جنسی هست. مصرف زنجفیل, تا روزی ۳ گرم بلامانع هست که میتوان آنرا در ۲ یا ۳ نوبت بهرهگیری کرد.مصرف بیش از حد زنجبیل باعث تحریک مخاط ها می‌شود و مقدور هست به روده و معده آسیب برساند.افرادی که داروهای قلبی و ضدانعقاد خون مصرف می‌کنند باید با احتیاط از زنجفیل بهرهگیری کنند.

 

بتازگی یک محصول استاندارد و صنعتی به اسم قطره «آرومین» از زنجفیل به بازار ارائه شده که در داروخانه ها موجود هست و بدون نسخه در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد.این قطره را میتوان روزی ۱ تا ۳ نوبت و هر نوبت ۴۰ قطره در آب یا مایعات دیگر رقیق و مصرف کرد. همینطور میتوان آنرا در چای یا غذا هم مورد بهرهگیری قرار داد.

 

فـلفـل «سبز یا قرمز» و درمان ناتوانی جنسی
فلفل سبز گیاهی هست که از میوه هاي آن بهرهگیری می‌شود. فلفل قرمز نیز همین گیاه و میوه هست که با گذشت دوران و پس از رسیدن کامل فلفل سبز تغییر رنگ میدهد و بتدریج قرمز میشود.فلفل از ادویه هاي تند بسیار پرمصرف دنیاست که نقش مهمی در تغذیه دارد و مخصوصا در قسمت هاي شرقی جهان مورداستفاده قرار می‌گیرد.

 

به غیر از مصرف خوراکی, داروهایی امثال شمع هاي طبی و پمادهایی از فلفل حاضر میشود که بعنوان ضددردهای اسکلتی مصرف زیادی دارد.معرفی گیاه داروئی مهمترین آثاری که تا کنون در مورد فلفل مطالعه و به اثبات رسیده هست حاوی آثار ضددرد, رقیق کننده خون «افرادی که خونشان غلیظ هست», ضدمیکروب, ضدسرطان, آنتی اکسیدان, ضدنفخ و اسپاسم, ضدتب, محرک گردش خون, معرق, محرک و نیروبخش معده, هضم کننده غذا, اشتهاآور, کاهش دهنده چربی خون و آثار دیگر هست.

 

با دقت به طبیعت گرم قابل دقت, فلفل دارای اثر افزایش قوای جنسی هست و جزو ادویه هاي محرک قلمداد میشود. مصرف فلفل درحد خوراکی بدون عارضه هست و فقط مقدور هست بعضی افراد به آن حساسیت داشته باشند. مصرف بیش از اندازه فلفل مقدور هست باعث التهابات غشای مخاطی روده و معده شود.

 

خواص گیاه پنـج انـگشـت در سرو جنسی
یک داروی گیاهی که در زنان باعث افزایش شهوت, پیشگیری از بی میلی و سردمزاجی میشود, قطره ویتاگنوس «Vitaxnus» هست که به شکل قرص هم ارائه شده هست.این دارو از گیاه پنج انگشت «Vitex agnus – castus» تهیه شده و به صورت قطره یا قرص مورد بهرهگیری قرار میگیرد. این دارو در درمان سردمزاجی زنان از مصرف بالایی برخوردار هست.

 

آثار مهم این قرص و قطره حاوی آثار رفع اختلالات قاعدگی, رفع اختلال هاي یائسگی, خوب در کیست هاي رحم و تخمدان, مفید در فیبروم, جلوگیري از تنبلی تخمدان, مفید در بعضی ناباروری ها, مفید در رفع آکنه و جوش صورت خانمها و انواع دیگر مشکل هاي زنان هست که مرتبط به اختلال هاي هورمونی هست.

 

معرفی گیاه داروئی ویتاگنوس با عمل تنظیم هورمون ها افزون بر آثار ذکرشده می‌تواند در بی میلی و سردمزاجی خانمها مفید باشد. این داروی گیاهی به دو شکل قرص و قطره تهیه شده و دارای آثار یکسانی هست.ویتاگنوس در تمام داروخانه هاي ایران و بدون نسخه به مصرف کنندگان ارائه میشود. اطلاعات ضروری در راهنمای همراه دارو ارائه شده هست.

 

ماده هاي دیگری که در افزایش شهوت می‌توانند خوب باشند حاوی: انار, انجیر, پسته, خرما, جوز بویا, کنجد, نخود, نارگیل, برنج, شاهی و خارخسک میباشند.