پارس ناز پورتال

خوش تیپ بودن به سبک ستاره های ایرانی

خوش تیپ بودن به سبک ستاره های ایرانی

خوش تیپ بودن به سبک ستاره های ایرانی

برخی از ستاره های ایرانی همیشه خوش پوش و خوش تیپ بوده اند و این امر هم باعث شده تا همیشه مورد توجه باشند. اگر می‌خواهید از تیپ و ظاهر هنرمند مورد علاقه خود باخبر شوید، تصاویری راکه از آنها جلوی دوربین می‌بینید کنار بگذارید؛ چون در آن تصاویر خبری از سلیقه و انتخاب خودشان نیست.

 

اگر برای‌تان سلیقه شخصی افراد سرشناس جذاب است، در این جذابیت با ما همراه باشید و صفحات این شماره پاپاراتزی را دنبال کنید. شاید با ستاره محبوب خود هم‌سلیقه باشید.

 

محمدرضا گلزار
خوش تیپ بودن به سبک ستاره های ایرانیبدون شک یک مدل باید هم تیپ‌های خاصی بزند. محمدرضا گلزار، مرد خوش‌استایل سینمای ایران که همیشه شانه به شانه با مد پیش می‌رود،همیشه در این مورد حرفی برای گفتن دارد. محمدرضا گلزار در این عکس خوش‌پوشی‌اش را با یک کت شیک تکمیل کرده است؛ البته با چاشنی کمربند.

 

مهتاب کرامتی
خوش تیپ بودن به سبک ستاره های ایرانینشان داده سلیقه بی‌نظیری در انتخاب لباس دارد چون در هر موقعیتی با لباسی شیک و حساب شده‌ای حاضر می‌شود. این عكسی هم كه او از خودش در اینستاگرام منتشر كرد، مهارتش را در رنگ‌بازی و ساختن تركیبی جذاب نشان می‌دهد.

 

بهرام رادان
خوش تیپ بودن به سبک ستاره های ایرانیاو بین بازیگران، یک برندباز معروف است. ظاهر تابستانی بهرام رادان از آن نمونه‌هایی است که برندبازهای اسپرت‌پوش در سراسر دنیا عاشق آن هستند. این ست اسپرت و شیک انتخاب هوشمندانه‌ای در این روزهای گرم و سوزان است که این بازیگر خوش‌پوش در صفحه شخصی‌اش به نمایش گذاشته است.

 

لیندا کیانی
خوش تیپ بودن به سبک ستاره های ایرانیترکیب ظاهر ساده وشیک لیندا کیانی با مانتویی رسمی و سنتی با رنگ آمیزی استثنایی او را ویژه می‌کند و باعث می‌شود تصویری ویژه از خود به یادگار بگذارد.

 

فرهاد مجیدی
خوش تیپ بودن به سبک ستاره های ایرانیفوتبالیست سابق، فرهاد مجیدی كه همیشه به خاطر استایل خاصش مورد توجه دوربین‌ها قرار می‌گیرد، برای یک قرار ملاقات در یك عصر تابستانی، یك ست لباس رسمی را ترجیح می‌دهد. مجیدی از آن تیپ آدم‌هایی است که همیشه پشت استایلش فکر و سلیقه وجود دارد.

 

سیاوش خیرابی
خوش تیپ بودن به سبک ستاره های ایرانیسیاوش خیرابی بیشتر اسپرت‌پوشی را ترجیح می‌دهد و از آن دسته افرادی است كه می‌توان آنها را در فهرست خوش‌پوش‌ها قرار داد.

 

الهام پاوه نژاد
خوش تیپ بودن به سبک ستاره های ایرانیخوش‌سلیقگی الهام پاوه نژاد را می‌توانید از انتخاب مانتوی شیکش دریابید. در این عکس خانم پاوه‌نژاد به خوبی شال و مانتو را با هم ست کرده که نشان از خوش‌سلیقگی این بازیگر جوان خنده‌روست. این مانتو به ظاهر او وجاهت رسمی‌تری بخشیده است.

 

بابک جهانبخش
خوش تیپ بودن به سبک ستاره های ایرانیاز آن تیپ آدم‌هایی است که به لباس پوشیدن خود اهمیت ویژه‌ای می‌دهد و جزییات برای او مهم است؛ حتی زمانی که می‌خواهد آرتا کوچولو را به گردش ببرد، یادش نمی‌رود که برای گردش پدر و پسری هم یک تیپ اسپرت خوب بزند.

 

علیرضا نیکبخت‌واحدی
خوش تیپ بودن به سبک ستاره های ایرانییک انتخاب ساده و در عین حال شیک. علیرضا نیکبخت‌واحدی با یک کت و شلوار مشکی استایلی شکیل را ترجیح داده است که کمربندش تکمیل‌کننده استایلش است.

 

سام درخشانی
خوش تیپ بودن به سبک ستاره های ایرانیچه چیزی بهتر از یک کت رسمی می‌تواند استایل یک آقا را کلاسیک کند؟ انتخاب‌های آقا سام همیشه بدون شک انتخاب‌های ویژه‌ای خواهد بود و دقت قابل تحسینی در انتخاب لباس‌های‌شان به تناسب موقعیت دارد.

 

امین حیایی
خوش تیپ بودن به سبک ستاره های ایرانیامین حیایی اصولا خوش‌پوش است. در این تصویر این تیپ برای یک روز تابستانی و یک استایلی که نه زیادی رسمی باشد و نه خیلی اسپرت بهترین انتخاب است. به قول معروف استایلی مناسب برای یک چای داغ و کافه‌نشینی.

 

دانیال عبادی
خوش تیپ بودن به سبک ستاره های ایرانیدانیال عبادی از آن تیپ آدم‌های خوش‌پوش و خوش‌استایل است. او در این عکس با پوشیدن یک کت اسپرت و شیک به رنگ آبی روشن، تیپ خود را کاملا خاص کرده است؛ مثل اینکه با عینک طبی که روی چشم زده به یک قرار کاری مهم می‌رود. البته این عینک می تواند بخشی از استایلش هم باشد.