پارس ناز پورتال

خوش گذرانی مایلی سایرس و لیام همسورث در مالیبو

خوش گذرانی مایلی سایرس و لیام همسورث در مالیبو

خوش گذرانی مایلی سایرس و لیام همسورث در مالیبو 

دو ستاره سینما و موسیقی که با هم نامزد هستند و بعد از کشمکش های بسیاری دوباره در کنار یکدیگر روزهای خوبی را سپری می کنند. مایلی سایرس و نامزدش لیام همسورث در حالی که از قدم زدن و مصاحبت با یکدیگر در یک روز آفتابی لذت می بردند در مالیبو مشاهده شدند.

 

به گزارش پارس ناز آنها علاوه بر قدم زدن، در نقطه ای روی میز و صندلی هوای آزاد نشسته و مشغول خوردن نوشیدنی در لیوان های قابل بازیافت شدند.
خوش گذرانی مایلی سایرس و لیام همسورث در مالیبومایلی سایرس و نامزدش لیام همسورث در مالیبو

 

این ستاره 24 ساله در حالی که ریشه موهای تیره رنگش با رنگ موی بلوندش ترکیب شده بود آن را به شکل یک مدل موی بان بالای سرش بسته بود.مایلی تیپ راحت و ساده ای متشکل از یک سوئیشرت و ساپورت مشکی به تن داشت که آن را با یک جفت دمپایی راحتی ست کرده بود.
خوش گذرانی مایلی سایرس و لیام همسورث در مالیبوتیپ راحتی مایلی سایرس با دمپایی

 

نامزدش لیام 26 ساله نیز در حالی که یک کلاه بیس بال به سر داشت ، بسته های خرید خواروبار را با خود حمل می کرد. او پیراهن شطرنجی خود را با یک تی شرت طوسی ست کرده بود.در عصر همان روز، این زوج دوباره برای صرف شام در رستوران سوشی نوبو در مالیبو دیده شدند، به گزارش پارس ناز این بار دوستان و خانواده از جمله تیش سایرس مادر مایلی و پدر و مادر لیام یعنی لیونی و کریگ همسورث نیز آنها را همراهی می کردند.
خوش گذرانی مایلی سایرس و لیام همسورث در مالیبواین زوج مشهور به همراه مادرانشان

 

این گروه در حالی که رستوران مورد علاقه سلبریتی های هالیوودی را ترک می کردند با چهره های خندان مشاهده شدند و به نظر می رسید اوقات بسیار خوشی را گذرانده اند و حتی در یکی از عکس ها در حالی که به طرف اتومبیل هایشان در حرکت بودند، مایلی مادر شوهر آینده اش را در آغوش گرفته بود.
خوش گذرانی مایلی سایرس و لیام همسورث در مالیبومایلی و لیام در حین ترک رستوران به همراه جمعی از دوستان و افراد خانواده

خوش گذرانی مایلی سایرس و لیام همسورث در مالیبومایلی سایرس و مادر شوهرش