پارس ناز پورتال

خیانت زن به شوهر با دوربین مخفی لو رفت +عکس

خیانت زن به شوهر با دوربین مخفی لو رفت +عکس

خیانت زن به شوهر با دوربین مخفی لو رفت

متهم 43 ساله که مقابل دوربین قوه قضاییه قرار گرفته بود و کوشش می‌کرد رشته سخن از دستش خارج نشود, یک لحظه وقتی نگاهش به گودی نگاه قاضی گره خورد گویی افکارش به هم ریخت جملات پی در پی و بی ربطی را بر زبان جاری میکرد که هر کدام از انها داستان از تناقض گویی هایي داشت که وی برای رهایی از ماجراهای پنهان پرونده بر زبان میراند.

 

او دقایقی قبل توسط کارآگاهان اداره جنایی پلیس اطلاع خراسان رضوی به خانه مسکونی خودش هدایت شده بود و تصمیم داشت این بار زوایای تاریک پرونده را پدیدار سازد. با این وجود “و-ع” باز هم در داستان سرایی هاي خود دچار تناقض گویی شد و در تنگنای گفته هایي قرار گرفت که هر کدام از آنها را ازگوشه هاي پستوی تاریک جنایت بیرون می‌کشید.

 

لحظات به تندی سپری می شد اما قاضی “کاظم میرزایی” آرام و آسوده به اظهارات تلخ و گاهی دروغ متهم گوش می داد. اینجا بود کهو-ع” نگاهی از سر ندامت به چهره قاضی انداخت و در حالیکه نمی توانست پریشانی خود را پنهان کند برای لحظاتی سکوت کرد و گفت:

 

می خواهم حقیقت قصه این جنایت را بازگو کنم! او که انگار کوه عذاب وجدان را از دوشش برداشته اند لحن کلامش را عوض کرد و در حالی‌که لوستر خانه را نشان می داد گفت: آنچه راکه شما به دنبال آن هستید درون لوستر هست! همۀ نگاه ها به لوستر خانه خیره شد.

 

لحظاتی بعد یکی از کارآگاهان دوربین پنهان بسیار کوچکی که به طرز ماهرانه اي درون آن جاسازی شده بود را بیرون کشید! دی وی آر دوربین هم در سقف کاذب خانه پیدا شد و بدین ترتیب متهم به شرح زوایای تاریک این پرونده جنایی پرداخت و به مقام قضایی گفت:

 

من فوق دیپلم برق هستم و در اساس لوازم الکترونیکی تبحر خاصی دارم از مدت ها قبل هم وقتی در جریان برخی مسائل خاص خانوادگی قرار گرفتم و به نقش پسر خاله ام در این ماجراها و اختلافات خانوادگی پی بردم, دوربین پنهان کوچکی را در لوستر جاسازی کردم تا بتوانم اسنادی را از نقش پسر خاله در بروز اختلافات خانوادگی به دست آورم.

 

پس از آن که متهم ۴۳ ساله این پرونده جنایی حقیقت برخی مسائل و موضوعات پشت پرده را فاش کرد نوبت به اعترافات وی در محل وقوع جنایت «خانه مادری متهم» رسید.به حکم قاضی “میرزایی” متهم به خانه مادری اش هدایت شد. هنوز دهانه چاهی که پیکر جوان ۳۲ ساله «پسر خاله متهم» از درون آن بیرون کشیده شد, باز بود و چند کنده درخت روی دهانه چاه قرار داشت.

 

لحظاتی بعد چراغ ضبط دوربین قوه قضاییه روشن شد تا متهم حقیقت هاي پنهان دیگر این پرونده را افشا کند. ابتدا کارآگاه سلطانیان «افسر پرونده و رئیس دایره قتل پلیس اطلاع» به تشریح جزئیاتی از اعترافات متهم و چگونگی دستگیری وی در نوار مرزی غرب کشور پرداخت و پس از آن نیز مرد ۴۳ ساله با حکم قاضی ویژه قتل عمد لب به اعتراف گشود.

 

او که احساس میکرد راه گریزی جز بیان حقیقت ندارد نگاهی به مقام قضایی انداخت و گفت: ماجرای مسموم کردن “ج” «مقتول» را هم دروغ گفتم. گرچه شربت پرتقال صرف کردیم اما شربت مسموم نبود چرا که به مقتول “سیانور” تزریق کردم!

خیانت زن به شوهر با دوربین مخفی لو رفت +عکس

متهم با گفتن این کلمه لحظه اي سکوت کرد تا بغض فرو باقیمانده در گلویش را آرام کند و سپس ادامه داد: وقتی فهمیدم که پسر خاله ام در غیاب من به منزلم معاشرت دارد خشم و نفرت سراپای وجودم را فرا گرفت. اگرچه تلاش میکردم تا عصبانیتم را بروز ندهم اما حتی برای لحظه اي هم نمی توانستم اینگونه رخدادها را نادیده بگیرم. این بود که از حدود یک هفته قبل نقشه قتل “ج” را کشیدم.

 

با نصب دوربین پنهان همه ي چیز دستگیرم شده بود. به همین دلیل چاقوی پلنگی, شوکر بسیار قوی و اندکی طناب تهیه کردم و به خانه مادرم رفتم چرا که خانه آن هاخالی بود. لوازم قتل را زیر تخت پنهان کردم بطوری که وقتی کنار تخت دراز کشیدم به راحتی بتوانم آنها را بردارم. ۴ تکه از طناب ها را بریدم و به صورت حلقه وار به چهار گوشه تخت بستم.

 

تکه اي را هم کناری گذاشتم تا با آن “ج” را روی تخت خفه کنم! احساس میکردم نقشه ام کامل نیست و ممکن هست ماجرا به گونه‌اي دیگر رقم بخورد به همین علت یک کپسول حاوی سیانور خریدم و به خانه مادرم بازگشتم سیانور جامد را در آب حل کردم و درون سرنگ کشیدم و سپس آن را هم کنار دیگر لوازم قتل قرار دادم. روز بعد با “ج” تماس گرفتم و به بهانه استعمال مواد مخدر وی را به خانه مادرم کشاندم! وقتی پسر خاله به خانه رسید به من گفت:

 

لوازم مصرف مواد را بیاور! به او گفتم اول مرا مشت و مال بده بعد! قرار شد بعد از آن هم من وی را مشت و مال بدهم تا کمی بدن هایمان نرم شود و سپس مواد مصرف کنیم. متهم این پرونده جنایی ادامه داد: من که نقشه ام را جزء به جزء اجرا میکردم کنار تخت دراز کشیدم و “ج” درحال مشت و مال دادن من بود که دستم را زیر تخت بردم شوکر و چاقو را برداشتم و در یک لحظه که وی را هنوز در بهت و ناباوری بود تهدیدش کردم. بعد وی را روی تخت خواباندم دست و پاهایش را بستم و با شوکر به نقاط گوناگون بدنش ضربه می زدم.

 

در این هنگام یکی از طناب ها را دور گردنش پیچاندم و کشیدم اما او هنوز جان داشت که سرنگ حاوی سیانور را با خشم به پهلویش کوباندم بطوری که سوزن آن جدا شد و اندکی از “سیانور” روی صورتم پاشید بی درنگ خودم را داخل آشپزخانه انداختم و سر و صورتم را شستم به محض اینکه کنار “ج” بازگشتم او دیگر مرده بود! همه ي چیز را به همان حالت رها کردم. بعد از چند ساعت سرگردانی در خیابان به منزلم رفتم.

 

روز بعد اندکی شن , ماسه , سیمان و آهک خریدم و با موتورسیکلت ۳ چرخ به خانه مادرم بردم و به حامل لوازم گفتم می خواهم دهانه چاه را تعمیر کنم! سپس پیکر را درون چادر گذاشتم و از پله ها پایین بردم , سر چاه را با پتک باز کردم و پیکر وی را درون چاه انداختم. روز بعد وقتی “ج” به منزلش بازنگشت, خانواده “ج” به من مظنون شدند من هم فرار کردم تا از کشور خارج شوم.

خیانت زن به شوهر با دوربین مخفی لو رفت +عکس

چون با مسائل حفاظتی و الکترونیکی آشنایی کامل داشتم طوری برنامه ریزی کردم که پلیس نتواند مرا ردیابی کند. به همین منظور هم از منطقه مشهور به “سارق بازار, که در جاده رسالت مشهد قرار دارد یک دستگاه تلفن همراه تلفن همراه خریدم و آن را برای خانواده ام فرستادم که در شرایط خاص با آنها تماس بگیرم.

 

اگرچه تقریباً همه ي مرزهای شمالی ,شرقی, جنوبی و غربی را برای خروج از کشور آزمون کردم اما نتوانستم از مرز بگریزم تا اینکه در یکی از روستاهای مرزی ارومیه بازداشت شدم. آن جا بود که فهمیدم نامه اي با مهر محرمانه از جانب قاضی “میرزایی” در دستان همه ي ماموران و مرزبانان قرار داشت. پس از اعترافات صریح متهم در بازسازی صحنه جنایت, قاضی شعبه ۲۱۱ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد نیز فرمان اتمام بازسازی صحنه قتل را صادر کرد و بدین ترتیب متهم به قتل “پسرخاله” برای سیر مراحل دیگر پرونده اش روانه حبس شد.

 

پیشینه خبر ششم خرداد قبل زن 38 ساله اي با مراجعه به نیروهای انتظامی از پیشامد اي هولناک خبر داد. او گفت: همسرش که همین اکنون متواری شده پسر خاله خودش را به قتل رسانده و پیکر وی را درون چاه فاضلاب خانه مادرش انداخته هست.

 

در پی اظهارات این زن بی درنگ قاضی کاظم میرزایی «قاضی ویژه قتل عمد» حکم بررسی موضوع را صادر کرد. با کشف پیکر از داخل چاه گروه زبده اي از کارآگاهان با بازرسی مستقیم و راهنمایی هاي سرهنگ “حمید رزمخواه” «رئیس پلیس اطلاع خراسان رضوی» وارد عمل شدند تا اینکه چند روز بعد متهم فراری را هنگام خروج از کشور به دام انداختند.

 

مطالب مرتبط :

مردی که زنش را در اختیار دیگران می گذاشت

حمام کردن دختر دانشجو و ورود مرد لخت همسایه

مردی که از هیجان هنگام همخوابی با زن فاحشه مرد

زایمان دختر بدکاره در اتاقش و عاقبت نوزادش

تجاوز به زن زیبا و جذاب آمریکایی داخل لیموزین

تجاوز همزمان دو پسر به دختر تهرانی در خانه خالی