پارس ناز پورتال

داستان جالب لبوفروشی دختران در تهران

داستان جالب لبوفروشی دختران در تهران

داستان جالب لبوفروشی دختران در تهران

یکی از قسمت های جالب توجه نمایشگاه مطبوعات حضور دختران لبو فروش در این نمایشگاه بود جالب تر آنکه یکی از کاربران فضای مجازی به حضور زنان لبو فروش در نمایشگاه مطبوعات واکنش نشان داد. در ادامه تصویر و داستان جالب لبوفروشی دختران در تهران را مشاهده خواهید کرد.

 

لبو فروشی دختران در نمایشگاه مطبوعات یکی از اتفاقات عجیب و جالب این نمایشگاه بود که یکی از کاربران فضای مجازی با انتشار پستی در اینستاگرام به این موضوع واکنش نشان داد.

 

صادق غفرانی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی نوشت:

داستان جالب لبوفروشی دختران در تهران

اون هم در “نمایشگاه بزرگ مطبوعات و خبرگزاریها” که هیچ ثلمه ای بهش وارد نشده بود.البته باید اعتراف کنم که این لبوفروشی و باقلی فروشی، از پرمشتری ترین بخشهای نمایشگاه مطبوعات بود و هرکی میگه نمایشگاه امسال مخاطب نداشت، من و عباس شاهدیم که هم مخاطب داشت، هم مشتری داشت و هم خیلی چیزای دیگه.

 

نکته جالبتر اینکه این خانمهای فروشنده، میگفتن که خواهرشون در نمایشگاه غرفه داره و در کار رسانه و مطبوعات است، ولی چون درآمد این کار بیشتر بوده،

 

این دوستان ترجیح دادند که بزنن تو این کار و خیلی راضی بودند و حسابی از جنتی و روحانی مچکر بودند که لبو و باقلی رو به شکل حرفه ای و اعتدالی به عرصه رسانه وارد کرده اند و کور شود هر ضد انقلابی که این همه دستاورد رو نمیتونه ببینه و دلش قنج بره»