پارس ناز پورتال

داغ ترین و بهترین روش بغل کردن همسر و دختر +عکس در آغوش گرفتن عشق زندگی

داغ ترین و بهترین روش بغل کردن همسر و دختر +عکس در آغوش گرفتن عشق زندگی

داغ ترين و بهترين روش بغل کردن همسر و دختر +عکس 

 

بغل کردن فوايد بسيار زيادي از نظر رواني و جسمي دارد و اين از نظر علمي ثابت شده است پس شما هم تا مي توانيد کسي راکه دوستش داريد را در آغو بکشيد و از اينکار نهايت لذت را ببريد. ما دراين پست بشما بهترين روشهاي بغل کردن را آموزش ميدهيم. 

داغ ترین و بهترین روش بغل کردن همسر و دختر +عکس در آغوش گرفتن عشق زندگی

بغل كردن همسر ميزان عشق را در زن و دختر افزايش مي دهد و شما را عاشقانه دوست خواهد داشت. مردان بهتر است انواع روشهاي بغل كردن همسر را ياد بگيرند تا در مواقع حساس مثل هنگام رابطه زناشويي با بغل كردن عاشقانه همسر او را بيشتر تحريک جنسي کنند. نزديک بودن به همسرتان بشما صد‌ها فرصت براي بغل کردن همسر ميدهد. براي مثال روز‌هايي را درنظر بگيريد که هر يک از زوجين دور از هم براي يک سفر کاري زندگي ميکنند.

 

در چنين حالتي پس از سپري کردن يک روز کسل کننده چه ميتوانند کنند؟ تنها ميتوانند مکالمه‌اي تلفني برقرار کنند و يا اين که از طريق ايميل از يک ديگر باخبر شوند.

داغ ترین و بهترین روش بغل کردن همسر و دختر +عکس در آغوش گرفتن عشق زندگی

آموزش بغل كردن عاشقانه

بغل كردن همسر براي يقين چنين ارتباطي نمي تواند انرژي که يک ارتباط نزديک به آن‌ها ميدهد برايشان فراهم کند. حال زماني را درنظر بگيريد که فرد پس از يک روز بسيار بد و تنزل رتبه توسط مديرش در محل کار به خانه باز ميگردد، مطمئنا تنها چيزي که ميتواند فرد رابه آرامش برساند و از فشار روحي رواني ايجاد شده در وي بکاهد، همراهي و دلگرمي همسر ميباشد. اينجاست که شما در نقش خود بعنوان زن و يا شوهر بايد تاثيرات بغل کردن همسر را بدانيد و با تکنيک بغل کردن همسر آشنا باشيد.

 

فوايد بغل كردن همسر

به گزارش پارس ناز ،اين سوال که “چرا بغل کردن همسر اهميت دارد” مانند اين است که بپرسيم چرابايد آب نوشيد. عکس هاي عاشقانه بغل کردن و بوسيدن احساسي در واقع همانطور که آب ما را زنده نگه مي‌دارد و هيچ انساني نميتواند بدون دريافت آب زنده بماند، بغل کردن همسر نيز ما را زنده نگه مي‌دارد، به برقراي و دوام رابطه کمک ميکند و مشکلات و نااميدي‌هاي روز را از بين ميبرد.

داغ ترین و بهترین روش بغل کردن همسر و دختر +عکس در آغوش گرفتن عشق زندگی

متخصصين حوزه روابط انساني طي مطالعات مختلف روي تاثير تماس و لمس بر کيفيت روابط عنوان نموده‌اند که برقراري تماس فيزيکي باعث ايجاد حس اعتماد و صداقت متقابل در افراد مي شود. همچنين در مطالعه‌اي موردي بر روي نوزاداني که در پرورشگاه زندگي مي کردند و هرگز لمس نشده بودند،

 

مرگ بر اثر بيماري به نام Marasmus گزارش شد. نام اين بيماري از يک کلمه يوناني به معناي هدر رفتن منشا گرفته ودر واقع بيان‌گر حالتي است که فرد دچار کمبود تماس فيزيکي با سايرين بوده ودر اثر اختلالات و عفونت‌هاي پوستي و دستگاه گوارش و نهايتا ضعف بيش از حد قواي سيستم ايمني دچار مرگ ميشود.

داغ ترین و بهترین روش بغل کردن همسر و دختر +عکس در آغوش گرفتن عشق زندگی

فوايد بغل کردن عاشقانه همسر

از ديدگاه فيزيولوژيک بغل کردن باعث ترشح هورمون‌هايي در بدن ميشود که به نوبه خود عملکرد‌هاي مثبتي در ذهن پديد مي‌آورد که به کاهش استرس و فشار عصبي کمک مي کند. از ديدگاه روانشناختي نيز زماني که شما يک ديگر را در بغل مي گيريد در واقع يک ارتباط غيرکلامي بسيار قوي برقرار ميکنيد که از طريق آن ميتوانيد مفاهيمي عميق رابه طرف مقابلتان منتقل کنيد که کلام از انتقال آن درمانده است. تصاوير عاشقانه بغل گرفتن و بغل کردن احساسي در ادامه مي توانيد با مفاهيمي که از طريق بغل کردن همسر به فرد مقابل الهام مي شوند آشنا شويد:

 

تو مهم ترين فرد در زندگي من هستي و من دوستت دارم
هر مشکلي که باشد، من براي کمک به تو در کنارت هستم
تو براي من جذاب و دوست داشتني هستي
درکنار تو احساس آرامش ميکنم و ممنونم که نه تنها يک همسر، بلکه يک دوست هستي
از همه ي کار‌هايي که براي من انجام داده‌اي قدرداني ميکنم
من و تو خاص‌ترين موجودات جهان هستيم و من درکنار تو کامل ميشوم
تو درمن حس عشق و ايمان ايجاد ميکني
من به تو اعتماد دارم
من تو و همه ي چيز در مورد تو را پذيرفته‌ام
تو به من احساس سرزندگي ميدهي
من خوشبخت‌ترين فرد در جهان هستم، زيرا تو را دارم

داغ ترین و بهترین روش بغل کردن همسر و دختر +عکس در آغوش گرفتن عشق زندگی

تعداد بغل کردن همسر در شبانه روز

روين چوپرا، در مقاله‌اي تحت عنوان “آخرين باري که فردي را در آغوش گرفته ايد چه زماني بوده است”، استفاده از ? بار بغل کردن در طول شبانه روز را براي انسان ضروري مي داند. همچنين اضافه مي کند که براي نگهداري يک رابطه به حداقل ? بار بغل کردن عاشقانه نياز هست و تعداد حداقل ?? بار بغل کردن همسر را براي رشد و پيشرفت رابطه لازم الاجرا مي داند.

 

او در مقاله خود چنين بيان ميکند که نياز به بغل کردن همسر و يا بغل کردن همسر مانند ضرورت پيروي از يک رژيم غذايي لازم است. اما اگر فکر ميکنيد اين ميزان بغل کردن در طول يک روز بيش از اندازه زياد است ميتوانيد آنرا در قالب برنامه‌اي مانند انچه در ذيل آمده است اجرا کنيد:

 

انواع بغل کردن عاشقانه همسر

نخستين بغل کردن : پس از بيدار شدن از خواب
دومين بغل کردن : قبل از ترک خانه و رفتن به محل کار
سومين بغل کردن : وقت ناهار
چهارمين بغل کردن : زمان صرف چايي و يا عصرانه
پنجمين بغل کردن : قبل از شام
ششمين بغل کردن : بعد از شام و هنگام تشکر بابت غذا
هفتمين بغل کردن : هنگام کمک به شست شوي ظروف شام
هشتمين بغل کردن : در حال تماشاي برنامه تلويزيوني مورد علاقه
نهمين بغل کردن : در طول صرف يک ميان وعده در اواخر شب
دهمين بغل کردن : هنگام يک دوش مشترک
يازدهمين بغل کردن : هنگام گفتن شب بخير
دوازدهمين بغل کردن : در طول رابطه قبل از خواب شبانه

داغ ترین و بهترین روش بغل کردن همسر و دختر +عکس در آغوش گرفتن عشق زندگی

شايد چنين برنامه‌اي بنظر اغراق آميز رسد و حتي عنوان کنيد که چنين موقعيت‌هايي در زندگي فراهم نمي شود و يا حتي ممکن است اين ميزان بغل کردن در طول زمان کسل کننده باشد. شما براي داشتن تعداد و زمان انجام آن آزاد هستيد ودر عمل تعداد تکرار آن اهميتي ندارد. انچه اهميت دارد، پذيرش اين مساله است که در آغوش گرفتن ودر آغوش کشيده شدن براي بقاي رابطه ضروري است و يک درمان طبيعي براي مشکلات و بيماري‌ها و يک راه علمي جهت تقويت سيستم ايمني بدن مي باشد.

داغ ترین و بهترین روش بغل کردن همسر و دختر +عکس در آغوش گرفتن عشق زندگی

روشهاي بغل كردن همسر

همان طور که روش شما در به آغوش کشيدن نوزادي که گريه مي کند با در آغوش گرفتن دوستي که از برد بازي تيمش خوشحال است متفاوت است، در آغوش کشيدن همسرتان در موقعيت‌هاي مختلف نيز متفاوت است و هر نوع آغوشي ميتواند حسي خاص و قويتر را منتقل کند؛ بنابر اين دانستن اين تکنيک‌ها و انجام آن‌ها در پر رنگ کردن رابطه زناشويي ميتواند بشما به ميزان قابل توجهي کمک کند. در ادامه با عده اي از تکنيک‌ها آشنا ميشويد:

 

قراردادن بازو‌ها دور همسر

دراين حالت پا‌ها و سينه‌هاي شما با يک ديگر کاملا در تماس قرار گرفته و بدين ترتيب بر روي حس نزديکي تاکيد مي کند. دراين تکنيک طبق معمول فرد بلند قدتر بازوان خودرا دور کمر فرد کوتاه قدتر قرار ميدهد در حاليکه فرد کوتاهتر دستان خودرا دور گردن فرد بلندتر حلقه ميکند.

داغ ترین و بهترین روش بغل کردن همسر و دختر +عکس در آغوش گرفتن عشق زندگی

برقراري تماس پيشاني به پيشاني

به گزارش پارس ناز ،ايجاد تماس با صورت زوج نشان دهنده صميميت ميباشد. دراين روش مي توانيد سر خودرا پس از برقراري تماس به طرفين صورت شخص منتقل کنيد و با اضافه کردن لمس در نواحي گردن و قفسه سينه بر ميزان ارتباط عاشقانه خود بيافزاييد.

 

فشردن در آغوش و نگه داشتن

براي رمانتيک کردن آغوش ميتوانيد از اين تکنيک استفاده کنيد. دراين روش سعي کنيد بدن فرد رابه بدن خود فشرده و نگه داريد. نفس‌هاي عميق بکشيد و همراه با بازدم فشار‌هاي روحي رواني را از خود دور کنيد. البته به ياد داشته باشيد فشاري که وارد مي کنيد نبايد براي شخص مقابل اذيت کننده باشد و بايد اجازه دهيد طرف مقابل نيز همين ميزان اساني را در آغوش شما تجربه کند.

داغ ترین و بهترین روش بغل کردن همسر و دختر +عکس در آغوش گرفتن عشق زندگی

استفاده از دستها

اگر دستان شما دور کمر همسرتان حلقه شده است مي توانيد ازآن‌ها براي نوازش کمر همسرتان استفاده کنيد. اگر دست‌هايتان را دور گردن طرف مقابل حلقه کرده ايد نيز ميتوانيد براي چنگ زدن آرام به مو‌ها به گونه‌اي که ناخوشايند نباشد استفاده کنيد.

 

نزديک شدن از پشت سر

يکيديگر از انواع بغل کردن که ميتواند سوپرايز کننده باشد، در آغوش گرفتن همسرتان از پشت سر است. البته دقت کنيد اينکار را زماني انجام دهيد که وي مشغول کار مهمي نيست و تمرکز او رابه هم نميزنيد. دراين حالت مي توانيد از پشت به او نزديک شده دستانتان را دور کمرش حلقه کنيد و با تکيه دادن سرتان روي شانه‌هاي وي حس آرامش رابه خود و شريکتان تلقين کنيدداغ ترین و بهترین روش بغل کردن همسر و دختر +عکس در آغوش گرفتن عشق زندگی

حرکت حين بغل کردن

در هنگاميکه همسرتان را بغل کرده ايد، مي توانيد در حاليکه او را در آغوش داريد با او حرکت کرده و بدين ترتيب بر مدت زماني که او را در آغوش داريد بيافزاييد. دراين حالت هم چنين مي توانيد از ترکيب تکنيک‌هاي گفته شده در بالا جهت انجام انواع مختلف تکنيک‌ها استفاده کنيد.

 

دور شدن به آرامي بعد از بغل کردن

هنگام جدا کردن همسرتان از آغوشتان به ياد داشته باشيد اينکار رابه آرامي انجام دهيد و تا جاي ممکن، بعنوان مثال با گرفتن دست او و يا روش‌هاي ديگر به برقرار ماندن تماس فيزيکي کمک کنيد. اين هنگام بهترين لحظه براي برقراري تماس چشمي و لبخند زدن به همسرتان و انتقال حس رضايت ميباشد.

داغ ترین و بهترین روش بغل کردن همسر و دختر +عکس در آغوش گرفتن عشق زندگی

بغل کردن عاشقانه در خواب

به ياد داشته باشيد که هميشه درخواست شريکتان براي در آغوش کشيده شدن به معناي درخواست رابطه جنسي نيست. در برخي موارد نياز خانم‌ها از به آغوش کشيده شدن دريافت احساس امنيت و دوست داشته شدن مي باشد. بغل كردن همسر و زن اگر از روي عشق و علاقه باشد و با ميل انجام شود بسيار مي تواند تاثيرگذار باشد. اگر مي خواهيد زن يا دختر مورد علاقتان عاشقانه شما را دوست بدارد بايد با بغل کردن عاشقانه انها ميزان عشق و علاقتان را ثابت کنيد.

 

حالا اجازه دهيد شگفت‌انگيزترين معجزه‌هايي راکه هنگام بغل کردن در بدن‌مان اتفاق مي‌افتند، باهم بررسي کنيم. در ادامه شگفت‌آورترين و حيرت‌انگيزترين پديده‌هايي راکه هنگام بغل کردن در بدن‌مان به وجود مي آيند، براي‌تان بازگو مي کنيم!

داغ ترین و بهترین روش بغل کردن همسر و دختر +عکس در آغوش گرفتن عشق زندگی

?. افزايش حس تعلق

بغل کردن ميتواند باعث ترشح اکسي‌توسين از مغز، و موجب افزايش حس تعلق زنان به شخص مقابل شود. ترشح اين هورمون سبب بالا رفتن حس تعهد زن نسبت بطرف مقابل نيز مي شود.بغل کردن با انتقال احساسات از طريق بدن باعث ايجاد صميميت ميشود. پس سعي کنيد هميشه شخص محبوب‌تان را بغل کنيد و حس تعلق را در وي بالا ببريد!

 

?. آرامش جسمي

بغل کردن با کاهش انقباض ماهيچه‌ها باعث ايجاد آرامش در آن ها و آرامش کلي در بدن مي شود. هم ديگر را بغل کنيد تا بدن تان به آرامش برسد!

 

?. تسکين درد

بغل کردن باعث ترشح اندروفين مي شود؛ اندروفين راه‌هاي انتقال درد را در بدن مسدود مي کند و درد را تسکين مي دهد، و هم‌ چنين با افزايش جريان خون در بافت‌هاي نرم بدن و از بين بردن پپتيدهاي محرک درد نظير برادي‌کينين دردهاي مزمن را آرام ميکند. وقتي احساس درد ميکنيد، هم ديگر را در آغوش بگيريد!

داغ ترین و بهترین روش بغل کردن همسر و دختر +عکس در آغوش گرفتن عشق زندگی

?. بالا بردن همدلي و درک متقابل

آغوشي گرم و پرشور ميتواند از طريق بيوانرژتيک‌هايي که توسط قلب ايجاد ميشوند باعث تبادل احساسات شود، و همدلي آدم‌ها را نسبت به احساسات يک ديگر افزايش دهد. اينکار بين دو شخص اعتماد متقابل ايجاد ميکند. اگر مي خواهيد رازها و اسرار زندگيتان رابه کسي بگوييد، اول او را در آغوش بگيريد!

 

?. تسکين افسردگي و اختلالات زوال عصبي 

بغل کردن ميتواند ميزان توليد دوپامين را در مغز افزايش دهد. افرادي که مبتلا به بيماري‌هاي مغزي نظير پارکينسون و همين‌طور اختلالات خُلقي از قبيل افسردگي، تعلل، عدم اعتماد به نفس، و فقدان شور و شوق هستند، ميزان دوپامين در بدن‌شان پايين است.

 

ترشح دوپامين را هنگام بغل کردن دو شخص، مي توان از طريق پت‌سي‌تي مشاهده کرد. اگر متوجه‌ي افسردگي در يکي از اطرافيان شديد، او را در آغوش بگيريد؛ با اينکار چراغي در دنياي تاريکش روشن کنيد!

داغ ترین و بهترین روش بغل کردن همسر و دختر +عکس در آغوش گرفتن عشق زندگی

?. افزايش شور و نشاط

بغل کردن مي تواند توليد سروتونين را در مغز افزايش دهد؛‌ و از اين طريق باعث افزايش شور و نشاط شود. سروتونين باعث بالا رفتن عزت نفس مي شود. وقتي فردي دچار افسردگي و تنهايي است، ميزان سروتونين در بدنش پايين مي آيد. بغل کردن باعث ميشود مغز سروتونين و اندروفين در رگ‌ها ترشح کند و از اين طريق لذت و شادي ايجاد مي کند و همين‌طور غم و اندوه را دفع ميکند. بغل کردن سطح عملکردتان را در مدرسه و محل کار نيز التيام مي‌بخشد. اگر دوست‌تان احساس تنهايي ميکند، او را در آغوش بگيريد!

 

?. ايجاد تعادل در دستگاه عصبي 

بغل کردن يا در آغوش کشيدن باعث ايجاد تعادل در دستگاه عصبي ميشود. پوست حاوي شبکه‌اي از گيرنده‌هاي فشار تخم‌مرغي‌شکل کوچک به نام گلبول‌هاي پاسينيان است که باعث ايجاد لامسه مي شوند؛ اين گيرنده‌ها از طريق عصب واگ با مغز در ارتباط هستند.

داغ ترین و بهترین روش بغل کردن همسر و دختر +عکس در آغوش گرفتن عشق زندگی

بررسي واکنش‌هاي الکتريکي پوستي در فردي که در آغوش گرفته شده است، تغيير قابل‌ملاحظه‌اي را در ميزان رسانايي پوست آن فرد نشان ميدهد؛ تاثير رطوبت و الکتريسيته در پوست هنگام بغل کردن نشان ‌دهنده‌ي حالتي متعادل از دستگاه عصبي پاراسمپاتيک است که از طريق انسجام ميان جسم و روان ايجاد مي شود؛ بغل کردن باعث ايجاد اين انسجام مي شود. هم ديگر را بغل کنيد و دستگاه عصبي متعادل داشته باشيد!

 

?. کاهش استرس

بغل کردن از طريق کاهش ميزان کورتيزول «هورمون استرس» جاري در خون، استرس را کاهش ميدهد. اينکار باعث ميشود ذهن آرامش پيدا کند. طبق پژوهش‌ها، نوزاداني که دائما بغل مي شوند، نسبت به بزرگسالاني که کم‌تر هم ديگر را بغل ميکنند استرس کم‌تري دارند. پژوهشي در دانشگاه اموري ارتباطي شگفت‌انگيز را ميان لمس کردن و کاهش استرس کشف کرد. وقتي همسرتان بعد از کار به خانه برمي‌گردد، با آغوش گرم از وي استقبال کنيد!

 

?. کاهش ضربان و التيام بخشيدن به سلامت قلب

بغل کردن ضربان قلب را پايين مي‌آورد. طبق پژوهشي در دانشگاه کاروليناي شمالي در چپل‌هيل، شرکت‌کنندگاني که با همسران‌شان تماس لمسي اندکي داشتند به ميزان ?? ضربه در دقيقه سرعت ضربان قلب‌شان در طول اجراي آزمايش‌ها افزايش يافت، در حالي‌که اين افزايش در مورد افرادي که عادت به بغل کردن همسران‌شان داشتند،

داغ ترین و بهترین روش بغل کردن همسر و دختر +عکس در آغوش گرفتن عشق زندگی

تنها ? ضربه در دقيقه بود. کاهش ضربان قلب باعث کاهش فشار خون و بيماري‌هاي قلبي مي شود. با بغل کردن يا در آغوش گرفتن پدر و پدربزرگ‌تان، ناراحتي‌هاي قلبي را از انها دور کنيد!

 

??. تقويت دستگاه ايمني

روان‌شناسي به نام پزشک شلدون کوهن بر روي بيش از ??? بزرگسال سالم مطالعه کرد؛ از اين شرکت‌کنندگان به مدت دوهفته در مورد حمايت‌ اجتماعي که از ديگران دريافت کردند گفت و گو‌ به‌عمل آمد و شب‌ها نيز به صورت مکالمه‌ي تلفني با انها مصاحبه ميشد. از آن ها بطور روزانه در مورد تعداد درگيري‌هاي شخصي و دفعات بغل کردن افراد سوال پرسيده مي ‌شد. پژوهش‌گران اين شرکت‌کنندگان را در دسترس ويروس سرماخوردگي قرار دادند و علائم و نشانه‌هاي ابتلا به بيماري را در آن ها محاسبه کردند.

داغ ترین و بهترین روش بغل کردن همسر و دختر +عکس در آغوش گرفتن عشق زندگی

آن‌ها متوجه شدند آدم‌هايي که به خوبي حمايت اجتماعي دريافت کردند و به دفعات در آغوش ديگران قرار گرفتند علائم و نشانه‌هاي بيماري در انها مشاهده نشد، يا به ميزان خيلي کم مشاهده شد.در مقابل افرادي که دچار درگيري‌هاي شخصي شدند و به دفعات کم – يا اصلا – ديگران را بغل کردند – يا در آغوش ديگران قرار گرفتند – علائم و نشانه‌هايي متفاوت

 

در آن ها مشاهده شد. بغل کردن هورمون استرس را کاهش ميدهد؛ هورمونِ استرس دستگاه ايمني را مختل مي کند. هم‌ چنين بغل کردن باعث افزايش هورمون‌ها و پپتيدهايي ميشود که عملکرد سلول‌هاي ايمني را تنظيم ميکنند. کودکان‌تان را بغل کنيد و انها را ايمن و سالم نگه داريد!

داغ ترین و بهترین روش بغل کردن همسر و دختر +عکس در آغوش گرفتن عشق زندگی

??. کاهش ترس از مرگ

يک پژوهش که در مجله‌ي علم روان‌شناسي منتشر شد، نشان داد لمس و بغل کردن ترس از مرگ را کم ميکند. از ديگر نتايج حيرت‌انگيز اين پژوهش اين است که حتي بغل کردن يک شي بي‌جان، مانند يک خرس عروسکي، نيز مي تواند ترس‌ از مرگ را در افراد کاهش دهد.

داغ ترین و بهترین روش بغل کردن همسر و دختر +عکس در آغوش گرفتن عشق زندگی

حتي تصور و خيالِ بغل کردن شخص محبوب‌تان ميتواند باعث ترشح سروتونين، دوپامين و اندروفين در مغز شود و ايجاد شادي و لذت کند. هم‌ چنين با کاهش ميزان هورمون استرس در بدن، ودر نتيجه تغيير نگرش ذهن و تحريک هيجان‌هاي مثبت، ميتواند نگراني‌هاي مربوط به مرگ را از فرد دور ‌کند. بنابر اين نگران نباشيد، ديگران را بغل کنيد، عمر طولاني داشته ‌باشيد، و از زندگي لذت ببريد!

 

در نتيجه، بغل کردن مي تواند اعتماد به نفس و مهرباني را در ما افزايش دهد. ميتواند حس تعلق را در بين افراد تقويت کند و عمق ذهن‌مان رابه ما نشان دهد. ميان افراد اعتماد ايجاد کند و کمک ‌کند با خيال آسان با يک ديگر درددل کنيم.بغل کردن مي تواند تغيير شگرفي درون‌تان ايجاد کند؛ بغل کردن باعث مي شود

داغ ترین و بهترین روش بغل کردن همسر و دختر +عکس در آغوش گرفتن عشق زندگی

ميزاني زياد از هورمون‌هاي عصبي در بدن ترشح شوند که از خيلي از آن ها بي‌اطلاع هستيم. تغيير در ميزان اين هورمون‌هاي عصبي مي تواند باعث حس آرامش در افراد شود. اين هورمون‌هاي عصبي باعث ايجاد شادي و لذت در ما مي شوند و ناراحتي‌ها، تنش‌ها و اضطراب‌ها را از ما دور ميکنند. بغل کردن درد را تسکين ميدهد و براي‌مان شادي به ارمغان مي‌آورد.

 

**پس، از بغل کردن يک ديگر غفلت نکنيم**

داغ ترین و بهترین روش بغل کردن همسر و دختر +عکس در آغوش گرفتن عشق زندگی

عکس بغل کردن عشق ،داغ ترين و بهترين روش بغل کردن همسر و دختر +عکس در آغوش گرفتن عشق زندگي

داغ ترین و بهترین روش بغل کردن همسر و دختر +عکس در آغوش گرفتن عشق زندگی

عکس بغل کردن همسر

داغ ترین و بهترین روش بغل کردن همسر و دختر +عکس در آغوش گرفتن عشق زندگی

آموزش در آغوش گرفتن همسر و دختر

داغ ترین و بهترین روش بغل کردن همسر و دختر +عکس در آغوش گرفتن عشق زندگی

آموزش داغ ترين و بهترين روش بغل کردن همسر و دختر

داغ ترین و بهترین روش بغل کردن همسر و دختر +عکس در آغوش گرفتن عشق زندگی