پارس ناز پورتال

داغ ترین خبرها از ستاره ها و عکس های بازیگران (369)

داغ ترین خبرها از ستاره ها و عکس های بازیگران (369)

داغ ترین خبرها از ستاره ها و عکس های بازیگران «369»

برترین و جدید ترین عکسهای داغ و خبری بازیگران و ستاره هاي مشهور ایرانی از اینستاگرام برایتان انتخاب شده هست که می‌بینید.

 

خاطره بازی و ابراز ارادت هم زمان بهرام رادان نسبت به شهاب حسینی, با این عکس مرتبط به فیلم /شمعی در باد/ ساخته ماندگار بانو پوران درخشنده. چه زود 14 سال گذشت از روزی که با اشتیاق در سینما به تماشای هم بازی شدن سوپراستار ها نشسته بودیم.

 

البته آن روز ها بهرام سوپراستار تر از شهاب بود, ولی خب روندی که شهاب دراین سال‌ها طی کرد, بسیار صعودی تر از بهرام بودو خودرا در آسمان کم ستاره سینمای کشور ایران دست نیافتی کرد.

داغ ترین خبرها از ستاره ها و عکس های بازیگران (369)عکس طوری هست که در نگاه اول آدم خیال می‌کند که عزیزان با دسته گل برای عیادت زائو به بیمارستان آمده اند, ولی مرتبط به پشت صحنه یک تئاتر هست.

داغ ترین خبرها از ستاره ها و عکس های بازیگران (369)گلاره عباسی درکنار سهیلا و شهربانو, دو تن از خواهران قهرمان منصوریان در حاشیه توزيع مردمی فیلم /از صفر تا سکو/, فیلم پر سر و صدا و محبوب این روز ها.

داغ ترین خبرها از ستاره ها و عکس های بازیگران (369)گوشه اي از استعداد ذاتی هومن حاجی عبداللهی در انتخاب لباس و تیپ.

داغ ترین خبرها از ستاره ها و عکس های بازیگران (369)رویا میرعلمی این عکس را در حافظیه ودر جوار آرامگاه حضرت حافظ به اشتراک گذاشت. / عکس های بازیگران

داغ ترین خبرها از ستاره ها و عکس های بازیگران (369)اسم: امیرحسین آرمان

پیشه: سلفی گرفتن در آینه باشگاه هاي ورزشی گوناگون, همراه با لبخندی خفیف تر از آلن دلون.

داغ ترین خبرها از ستاره ها و عکس های بازیگران (369)علی جان مراقب باش ریشت لای چرخ گیر نکند. #هار_هار_هار

داغ ترین خبرها از ستاره ها و عکس های بازیگران (369)سیاوش خیرابی درکنار پدر جان خوشتیپ اش. ارزوی سلامتی و طول عمر داریم برای همه ی پدر هاي عزیز. 

داغ ترین خبرها از ستاره ها و عکس های بازیگران (369)عکسی که ملاحظه می کنید متعلق به یکی از ستاره هاي نامی سینمای هندوستان نیست, آناهیتا افشار خود ما هست. 

داغ ترین خبرها از ستاره ها و عکس های بازیگران (369)عکس جالبی که مائده طهماسبی از همسرش فرهاد آئیش حین گشت و گذار در کشور سریلانکا گرفته هست. ممنون از جناب آئیش که آن دو تکه را گذاشته اند بر تنشان بماند. سریلانکا به یکی از مقاصد بکر و نسبتا ارزان برای گردشگران ایرانی تبدیل شده هست. 

داغ ترین خبرها از ستاره ها و عکس های بازیگران (369)سلفی هومن سیدی با همکاران ارمنی اش, پس از آخر طرح سینمایی /مصادره/ به کارگردانی رحمان احمدی. 

داغ ترین خبرها از ستاره ها و عکس های بازیگران (369)صفحه مهراوه شریفی نیا برای ساعاتی از معرض خارج شده بود که با کلی تلاش و همدلی از طریق فالوئر هاي جان بر کفِ مهراوه بانو, بازگردانده شد. مهراوه با این سلفی از پشت صحنه فیلم /درخونگاه/ ساخته اخیر سیاوش اسعدی این خبر را اعلام کرد. 

داغ ترین خبرها از ستاره ها و عکس های بازیگران (369)ایرج خان طهماسب, امیرحسین صدیق و فاطمه بانو گودرزی در توزيع خصوصی فیلمی با اسم /پینوکیو, عاموسردار و رییسعلی/ از معدود آثار ساخته شده برای کودکان و نوجوانان در سینمای کشور ایران. کلا سینمای کودک سهمی در سینمای این روزهای ایران ندارد, در حالی‌که در تمام جهان بخش مهمی از سینما برای فرهنگ سازی و سرمایه گذاری هست. 

داغ ترین خبرها از ستاره ها و عکس های بازیگران (369)الهه حصاری گوشواره میکروسکوپی خود رابه همگی نشان داد. مبارک باشد. / عکس بازیگران

داغ ترین خبرها از ستاره ها و عکس های بازیگران (369)عکس یادگاری امیرعباس گلاب درکنار علیرضا خان عصار در حاشیه یک جشن خیریه. 

داغ ترین خبرها از ستاره ها و عکس های بازیگران (369)سلفی امیرحسین رستمی درکنار بابک جهانبخش که وی را درجه یک ترین بابک ایران خوانده هست. امیدواریم بابک حمیدیانآن دوست اختلاسگرمان این پست را نبینند. 

داغ ترین خبرها از ستاره ها و عکس های بازیگران (369)حال و روز این بچه یوز در بغل معصومه رحمانی, تفاوت چندانی با حال و روز یوزپلنگ هاي ایرانی پس از قرعه کشی جام جهانی ندارد.

داغ ترین خبرها از ستاره ها و عکس های بازیگران (369)برترین واکنش مقدور به قرعه ایران در جام جهانی را تا این لحظه رضا داوودنژاد داشته هست.

داغ ترین خبرها از ستاره ها و عکس های بازیگران (369)خواهران فرجاد درکنار مادر عزیزشان در حاشیه اجرای مونا بانو در نمایش /کلنل/.  

داغ ترین خبرها از ستاره ها و عکس های بازیگران (369)عکس جالب ستاره هاي هنر و والیبال در حاشیه کنسرت همای. دلتاهاشِ عزیزان در عکس را می توان با یک هنرمندِ دیگر, امثال امیرمحمد متقیان پر کرد. بهنام محمودی و سیدمحمد موسوی, درکنار لاله اسکندری, پرواز همای و محمد حاتمی عزیز. یکبار به لطف یکی رفقا به تماشای کنسرت پرواز همای نشستیم, آغاز که شد تا چند دقیقه خیال می کردم که در حال دعوای شدید با تماشاگران هست که بعداً متوجه شدم, دارد آواز می‌خواند.

داغ ترین خبرها از ستاره ها و عکس های بازیگران (369)همین دعاها و آرزوهای خیر شما بود که به خاک سیاهمان نشاند*

داغ ترین خبرها از ستاره ها و عکس های بازیگران (369)رضا صادقی برای کمک به حالِ مردم زمين لرزه زده کرمانشاه پیراهن مشکی خودرا در آورد و سفید پوشید. این که این تغییر لباس چه کمکی به حال عزیزانی که در سرمای چادر ها روزگار میگذرانند, می کند, جای بسی سوال و بحث دارد. 

داغ ترین خبرها از ستاره ها و عکس های بازیگران (369)این عکس از دورهمی عزیزان در خیابان جمهوری و پردیس چارسو گرفته نشده هست, عکسهای مرتبط به حضور عزیزان در ایالات امریکا و شهر لس آنجلس هست* اکنون کارساز شد ترامپ این هه محدودیت وضع کرده, وگرنه برای افتتاحیه تئاتر هاي آبگوشتی شان هم به کالیفرنیا میرفتند.

داغ ترین خبرها از ستاره ها و عکس های بازیگران (369)بهاره کیان افشار کبوتر هایش را گم کرده هست, از یابنده تقاضا داریم به بهاره اطلاع دهد. 

داغ ترین خبرها از ستاره ها و عکس های بازیگران (369)به لطف استاد احمد پورمخبر شاهد بازگشت پادشاه علیمنصور به فضای مجازی هستیم.

داغ ترین خبرها از ستاره ها و عکس های بازیگران (369)عکاس ها خیلی زرنگ شده اند و از آنجایی که می دانند عزیزان هنرمند با اتومبیل شخصی به مراسم می‌آیند, در پارکینگ ها کمین کرده ودر بدو ورود عکسهای خودرا شکار می کنند. 

داغ ترین خبرها از ستاره ها و عکس های بازیگران (369)محسن فروزان و همسر جان در ارتفاعاتِ یک جایی.

داغ ترین خبرها از ستاره ها و عکس های بازیگران (369)رعنا آزادی ور و سیروس الوند در مراسم توزيع خصوصی فیلم /وقتی برگشتیم/ ساخته وحید موساییان. اسم فیلم برای دهه شصتی ها بیشتر یادآور یک نوع تهدیدِ مادرانه, در واکنش به حرکات و اقدامات آبروبرانه فرزندان در میهمانی ها بود, /وقتی برگشتیم خونه یه بلایی سرت بیارم…/

داغ ترین خبرها از ستاره ها و عکس های بازیگران (369)عکس آتلیه اي عمو پورنگ و خانواده, درکنار مادر, خواهر و خواهرزاده عزیزش. / تصاویر بازیگران

داغ ترین خبرها از ستاره ها و عکس های بازیگران (369)این هم عکس استخری خداداد و پسرش, در روزهایی که بتازگی بیستمین سالگرد گل تکرار نشدنی اش به استرالیا و صعود به جام جهانی 98 را گذرانده ایم.

داغ ترین خبرها از ستاره ها و عکس های بازیگران (369)نیکی کریمی و علی پروین که برای رسیدگی به حال مردم زمين لرزه زده به استان کرمانشاه رفته بودند, این عکس یادگاری را درکنار هم گرفتند.

داغ ترین خبرها از ستاره ها و عکس های بازیگران (369) کامبیز دیرباز از هم بازی شدن مجدد خود با اکبر عبدی خبر داد. /اخراجی ها/ ساخته مسعود ده نمکی مشارکت ماندگار این دو عزیز در سینما بوده هست.

داغ ترین خبرها از ستاره ها و عکس های بازیگران (369)هستی مهدوی لحظه اي که آقای کافو اسم ایران را از گلدان بیرون آورد. 

داغ ترین خبرها از ستاره ها و عکس های بازیگران (369)ترانه علیدوستی میهمان سر زده توزيع خصوصی فیلم /از صفر تا سکو/ در پردیس چارسو بودو این عکس را درکنار مهتاب کرامتی گرفت.

داغ ترین خبرها از ستاره ها و عکس های بازیگران (369)/خدا بزرگه/, جمله مشهور ایرانیان در روبه‌رو با سختی ها و غیرممکن ها. عبارتی که رضا قوچان نژاد پس از مشخص شدن قرعه ایران در جام جهانی به زبان آورده هست.

داغ ترین خبرها از ستاره ها و عکس های بازیگران (369)حافظ جان با بادکنک به ملاقات مادر می روی؟ بنظرت دسته گل گزینه بهتری نبود؟* 

داغ ترین خبرها از ستاره ها و عکس های بازیگران (369)واکنش بامزه حمید فرخ نژاد به قرعه ایران.

داغ ترین خبرها از ستاره ها و عکس های بازیگران (369)کریم جان کار از عرق ریختن و زجر کشیدن قبل, باید مدارا کنید. 

داغ ترین خبرها از ستاره ها و عکس های بازیگران (369)سردار جان ما بشما اطمینان داریم, ولی به رفقای ریز و درشتی که هر از چند گاهی از استوری هایتان سر در می آورند, اطمینان نداریم* یکی هم تا جام جهانی تلاشت را بکن, سردار کم هست, باید سرلشگر بشوی*

داغ ترین خبرها از ستاره ها و عکس های بازیگران (369)سعید جان هر چه میزان دکمه را فشار بدهی دیگر فایده ندارد*

داغ ترین خبرها از ستاره ها و عکس های بازیگران (369)این هم طعنه ترلان پروانه به بعضی عزیزان, با ابراز خوشحالی عجیبش پس از مشخص شدن قرعه دشوار ایران در جام جهانی.

داغ ترین خبرها از ستاره ها و عکس های بازیگران (369)علی کریمی با ست سفید مشکی صورتی خود در توزيع /صفر تا سکو/ حضور داشت. آن قدر که مهتاب کرامتی در توزيع هاي این فیلم آماده بوده خود خواهران منصوریان نبودند.

داغ ترین خبرها از ستاره ها و عکس های بازیگران (369)جواد عزتی, بابک حمیدیان و سیامک انصاری در نمایی از فیلم کمدی /خرگیوش/, نخستین فیلم بلند سینمایی مانی باغبانی که پس از مدت ها پروانه نمایش گرفته هست.

داغ ترین خبرها از ستاره ها و عکس های بازیگران (369)سلفی مهدی مهدوی کیا درکنار کازویوشی میورا ستاره اسم آشنای فوتبال ژاپن که هم مقابل مهدی فنونی زاده قرار گرفته و هم احتمالاً مقابل طاها شریعتی* یعنی چند نسل فوتبال ایران در برابر این ستاره قرار گرفته اند و اکنون اکنون ها قرار نیست از فوتبال خداحافظی کند. میورا 50 سال دارد و عضو باشگاه یوکوهامای ژاپن هست. 

داغ ترین خبرها از ستاره ها و عکس های بازیگران (369)لیلا بانو اوتادی, در جاییکه نمی دانیم کجاست, خیلی هم مهم نیست که کجاست.

داغ ترین خبرها از ستاره ها و عکس های بازیگران (369)سلفی سوررئال علی انصاریان درکنار مادر عزیزش, بدون شرح*

داغ ترین خبرها از ستاره ها و عکس های بازیگران (369) با این عکس که مرتبط به بزرگ ترین سربلندي فوتبالی محمد نصرتی هست, مطلب امروز را به آخر می بریم. از همراهی تان بسیار متشکریم. روز و شبتان خوش.

داغ ترین خبرها از ستاره ها و عکس های بازیگران (369)

 

مطالب مرتبط :

عکس های بازیگران و خبرهای جنجالی «368»

عکس های بازیگران و هنرمدان معروف «367»

عکس های بازیگران و ستاره های مشهور «366»

عکس های بازیگران زنان و مردان مشهور «365»