پارس ناز پورتال

داغ ترین راه های تحریک جنسی همسر

مجموعه : حذف شده است
داغ ترین راه های تحریک جنسی همسر

داغ ترين راه هاي تحريک جنسي همسر 

اگر مي‌خواهيد همسر خودرا قبل از رابطه جنسي حسابي تحريک کنيد تا در نهايت يک رابطه داغ و عالي را تجربه کنيد مي‌توانيد راهنماي امروز ما را بخوانيد. انجام ماساژ تحريکي به‌ صورت يک عمل منظم در روابط جنسي يکي از مؤثرترين راههاي افزايش تماس فيزيکي و احساسي است.

 

عشق ورزي و نوازشهاي گرم دست ها بر روي پوست, طريقي که دست ها بر روي بدن ميچرخند, و لمس آرام عضلات و بافتها همگان با زبان بيصداي لمس, گوياي حس دروني شما نسبت به يک ديگر است.

 

تحريک جنسي زنان:
زنان برخلاف مردان که براي برقراري رابطه جنسي نيازي به معاشقه و پيشنوازي ندارند, زنان به تحريک جنسي و آماده سازي نياز دارند.

 

براي مردها درصورت مساعد بودن شرايط روحي تنها يک جرقه ذهني کافيست که تحريک شده و براي رابطه جنسي کاملا آماده شوند, حال آنکه تحريک زنان نياز به پيشنوازي و آماده سازي دارند و دانستن راه‌هاي تحريک جنسي زنان لازم و ضروري است.

 

لمس کردن همسر يکي از روش هاي تحريک جنسي مي‌باشد

* مردهايي که به آرامي و با ملايمت عشق ورزي مي‌کنند و بانو خودرا تحريک ميکند« آقاياني که به سرعت مي‌روال سراغ لباس زير خانمشان و عمل دخول را شروع مي‌کنند و فوري و باعجله ميخواهند کار را تمام کنند به اين مضمون دقت کنند که اگر شعله هاي جنسي خانمشان رابه آرامي روشن کنند اين شعله ها تا مدت بيشتري روشن خواهند ماند.»

 

* مردهايي که در بستر نيز با همسرشان صحبت ميکنند و عمل تحريک جنسي همسر خودرا انجام ميدهند « آقايوني که نميخواهند احساساتشان رابا کلمات عاشقانه در حين رابطه جنسي بيان کنند, به اين مضمون دقت کنند که بيان احساسات عاشقانه در قبل, هنگام و بعد از رابطه جنسي به زن احساس محبوبيت و امنيت مي‌دهد, احساسي که همسرتان رابه وزيري محبوب در دربار شما مبدل خواهد کرد. »

 

* مردهايي که در بوسيدن مهارت دارند « هر بوسه عاشقانه که بر لبان همسرتان مي‌زنيد ميتواند به مثل پيامي پرقدرت بر قلب همسرتان فرود مي‌آيد و وي را شعله ور سازد, اين جمله را هرگز فراموش نکنيد! »

 

* مردهايي که با چشمان خود به همسرشان نشان مي‌دهند وي را دوست دارند و به او عشق مي ورزند « اين را بدانيد که تماس چشمي بين دو نفر قدرتمند ترين و موثرترين ارتباطات است که پيامدش فعال شدن چرخه هاي ديگر بدن هردو طرف است, پس با نگاهي عاشقانه به همسرتان احساس محبوبيت بدهيد و از مزاياي اين تماس لذت ببريد. »

 

* مردهايي که لباسهاي همسرشان رابه آرامي در مي آوردند « قابل دقت آقاياني که تا شهوتي مي شوند فوري و با عجله شروع مي کننددر آوردن لباسهاي خانمشان و حتي گاهي تمايل دارند که معشوقشان بدون لباس روي تخت آماده و منتظر خوابيده باشه ! زنان در فرآيند جنسي شان نياز به آمادگي دارند و اينکار مي‌تواند يکي از آمادگيهاي لازم رابه آن ها بدهد.»

 

* مردهايي که در تحريک جنسي همسرشان به وسيله لمس کردن مهارت دارند « زن ها در فرآيند آمادگي براي رابطه جنسي نياز دارند که با نوازش و لمس آرام, آماده دخول و عمليات جنسي شوند, اين مضمون را هم به داشته هايتان اضافه کنيد. »

 

* مردهايي که با مو هاي همسرشان بازي ميکنند « فکر نميکنم هيچ زني در جهان وجود داشته باشد که درهنگام معاشقه از چنگ زدن دستهاي معشوقش در مو هاي سرش لذت نبرد!»

 

* مردهايي که از معاشقه رابطه جنسي با همسرشان لذت مي‌برند « خيلي ساده است هنگاميکه معاشقه بکنيد و احساساتتان رابه بيرون تراوش کنيد اين خود مهم ترين جذب کننده براي همسرتان است. »
تحريک جنسي مردان آسان تر از تحريک جنسي زنان مي باشد

 

* مردهايي که عشق خودرا در بيرون از اتاق خواب نيز به همسرشان نشان مي‌دهند و وي را به احساس و باور محبوبيت مجبور مي‌کنند « يک «دوستت دارم», يک شاخه گل, يک اس ام اس عاشقانه و يک تک زنگ نيم روزي که به همسرتان احساس محبوبيت بدهد, مي‌تواند در شب هنگام به طوفاني عشقي مبدل شود!»

 

* مردهايي که پيش از عشق ورزي خود رابه لحاظ فيزيکي و جسماني آماده ميکنند. «کارهايي ماننده معطر کردن دهان, ازاله مو هاي زائد, عطر زدن و دوش گرفتن و … مي‌توانند براي مهيا کردن جسمي شما موثر باشند.»

 

* مردهايي که از ماساژ دادن به همسر خود لذت ميبرند. «زبان عشق لمس کردن است, دستهاي شما زايده هايي فيزيکي نيستند بلکه فرستده هايي قوي اند که نيروي جنسي شما را منتقل ميکنند, با نوازشي عاشقانه معناي واقعي اين جمله را درک کنيد.»

 

* مردهايي که دستهاي همسر خودرا در دست مي‌گيرند و آنرا نوازش مي‌کنند.

 

مردان چگونه تحريک جنسي مي شوند؟
به طور کلي مردان هم آسانتر و هم زودتر از زنان تحريک مي شوند البته اين امر متاسفانه در بعضي از جوامع آن طور که بايد و شايد جا نيفتاده و افراد مخصوصا بانو ها ديد منفي به تحريک پذيري زود مردان دارند اما اين يک امر خدادادي مي‌باشد که در ژن جنس مذکر قرار داده شده است اما بعضي رفتارها و يا بلوغ زودرس و يا ديرس باعث تغييراتي در نوع تحريک پذيري افراد بوجود مي آورد.

 

مردان از چه رفتارهاي تحريک شده جنسي از سوي همسرشان لذت مي‌برند؟

 

اطراف گردن, پشت گردن مردان يکي از مهم ترين نقاط براي تحريک جنسي مي باشد

 

1. سعي کنيد دو طرف گردن مرد رابا بوسه‌هاي آرام تحريک کنيد. با لمس و بوسيدن اين قسمت در حاليکه صداي نفس زنانه درکنار گوش باعث تحريک و لذت مرد ميشود, سيستم گردش خون را تندتر ميکند و هيجان مرد بالا ميرود. به آرامي پشت لاله گوش و گردن را ببوسيد و اجازه دهيد با زبان نبض گردن مرد را حس کنيد.

 

2. لب‌ها هم براي مردان و هم زنان از قسمتهاي حساس بدن است, لبها را در شروع هم‌آغوشي ببوسيد. خيلي ها معتقدند اين زنان هستند که بيشتر با بوسيدن تحريک جنسي ميشوند اما مردان بوسيدن در شروع رابطه را عاملي بسيار تحريک کننده مي دانند.

 

3. بيضه ها يکي از عوامل تحريک جنسي در مردان مي‌باشد, بيضه ها با پوست نازک نرمي پوشيده شده است و از قسمتهاي محرک بدن مردان است که بيشترين ميزان رگ و اعصاب در آنجا جمع شده‌است کشاله ران و بيضه‌ها رابه آرامي لمس کنيد و با انگشتانتان به صورت دايره‌اي به آرامي بماليد.لمس دهاني بيضه‌ها براي مردان تحريک کننده‌تر و بسيار لذت‌بخش‌تر است.

 

4. قسمتهاي داخل ران رابا فشار بيشتري مالش دهيد. مي‌توانيد در حالي‌که مرد را در بغل گرفتيد و پشت گردن و گوشها و لبانش را مي‌بوسيد از پهلو ران پاي خودرا در ميان پاهاي مردتان قرار دهيد آرام با پاهايتان اين قسمت را لمس و نوازش کنيد.
5. بجاي اين که فقط روي نوک آلت تناسلي تمرکز شود سعي کنيد

 

تمام آلت مردانه را لمس کنيد ودر هنگام تماس زباني تنها به نوک آلت بسنده نکنيد. زبان رابه صورت دايره وار دور کل آلت تناسلي بچرخانيد و از دستانتان براي لمس بيضه‌ها استفاده کنيد و اين يکي از روش هاي تحريک جنسي همسر خود مي‌باشد.

 

6. نوک سينه مردان نيز يکي از راه هاي تحريک جنسي مي باشد, بعضي مردان بسيار نوک سينه حساسي دارند, اما بعضي خيلي طرفدار اين قسمت نيستند. براي اين که بفهميد مرد شما جزء کدام دسته است با بوسيدن و نوک زبان, نوک سينه مردان را لمس کنيد. از او بپرسيد که آيا دوست دارد تا ادامه دهيد.

 

7. قسمتهايي ازبدن که مرکز تجمع اعصاب است برترين جا براي به اوج رساندن لذت و تحريک جنسي است مي‌توان گفت حساس ترين نقطه بدن مرد هم جايي است که بيشترين ميزان رگ هاي عصبي آن جاست اين قضيه در مورد زنان هم صدق مي کند.

 

زير بيضه‌ها ودر ناحيه مقعد و پشت کشاله ران بسيار حساس است اين قسمت رابا زبان وانگشتان به آرامي لمس کنيد و سعي کنيد با زبان خلاقيت داشته باشيد و نوک زبان را در جهات مختلف حرکت دهيد.

 

8. اطراف ران و استخوان شرمگاهي يا عانه از محرکترين و حساس ترين نقطه هاي بدن مرد است که بيشتر زنان آنرا نميدانند. هنگاميکه مرد دراز کشيده است, سوي راست شکمش کمي بالاتر از استخوان شرمگاهي را ببوسيد و با زبان لمس کنيد. دو طرف شکم يک سوي پهلوها بالاتر از آلت تناسلي را فراموش نکنيد.

 

9. درست مثل اطراف گردن, پشت گردن هم داراي مجموعه اعصابي است که بعنوان حساس ترين نقطه بدن مرد شناخته شده است که با تحريک جنسي و بوسيدن اين ناحيه سيگنالهاي حسي و جنسي رابه مغز مي رساند. اين قسمت رابا بوسه, ماساژ و مهمتر از همه ي با گرماي نفسهاي خود تحريک کنيد.