پارس ناز پورتال

داغ ترین عکس های بازیگران و هنرمندان (376)

داغ ترین عکس های بازیگران و هنرمندان (376)

داغ ترین عکس های بازیگران و هنرمندان «376»

آخرین و جدید ترین عکسهای جذاب و دیدنی بازیگران و چهره هاي سرشناس ایرانی در اینستاگرام را میتوانید در ادامه همین مطلب مشاهده نمایید.

 

آغاز می کنیم با اسم و یاد احمد شاملو در زادروز 92 سالگی اش. شاملو را نه بعنوان یکی از سمبل هاي روشنفکری معاصر, بلکه بعنوان عاشقانه سرای بی بدیل دوست داریم و برای وی احترام قائلیم. امیدواریم روحش قرین آرامش و شادی باشد. لاله اسکندری عکسی از پدر فقیدش درکنار جناب شاملو بهمین مناسبت پست کرده است.

داغ ترین عکس های بازیگران و هنرمندان (376)همان طور که می دانید خسته بودن شبنم قلیخانی از موضوعات مهمی است که دغدغه تعداد زیادی از مردم کشورمون قلمداد می‌شود, بهمین علت آن رابه صورت عمومی اعلام کرده و ما نیز در نشر این رخداد انتها سعیمان را کرده ایم.

داغ ترین عکس های بازیگران و هنرمندان (376)ملیکا شریفی نیا و رضا رشید پور در اکران خصوصی فیلم /آینه آغوش/ ساخته جدید منوچهر هادی. / عکس های بازیگران

داغ ترین عکس های بازیگران و هنرمندان (376)زبان تند علی کریمی اینبار متوجه دولت و تصمیمات و اظهارات اخیر دولتمردان شده است. علی کریمی تلویحا اشاره کرده که از حمایت از آقای روحانی در انتخابات اخیر منصرف شده است.

داغ ترین عکس های بازیگران و هنرمندان (376)یکیدیگر از تولد هاي مهراب قاسمخانی, درکنار همسر و دخترش نیروانا. یکبار دیگر تولدت مارک آقای طناز.

داغ ترین عکس های بازیگران و هنرمندان (376)برزو محترم و آقا جانیار در حال تفریح و ساز و آواز. انصافا مو کاشتن برزو را چندین سال جوانتر کرده.

داغ ترین عکس های بازیگران و هنرمندان (376)انداختی؟ حالا بده نوبته منه.

داغ ترین عکس های بازیگران و هنرمندان (376)بزرگان طراحی و نقاشی پس از گذراندن یک روز کاری سنگین با نون اضافه. بزرگمهر حسینپور, کامبیز درم بخش, علی اکبر صادقی و سیف الله صمدیان.

داغ ترین عکس های بازیگران و هنرمندان (376)جواد جان عزتی در حال انجام صاف و صوف کاری رو عضو حساس اش* بله منظورمان سبیل است.

داغ ترین عکس های بازیگران و هنرمندان (376)پگاه آهنگرانی رفته بود از سر کوچه ماست بگیرد که دید دارند جشنواره فیلم حقایق برگزار می‌کنند, لذا تصمیم گرفت در جشن کمپانی کند.

داغ ترین عکس های بازیگران و هنرمندان (376)متین ستوده اخیرا در گفت و گو اي اعلام کرده که به عشق واقعی اش پشت پا زده و منصرف است ودر حال حاضر مجرد است. می‌گویند ازآن روز به بعد سرور هاي مربوط به بخش دایرکت در اینستاگرام دچار اختلال و بعضا سوختگی شده اند و توانایی هندل کردن حجم ماجرا را ندارند.

داغ ترین عکس های بازیگران و هنرمندان (376)سلفی مهدی میامی درکنار اساتید بهزاد فراهانی و چنگیز جلیلوند و همینطور محسن بهرامی در انتظار آغاز شدن یک نمایش / عکس بازیگران زن

داغ ترین عکس های بازیگران و هنرمندان (376)همیشه هشتگ هاي فاظمه گودرزی عکس رابه حاشیه برده و تحت سایه قرار داده. مثلاً الآن هشتگ #تلویزیون و یا #بازیگران به ما اجازه نمی‌دهد که به عکس فکر کنیم و متوجه شویم در بوشهر گرفته شده است.

داغ ترین عکس های بازیگران و هنرمندان (376)مزاح مجید صالحی با امیر نوری که این روز ها به علت عمل جراحی کمر در بیمارستان بستری است. این چندمین عمل جراحی امیر در چند سال اخیر است که امیدواریم آخریش باشد. دراین عکس هم عمو اکبر عبدی و عمو حسن پورشیرازی که همراه با مجید به عیادت امیر عزیز رفته اند.

داغ ترین عکس های بازیگران و هنرمندان (376)خاطره حاتمی یک شِر جدید سروده است.

داغ ترین عکس های بازیگران و هنرمندان (376)خاطره بازی با آریان دوست داشتنی, در روزهایی که نسل جوان پس از انقلاب لذت شنیدن پاپ را درک کردند و با آن اخت گرفتند. آریان گروهی فوق محبوب بود با همه ی ستارگان جذابش, علی پهلوان, پیام صالحی, سیامک خواهانی, محمدرضا گلزار, علیرضا طباطبایی, خواهران کاشمری, برزویه بدیهی, امیرحسین مستعد,

 

نینف امیرخاص, شراره فرنژاد و خیلی هاي دیگر که بعضی از آنها مثل رضا گلزار سوپراستار شدند و بعضی هاي دیگر در ترافیک موزیسین هاي نسل بعد, گم شدند و خبری ازشان نیست

داغ ترین عکس های بازیگران و هنرمندان (376)مه لقا باقری طوری تیپ زده که طرفداران هردو تیم محبوب پایتخت از وی راضی باشند. از کیفش هم می تواند بعنوان سلاح سرد در مواقع ضروری استفاده کند.

داغ ترین عکس های بازیگران و هنرمندان (376)آزاده نامداری و همسر جان درکنار یکتا ناصر در حاشیه اکران خصوصی جدید ترین فیلم منوچهر هادی به اسم /آینه آغوش/ که تماشای آن برای سینما دوستان و کسانی که به وقت خود بها می دهد خیلی توصیه نمی شود* بعدها می‌آید نمایش خانگی و همراه با تخم مرغ و ماست, دی وی دی اش را می‌خرید و میبنید.

داغ ترین عکس های بازیگران و هنرمندان (376)تصویر زیر یک توئیت واقعی از کسی است که هشت سال رئیس جمهور مملکتمان بود. اکانت زیر رسمی و متعلق به آقای احمدی نژاد است.

داغ ترین عکس های بازیگران و هنرمندان (376)سلفی لیندا کیانی و امیر علی دانایی با جذاب ترین ویویی که در اکران خصوصی فیلم /انزوا/ پیدا کردند*

داغ ترین عکس های بازیگران و هنرمندان (376)تولد حدیثه تهرانی است و با این پست که در آن همسرش دارد حرف هاي درگوشی به وی می زند, این موضوع را اعلام کرده تا به او تبریک بگوییم.

داغ ترین عکس های بازیگران و هنرمندان (376)مزاح عجیب مجید صالحی با امیر نوری در ادامه کل کل اینستاگرامی اي که دراین چند روز باهم داشتند.

داغ ترین عکس های بازیگران و هنرمندان (376)عرض تسلیت داریم خدمت ابوالفضل پورعرب بازیگر تکرار نشدنی سینمای کشورمون بابت از دست دادن برادر عزیزشان در سانحه تصادف. امیدواریم تن جناب پورعرب سلامت باشد و خداوند متعال به ایشان و خانواده شان صبر عنایت فرماید.

داغ ترین عکس های بازیگران و هنرمندان (376)آب تنیِ جوجه ي مامان با همراهی ِ آقا خروسه. «با دقت به کپشن, خودِ بانو نامداری هم حتماً می‌شود بانو مرغه»

داغ ترین عکس های بازیگران و هنرمندان (376)آقای رئیس جمهور اگر بداند که جناب پرواز همای هم از عملکرد ایشان راضی نیست, حتماً به خودش می‌آید و سعی در اصلاح روال کار ها می کند.

داغ ترین عکس های بازیگران و هنرمندان (376)چه حس خوبی است وقتی چنین چیز ارزشمند و جالبی را پس از سال‌ها پیدا کنی. خوش به حال احسان خواجه امیری.

داغ ترین عکس های بازیگران و هنرمندان (376)روناک یونسی زن بودنش را دوست دارد. خب به سلامتی.

داغ ترین عکس های بازیگران و هنرمندان (376)امروز تولد هستی مهدوی بازیگر جوان و پر طرفدار سینما و تلویزیون است و رفیقش فاطیما بهارمست تولد او را با این پست آن گونه تبریک گفته است.

داغ ترین عکس های بازیگران و هنرمندان (376)درکنار هم شاهد روال رشد و نمو آقا بن سان پسر بنیامین هستیم.

داغ ترین عکس های بازیگران و هنرمندان (376)دو پست عالی از منصور ضابطیان درکنار دو شکیبایی در گذر سال‌ها. قطعا شکیبایی عکس اول و تیپ و قیافه منصور در آن خیلی دوست داشتنی تر و لایک خور تر از دومی است. کلا قدیم ها همه ی چیز بهتر بود.

داغ ترین عکس های بازیگران و هنرمندان (376)

داغ ترین عکس های بازیگران و هنرمندان (376)دلنوشته صابر ابر برای شوفاژ خانه یکی از خویشاوندان. صابر کلا دلبستگی خاصی به اشیاء دارد. جناب فراستی این جا نیست وگرنه به خوبی و صریحا این حال را تفسیر می‌کرد*

داغ ترین عکس های بازیگران و هنرمندان (376)به نظرم کریم انصاری فرد پس از این سلفی ودر اوج باید از فوتبال خداحافظی کند. انتهای فوتبال همینجاست, بقیه اش اضافه کاری بیش نیست.

داغ ترین عکس های بازیگران و هنرمندان (376)فرناز رهنما بازیگر خونگرم و خوش اخلاق سینما و تئاتر در کناتر همسر عزیزش غرق در پاییزی که رو به پایان است.

داغ ترین عکس های بازیگران و هنرمندان (376)

 

مطالب مربوط :

عکسهای جدید بازیگران و ستاره ها «375»

عکس های داغ بازیگران و هنرمندان مشهور «374»

تصاویر بازیگران و خبرهای داغ از چهره ها «373»

عکس های بازیگران و اخبار داغ هنرمندان «372»