پارس ناز پورتال

دخترانی برهنه که کنار خیابان برای رابطه جنسی +عکس

دخترانی برهنه که کنار خیابان برای رابطه جنسی +عکس

دخترانی برهنه که کنار خیابان برای رابطه جنسی +عکس

با سفر به کشور تایلند می توان دختران را دید که کنار خیابان ایستاده اند و نیمه عریان هستند,آن ها برای جذب مشتری این کار را می کنند تا مردی به طرف آن ها بیاید و برای رابطه جنسی با هم بروند. ماجرای تن فروشی دختران تایلند همچنان ادامه دارد. این موضوع از زمانی آغاز شد که پادشاه تایلند در گذشت و دختران به تن فروشی دست زدند! ادامه این ماجرای دنباله دار را در همین بخش دنبال کنید.

 

محدوده های چراغ قرمز تایلند در روز دوشنبه، یعنی تنها ده روز پس از مرگ پادشاهشان، دوباره فعالیت را از سر گرفتند – در حالی که کارگران جنسی لباسهای سیاه خدمتکاران را به تن کرده بودند و در سوگ بودند.وقتی بومیپول آدولیاده پادشاه 88 ساله این کشور در 13 اکتبر درگذشت – که باعث شد تا صنعت پررونق توریستی تایلند دچار وقفه شود.

دخترانی برهنه که کنار خیابان برای رابطه جنسی +عکس

سرگرمیها به مدت 30 روز ممنوع شدند، جاذبه های توریستی این کشور مانند جشن ماه کامل لغو شدند و از گردشگران خواسته شده که همانند مردم محلی لباس سیاه بپوشند.ولی تنها پس از گذشت یک هفته از مرگ پادشاه، صدها روسپی در کنار خیابان ردیف شده اند، در حالی که لباسهای کوتاه سیاه،

 

لباسهای خدمتکاران، کفشهای سیاه، بند شلوارهای سیاه و بند جورابهای سیاه دارند تا به روشی منحصر به فرد از خود احترام نشان دهند.

دخترانی برهنه که کنار خیابان برای رابطه جنسی +عکس

 به گزارش پارس ناز عکسهای گرفته شده از Soi Cowboy در بانکوک، پایتخت تایلند، کارگران جنسی را نشان می دهند که با اینکه معمولا بیکینیهایی با رنگهای روشن به تن می کردند ولی الان با لباسهای سیاه به دنبال مشتری هستند.تنها حدود یک و نیم کیلومتر آن طرف تر در Soi 4، واقع در نزدیکی محل بدنام Nana Plaza

 

(که ده ها استریپ کلاب در آن قرار دارد)، صدها دختر و زن نما با چکمه های سیاه ران بالا ( thigh-high ) و لباسهای سیاه در راهروهای بیرونی به طور انبوه به چشم می خورند تا “پولی که از دست داده اند را جبران کنند”.
دخترانی برهنه که کنار خیابان برای رابطه جنسی +عکس

لک، کارگر جنسی 26 ساله، گفت: “هنوز خیلی سکوت برقرار است. همه به خاطر مرگ پادشاه غمگینند.“ولی ما برای پول در آوردن باید به کار کردن ادامه دهیم. کار دیگری نمی توانیم انجام دهیم. ما ناچاریم بیرون برویم و برای امرار معاش مشتری پیدا کنیم.

 

“ما لباسها و چکمه های سیاه می پوشیم تا احتراممان را نشان دهیم. ما به طور معمول چکمه های سیاه اینچنینی نمی پوشیم. تایلند خیلی گرم است.“شاید تا دو هفته دیگر اوضاع برایمان به حالت عادی برگردد. ما ناچاریم پولی که در نیاورده ایم را جبران کنیم.”

 

نوی، که یک تراجنسی 24 ساله است، گفت: “ما عاشق پادشاه هستیم. کشورمان را دوست داریم. ارتش این را درک می کند و اجازه داده که مجددا به کار برگردیم.“بارها باز شده اند و زن نماها در حال بازگشت هستند. کسب و کار ما باز است و می خواهیم که مردها بیایند و ما را ببینند.

 

“ما الان اکثرا سیاه می پوشیم. لباس زیر سیاه و لباس روی سیاه. ما همچنان باید پادشاه را به خاطر داشته باشیم.به گزارش مجله خبری پارس ناز بسیاری از بارها، کلابها و گو بارها در بانکوک اکنون بازگشایی شده اند ولی نور چراغهای نئونشان کم است، موسیقی با صدای کم نواخته می شود، و رقص تنها پشت درهای بسته قابل انجام است.

 

پلیس و گشتهای نظامی هم اطمینان حاصل می کنند که مکانها به جای ساعت 2 یا 3 صبح که پیش از مرگ پادشاه معمول بود، در ساعت 12 شب بسته شوند.بومیپول – که پادشاهی بود که بیشترین مدت پادشاهی در جهان را داشته و ثروتمندترین پادشاه داشت – به عنوان یک پدرخوانده و نماد وحدت در تایلند لحاظ می شد.

 

پسر وی، ولیعهد ماها واجیرالونگکورن، پس از مراسم سوزاندن پادشاه و بعد از یک دوره یک ساله رسمی سوگواری تاجگذاری رسمی خواهد داشت.جسد پادشاه در حال حاضر در یکی از قصرها قرار دارد، و مراسمهای تدفین پادشاه ادامه دارند.روز یکشنبه، 150 هزار تایلندی در بیرون قصر بزرگ در بانکوک گرد هم آمدند تا سرود ملی را به افتخار پادشاه بخوانند.

 

انتظار می رود که صنعت شب زنده داری و تفریحات جنسی بزرگسالان در تایلند با مجاز شدن استفاده از موسیقی با صدای بلند و لباسهای نازک و بدن نما در خیابان پس از یک دوره 30 روزه سوگواری به وضعیت نرمال برگردد.

 

مطالب مرتبط :