پارس ناز پورتال

دختران جذابی که جاستین بیبر زندگی آن ها را تغییر داد

دختران جذابی که جاستین بیبر زندگی آن ها را تغییر داد

دختران جذابی که جاستین بیبر زندگی آن ها را تغییر داد 

جاستین بیبر در طول دوران شهرت خود با دختران زیادی ارتباط برقرار کرده هست که این دختران نیز با وجود رسانه اي شدن چهره شان به شهرت رسیده اند. آیا جاستین بیبر واقعاً شخصیت منفی و بدی دارد یا کسی هست که همواره گناهکار جلوه داده میشود؟ بگذارید تمامی فاکتورها را بررسی کنیم: ماجرای پرتاب تخم مرغ به منزل همسایه،

 

دستگیری چند باره، نوارهای ویدیویی بی شرمانه، ارتباط اش با زنان بدکاره و غیره. کاملاً مشخص هست که این پسربچه فرشته محسوب نمیشود و برخی اوقات چنین رفتارهای بد و ناخوشایندی می‌تواند مُسری نیز باشد. در ادامه میخواهیم شما را با زنانی آشنا کنیم که هر یک به گونه ای از بیبر جوان مصدوم و یا از لحاظ اخلاقی و رفتاری تحت تاثیر او قرار گرفته اند.

 

۱-جاسمین ویلگاس

دختران جذابی که جاستین بیبر زندگی آن ها را تغییر داد

جاسمین ویلگاس نخستین عشق جاستین بیبر در هنگام شروع شهرت بود که در موزیک ویدیوی «عزیز» در کنار او حضور داشت و حتی تور سال ۲۰۱۰ را زمانی که بیبر هنوز یک نوجوان بود برای وی برنامه ریزی کرد. تصویر هایي در سن ۱۶ سالگی از این دو در خودرویشان نشان می داد که آنها ارتباط ي خیلی نزدیکی دارند.

 

زمانی که شما مشغول خواندن این مطلب هستید ویلگاس نخستین بچه اش را در شکم دارد و پدر فرزند او نیز کسی جز رونی بنکس،دوست قدیمی ۱۸ ساله ي او نیست. بدین ترتیب علی رغم ارتباط ي مفید آغاز، بیبر بعد از رسیدن به شهرت، ویلگاس را فراموش کرد و او نیز برای فراموش کردن بیبر خیلی زود با دوست نوجوانش وارد ارتباط شد.

 

۲- سلنا گومز

دختران جذابی که جاستین بیبر زندگی آن ها را تغییر دادشمار زیادی از نحوه ي پایان یافتن ارتباط ي گومز و بیبر آگاهی دارند، ارتباط اي که پس از کش و قوس ها و ازدحام هاي فراوان سرانجام پایان یافت. اما گومز این ارتباط را بدون آسیب روحی به پایان نبرد. در اواخر ارتباط ي پرفراز و نشیب این دو در ژانویه ۲۰۱۴، گومز برای مدتی در بیمارستان بستری شد.

 

اگر چه وی ادعا می‌کرد که برای حل دشوار ریوی به بیمارستان رفته اما گزارش هاي آغاز چیز دیگری را نشان می داد. برخی رسانه ها ادعا می‌کردند که سلنا گومز در مصرف داروهای تجویز شده افراط کرده هست و در این حین نیز به مصرف بی رویه ماریجوانآ و الکل روی آورده بود.

 

اگر ظاهر بیبر را در همان برهه زمانی دیده باشید متوجه می‌شوید که این موضوع غیرمنطقی به نظر نمی‌رسد زیرا در آن مدت بیبر نیز به شدت رنجور شده بود. حتی بیبر در گفت و گو اي اعلام کرد که در آن مدت بدون تجویز دکتر از داروی زاناکس «داروی ضد افسردگی» بهره گیری کرده و مدتی نیز به مصرف ماریجواناً مشغول بوده هست.

 

۳- میراندا کِر

دختران جذابی که جاستین بیبر زندگی آن ها را تغییر داد

میراندا کِر و اورلاندو بلوم مثل زوج طلایی هالیوود به نظر می‌رسند. اما ناگهان خبر رسید که میراندا کر و جاستین بیبر در شو مد و لباس ویکتوریان سیکرت با هم ارتباط ي نزدیک تر از حد انتظاری داشته اند. اگر به یاد داشته باشید درست بعد از این شو بود که برای نخستین بار سلنا گومز و جاستین بیبر از هم جدا شدند

 

و بعد از آن نیز بیبر با تصویر هایي که با کر گرفته بود به تمسخر اورلاندو بلوم پرداخت که در جولای ۲۰۱۴ آشوبی بپا کرد. در مارس سال ۲۰۱۴ جیمز جسد، میلیاردر استرالیایی و دیوید گینگل که او نیز میلیاردر مشهوری هست بعد از ارتباط ي مشترک با میراندا کر با هم درگیر شدند. به نظر می‌رسد که میراندا کِر دوست دارد مردان ثروتمند به دلیل او به جان هم بیفتند و این موضوع بی تاثیر از ارتباط اش با جاستین بیبر نیست.

 

۴- باربارا پالوین

دختران جذابی که جاستین بیبر زندگی آن ها را تغییر دادبه نظر میرسد که شب اجرای برنامه ي فشن شو ویکتوریان سیکرت شب پرکاری و شلوغی برای جاستین بیبر بوده هست زیرا خبرها حاکی از این هست که وی در این شب علاقه ي خود را به باربارا پالوین، دیگر مدل مشهور، نیز ابراز کرده هست. این دو آن شب با هم تصویر سلفی گرفته و پایان هفته نیز برای تماشای یک تئاتر در برادوی با هم دیدار کردند. گرچه به نظر می‌رسد بیبر اینکار را برای سم چشم گرفتن و ترساندن سلنا گومز انجام داده هست

 

که در همان هنگام در حساب توییتری خود به ارتباط ي این دو اشاره تندی کرد. بعد از پایان ارتباط ي کوتاه این دو خبرهایی از ارتباط ي پالوین با نیال هوران از اعضای گروه موسیقی وان دایرکشن در اوایل سال ۲۰۱۴ و همین طور با اد شیران در اوایل سال ۲۰۱۵ شنیده شد. دیدنی اینکه گفته می‌شود شیران و هوران قبل از آشنایی بیبر و گومز ارتباط ي نزدیکی با گومز داشته اند.

 

۵- یووانا ونتورا

دختران جذابی که جاستین بیبر زندگی آن ها را تغییر داددر بهار سال ۲۰۱۴ خبر رسید که بیبر با یووانا ونتورا، مدلی اهل میامی دیده شده و بنظر می‌رسد که ارتباط ي نزدیکی دارند. گرچه نامزدی آنها رخداد نیفتاد اما بیبر بارها در انظار عمومی و اینستاگرام نشان داد که صمیمت خاصی بین این دو وجود دارد. پس از پایان ارتباط ي کوتاه این دو، لباسهای

 

ونتورا به شدت تغییر کرده و برخلاف قبل لباسهای نازک و نیمه لخت میپوشد. حتی گفته شده که خود با پاپاراتزی ها تماس برقرار کرده تا درمورد ارتباط اش با بیبر به آنها اطلاعات بدهد. بنظر میرسد که وی می خواسته از مدت کوتاه ارتباط اش با بیبر برای رسیدن به شهرت نهایت بهره گیری را ببرد.

 

۶-مایلین جنسن

دختران جذابی که جاستین بیبر زندگی آن ها را تغییر داداگر بخواهیم در حق بیبر انصاف را رعایت کنیم باید بگوییم که نمی‌توان عامل خراب شدن مایلین جنسن را بیبر بدانیم زیرا او از قبل نیز در مسیر تبدیل شدن به یک دختر بد قرار داشت. در دسامبر سال ۲۰۱۲ که گومز و بیبر بار دیگر برای مدت کوتاهی از هم جدا شده بودند خبر رسید که او با مایلین جنسن وارد ارتباط شده و بارها در حال مصرف مشروبات الکلی

 

با هم دیده شده اند. این ارتباط باعث شد که به جنسن لقب «تعقیب کننده ستاره» داده شود. وی پس از ارتباط با بیبر به علت درگیری فیزیکی با یکی از بازیگران سریال «اکسیژن» از این برنامه کنار گذاشته شد. احتمالاً بیبر او را از یک دختر بد به یک دختر بدتر تبدیل کرد.

 

۷-کندال جنر

دختران جذابی که جاستین بیبر زندگی آن ها را تغییر دادکندال جنر، علی رغم نسبتش با کارداشیان ها، همۀ وقت} کوشش میکرد خود را از دردسر دور نگه دارد، گرچه تا جاییکه خبرهای رسانه ها نشان می داد و این موضوع تا آگوست ۲۰۱۴ ادامه داشت. در ماه ژوئن سال ۲۰۱۴ ویدیویی از بیبر منتشر شد که او را در حال ادا کردن حرف هاي نژادپرستانه نشان می داد.

 

در آگوست همان سال کلیپ مشابهی از کندال جنر منتشر شد. به نظر می‌رسد که بین شعارهای نژادپرستانه این دو ارتباطی وجود داشت که آسیب زیادی به وجهه ي جنر بعنوان یک سوپرمدل خوشگل وارد کرد.

 

۸- کایلی جنر

دختران جذابی که جاستین بیبر زندگی آن ها را تغییر دادهمه ي می‌دانیم که جاستین بیبر با رپرها و رفقای زیادی سروکار داشت از جمله تایگا و کریس براون. تایگا ارتباط ي بی پایانی با کایلی جنر داشته و این دو قبل از اینکه جنر به سن ۱۸ سالگی برسد با هم ازدواج کردند، اگر چه تایگا قبل از او ارتباط اي طولانی با بلک چینا داشته و با او صاحب یک فرزند نیز شده بود.

 

اما این تنها باری نبود که بیبر و جنر کوچک به هم مربوط می‌شدند زیرا بر زمینه گزارشات بیبر بود که موجبات آشنایی جنر و لیل تویست، دوست بیبر، را در سال ۲۰۱۳ فراهم کرد که از همان جا روابط جنر با پسران بد آغاز شد. اگر لیل تویست را نمی شناسید باید بدانید که او یکی از وصله هاي ناجور بیبر هست

 

که همه ي جا همراه او بوده و بارها خودروهای گرانقیمت او را به در و دیوار کوبیده هست. حتی زمانی که انتقادها از جنر در مورد مدل موی سرش در رسانه هاي اجتماعی بالا گرفت بیبر تنها کسی بود که از کار او دفاع کرد.

 

۹- شانتل جفریز

دختران جذابی که جاستین بیبر زندگی آن ها را تغییر داد

در مورد چنتل جفریز و جاستین بیبر سخت هست که بگوییم کدام یک بر دیگری تاثیر بد گذاشته هست. این مدل اینستاگرامی در شب پرماجرای ژانویه ۲۰۱۴ که بیبر در میامی به علت رانندگی در حین مستی دستگیر شد همراه او بود اما او خود نیز در بدرفتاری رکورددار بود. بر زمینه گزارش هاي این دختر جوان

 

در سن ۱۸ سالگی به جرم ضرب و شتم خفیف دستگیر شد اما بعد از اینکه قربانی از مشارکت با نیروهای پلیس امتناع کرد وی آزاد شد. در زمان آشنایی با بیبر، جفریز توانست راه خود را به فرش قرمزها، مراسم افتتاحیه و جشن هاي بزرگ باز کند اما توانست خود را از دردسر دور نگه دارد.

 

۱۰- کورتنی کارداشیان

دختران جذابی که جاستین بیبر زندگی آن ها را تغییر داد

از زمان جدایی کورتنی کارداشیان از اسکات دیزیک در تابستان ۲۰۱۵، ادعا شد که کورتنی کارداشیان با جاستین بیبر ارتباط دارد. حتی گفته شد که این دو با هم به مهمانی رفته اند، چیزی که کارداشیان در دوران زندگی با دیزیک انجام نمی داد حتی او شیوه ي آزار کردن عاشق قدیمی به شکل غیرمستقیم

 

را به او یاد داد. به قول ي منابع خبری، دیزیک از اینکه بیبر از او جوان تر، خوش چهره تر و مشهورتر و پولدارتر بود به او حسادت می‌کرد و وقتی میدید که کورتنی کارداشیان با او ارتباط دارد بیش از پیش غمگین می شد و کورتنی کوشش می‌کرد با اینکار دیزیک را اکثر آزار کند. از این جهت وقتی که اسکات با کسان دیگری وارد ارتباط می شد کورتنی نیز ارتباط اش با بیبر را علنی میکرد چون میدانست اسکات دیزیک این موضوع را دنبال کرده و غصه خواهد خورد.