پارس ناز پورتال

دختران جذاب ملکه زیبایی آلمان را بشناسید

دختران جذاب ملکه زیبایی آلمان را بشناسید

دختران جذاب ملکه زیبایی آلمان را بشناسید 

دختران آلمانی بعنوان ملکه هاي زیبایی این کشور گردهم آمدند و برای آنان مراسم با حضور سران دولتی برگزار شد که دیدنی بود. از ملکه چوپان تا ملکه هاي شکوفه و شراب در کشور جذاب و پیشرفته کشور آلمان; البته یک قرن از اتمام نظام سلطنتی در کشور آلمان می‌گذرد, اما این کشور پر هست از انواع و اقسام ملکه‌ها که برای مدت زمان تعیین شده‌اي به تاج و تخت می رسند. با برخی از ملکه‌هاي کشور آلمان در این گزارش تصویری آشنا شوید;
دختران جذاب ملکه زیبایی آلمان را بشناسیدالبته یک قرن از اتمام نظام سلطنتی در کشور آلمان می‌گذرد, اما این کشور پر هست از انواع و اقسام ملکه‌ها که برای مدت زمان تعیین‌ شده‌اي به تاج و تخت میرسند. در انجمن رسمی ملکه‌هاي کشور آلمان 144 ملکه در رشته‌هاي گوناگون از 139 شهر و منطقه از 16 ایالت عضو میباشند. 
دختران جذاب ملکه زیبایی آلمان را بشناسیدهانا هاوبولد 20 ساله و کارآموز رشته قنادی از «هایدناو» واقع در ایالت زاکسن به‌عنوان ملکه شیرینی «اشتولن» گزینه شد. او به مدت یک سال به‌عنوان ملکه اشتولن در مراسم و جشن‌ هاي گوناگون حضور می یابد.
دختران جذاب ملکه زیبایی آلمان را بشناسیدبرای انتخاب به ‌عنوان ملکه «نودل» داوطلبان باید اطلاعات کافی در مورد فرآوری, پخت و همین طور نو‌آوری‌هاي لازم داشته باشند. پاتریسیای اول که بعنوان ملکه نودل سال 2017 انتخاب شده, به مدت دو سال در سمینارها, نمایشگاه‌هاي مواد خوراکی و جشن‌ها «نودل» را نمایندگی میکند.
دختران جذاب ملکه زیبایی آلمان را بشناسیدجینا ماری هیلدبراند 19 ساله بعنوان 364 مین ملکه بازار پیاز در شهر وایمار و برای سال 2017 گزینه شد و تاج را از ملکه سال گذشته تحویل گرفت. انتخاب ملکه در همۀ ایالت‌هاي کشور آلمان یکسان نیست. برای همانند در ایالت نوردراین-وست‌فالن واقع در غرب کشور آلمان تنها در پنج رشته ملکه انتخاب میشود, این در حالی هست که در ایالت بایرن در بیش از 30 رشته ملکه برگزیده میشود.
دختران جذاب ملکه زیبایی آلمان را بشناسیدملاقات ملکه‌هاي سیب با آنگلا مرکل صدر اعظم, کریستیان اشمیت وزیر کشاورزی و زیگمار گابریل وزیر امور خارجه کشور آلمان
دختران جذاب ملکه زیبایی آلمان را بشناسیدمراسم انتخاب و تاج‌گذاری ملکه سوسیس و کالباس ایالت تورینگن برای سال ۲۰۱۷ در شهر ارفورت
دختران جذاب ملکه زیبایی آلمان را بشناسیدملکه گل رز, دورن دوم, به همراه شاهدخت سوفیای اول مورد پیشباز جمع ‌کثیری از مردم ایالت زاکسن آنهالت قرار گرفتند.
دختران جذاب ملکه زیبایی آلمان را بشناسیدیورگ فوگل‌زنگر, وزیر کشاورزی ایالت براندنبورگ به همراه ملکه قدیم و کاتلین اشنایدر «نفر وسط» ملکه اخیر «شیر» نمایشگاه کشاورزی و دامپروری را افتتاح کردند.
دختران جذاب ملکه زیبایی آلمان را بشناسیدبرای بوته خلنگ, هاید «Heide» و خلنگ‌زارها نیز در کشور آلمان ملکه انتخاب میشود. آنیکا کوکلینسکی 23 ساله به مدت یک سال تاج ملکه خلنگ را از ملکه سال گذشته تحویل گرفت.
دختران جذاب ملکه زیبایی آلمان را بشناسیدلنا هوخ‌اشتاراسر, ملکه ماء شعیر ایالت بایرن در سال 2017 هست. این دانشجوی 22 ساله در مراسم فینال با حضور هفت کاندیدای دیگر به پیروزی دست یافت و تاج را تصاحب کرد.
دختران جذاب ملکه زیبایی آلمان را بشناسیدلیزا بیترمان به ‌عنوان ملکه «شکوفه کلزا» در ایالت مکلن‌بورگ فورپومرن گزینه شد. 24 درصد کل اراضی این ایالت زیر کشت گیاه روغنی «کلزا» قراردارد.
دختران جذاب ملکه زیبایی آلمان را بشناسیددر مارک گرونینگن واقع در ایالت بادن ووتنبرگ هر سال مراسم سنتی انتخاب ملکه و سلطان چوپان‌ها برگزار میشود. برندگان مسابقه دویدن با سطل بر روی سر و همین طور دویدن با پای عریان بر روی زمینی که محصول آن تازه درو شده عنوان ملکه و سلطان چوپان‌ها را به خود اختصاص میدهند.
دختران جذاب ملکه زیبایی آلمان را بشناسیدثریا کول‌ مان ملکه زیبایی سال 2017 کشور آلمان شد. او پیشتر عنوان ملکه زیبایی ایالت زاکسن را نیز بدست آورده بود.دیدنی این که جایگاه ملکه‌ ها در کشور آلمان از اهمیت ویژه‌اي برخوردار هست. حضور این ملکه‌ ها در مراسم گوناگون و ملاقات مقامات سیاسی با آن‌ها بیانگر این جایگاه ویژه هست.