پارس ناز پورتال

دختری که با دو پسر جوان رابطه همزمان داشت به قتل رسید

دختری که با دو پسر جوان رابطه همزمان داشت به قتل رسید

دختری که با دو پسر جوان رابطه همزمان داشت به قتل رسید 

دختری که قرار بود تا با مرد جوانی ازدواج کند،با پسر دیگری دوست شد و بدون هیچ قید و بندی با هر دو در رابطه قرار داشت تا اینکه کشته شد. دو کارگر ساختمانی که در اجرای سناریوی شیطانی‌شان دختر جوانی را به بیرون شهر کشانده بودند در جریان درگیری وی را کشتند و جسدش را در تپه‌ها به آتش کشیدند.

 

دو جنایتکار پس از محاکمه در دادگاه کیفری یک استان تهران به‌جرم قتل عمد و جنایت Crime بر میت به قصاص محکوم شدند اما پس از 7 سال حبس، صبح دیروز با جلب رضایت والدین مقتول و پرداخت 210 میلیون تومان دیه از اعدام execution نجات یافتند.

 

عصر روز نهم تیر سال 88 پدر و مادر دختر جوانی به‌نام «نسرین» به کلانتری پاکدشت خبر دادند که دختر 23 ساله‌شان صبح زود از منزل خارج شده و دیگر خبری از او ندارند. در پی ناپدید شدن این دختر جوان کارآگاهان تحقیق در این‌باره را شروع کردند تا اینکه برادر دختر گمشده در بازجویی‌ها گفت که خواهرش با دو پسر به‌نام‌هاي محسن و مجید در ارتباط بوده هست.

 

کارآگاهان نیز آن ها را دستگیر کردند تا اینکه مجید در بازجویی گفت چند ماهی بود که با نسرین آشنا شده بودم. گرچه ارتباط ما اکثر تلفنی بود. چند بار از نسرین تقاضای دوستی و ازدواج کردم اما او گفت که یک دوست پسر به‌نام محسن دارد و میخواهد با محسن ازدواج کند. چند روز بعد محسن با من تماس گرفت و گفت میخواهد این دختر را از سرش باز کند و از من خواست با اجرای نقشه‌اي شیطانی کاری کنیم که دیگر این دختر با او تماس نگیرد.

 

صبح روز بعد در تماس تلفنی از نسرین خواستیم که با هم بیرون برویم. وی را سوار اتومبیل کردیم و به حوالی پاکدشت رفتیم. بعد هم من از خودرو پیاده شدم و در اطراف تپه‌هاي کنار جاده نگهبانی دادم تا محسن با نسرین صحبت کند. پس از چند دقیقه متوجه شدم که آن دو با هم درگیر شده‌اند. وقتی از تپه‌ها پایین آمدم دیدم

 

که محسن با مشت چند ضربه به نسرین زد و بعد با سنگی که در دست داشت به سرش کوبید. به گزارش پارس ناز  بعد هم جسدش را برای اینکه کسی پیدا نکند سوزاندیم اما قبل از سوزاندن جسد نسرین گوشواره‌هایش را برداشتم و به نامزدم هدیه دادم. با اعتراف هولناک مجید، محسن نیز تحت بازجویی قرار گرفت و او هم به شرح ماجرا پرداخت،

 

بعد هم کارآگاهان را به محل جنایت بردند و انها با استخوان‌هاي جسد دختر جوان روبرو شدند. سرانجام هر دومتهم تحت محاکمه قرار گرفتند و به تهمت قتل عمد و جنایت بر میت به قصاص محکوم شدند و این حکم نیز توسط قضات دیوانعالی کشور تأیید شد. اما با گذشت حدود 7 سال از این جنایت، چندی پیش هر دو محکوم به مرگ با جلب رضایت اولیای دم پدر و مادر مقتول و پرداخت 210 میلیون تومان دیه از اعدام گریختند

 

و سپس روز قبل هر دو جوان از جنبه عمومی جرم Crime محاکمه شدند. قرار هست به زودی قاضی Judge زالی رئیس دادگاه و پزشک اسلامی  مستشار شعبه دوم  پس از مشورت حکم دادگاه را اعلام کنند.