پارس ناز پورتال

دختری که اندام و چهره اش کاملا شبیه جنیفر لوپز است

دختری که اندام و چهره اش کاملا شبیه جنیفر لوپز است

دختری که اندام و چهره اش کاملا شبیه جنیفر لوپز است 

جنیفر لوپز خواننده و بازیگر سرشناس هالیوودی هست که به دلیل چهره و اندامش بسیار مورد دقت هست. بدل این خواننده به تازگی ازدحام زیادی به پا کرده هست. زن جوان ورزشکار شباهت بسیاری به جنیفر لوپز خواننده و بازیگر هالیوودی دارد در حدی که به قول ي خودش برخی از افراد در خیابان برای گرفتن امضا و تصویر به او نزدیک میشوند.

دختری که اندام و چهره اش کاملا شبیه جنیفر لوپز استورزشکار زنی که شباهت بسیار به جنیفرلوپز دارد

 

یک زن ورزشکار به علت شباهت چندان به چهره سرشناس هالیوودی این روزها تبدیل به یکی از کاربران مطرح اینستاگرام شده هست بادی بیلدینگ کاری که بیشتر مردم وی را با جنیفر لوپز اشتباه می‌گیرند.

 

زن شبیه جنیفر لوپز،تصویر بدل جنیفر لوپز خواننده

دختری که اندام و چهره اش کاملا شبیه جنیفر لوپز استشباهت ورزشکار زن به جنیفر لوپز

 

به گزارش پارس ناز «جانیس گری» ورزشکار رشته پروش اندام که مدتی هست عکس هاي او در اینستاگرام بعنوان بدل جنیفرلوپز منتشر می‌شود واکنش جالبی به این ماجرا نشان داده هست.برخی از کاربران شبکه های مجازی به او اسم (جی) اهل هاتسون داده اند اما او هیچ تمایلی به داشتن این اسم ندارد و دوست دارد

 

با همان اسم اصلی وی را بشناسند. او می‌گوید:از این که شباهت به چهره ي معروفی چون جنیفر لوپز دارم خیلی خوشحالم اما دوست ندارم اسم اصلی من هیچ تغییری داشته باشد.

 

بدل جنیفر لوپز،تصاویر دختر شبیه جنیفر لوپز،

دختری که اندام و چهره اش کاملا شبیه جنیفر لوپز است

شباهت دیدنی دقت زن بادی بیلدینگ با جنیفر لوپز

 

شباهت چهره ي او به جنیفر لوپز در حدی هست که به قول ي خودش خیلی ها در خیابان وی را با این بازیگر و خواننده هالیوودی اشتباه گرفته و برای گرفتن تصویر و امضا به او نزدیک می‌شوند.ورزشکار زن شبیه جنیفرلوپز در حال آماده 133.000 فالوور دارد که شایعاتی در مورد این که خود جنیفر لوپز هم یکی از انهاست به گوش میرسد.

 

این زن جوان 28 ساله که مدتهاست در رشته ورزشی پرورش اندام مشغول هست بعد از این ماجرا به شهرت دیدنی توجهی رسیده هست و تقریبا همه ي مردم شهرش وی را می شناسند.