پارس ناز پورتال

دختری که در سه عملیات تروریستی زنده مانده است

مجموعه : مجله خبری روز
دختری که در سه عملیات تروریستی زنده مانده است

دختری که در سه عملیات تروریستی زنده مانده است 

عملیات تروریستی که حالا در اروپا و کشورهای دیگر مدام در حال انجام هست جان شمار زیادی از مردم را تهدید می‌کند و دختری از سه عملیات تروریستی جان تندرست به در برده.یک دختر گردشگر که برای تفریح و گذراندن تعطیلات به اروپا آمده شاهد سه عملیات ترویستی توسط گروه تروریستی داعش در اروپا بوده و دیدنی این هست که از هر سه انها جان تندرست به در برده هست.

 

دختر توریست به اسم جولیا موناکو که اهل استرالیا می‌باشد , برای تعطیلات و گردشگری به اروپا سفر کرده که از شانس وی شاهد 3 عملیات ترویستی توسط گروه تروریستی داعش بوده هست.

 

ماجرای زنده ماندن یک دختر در سه عملیات تروریستی

جولیا موناکو, در 17 ماه آگوست شاهد حمله تروریستی به بارسلون بود که از آن جان تندرست به در برد.این دختر استرالیایی در فروشگاهی در منطقه لاس رامبلاس بارسلون در حال خرید بود که شاهد زیر گرفتن عابران توسط یک دستگاه ون بود که تعدادای از عابران کشته و مجروح می‌شوند.جولیا موناکو در شهر لندن و پاریس نیز در حمله ترویستی به این دو شهر اروپایی نیز در آنجاحضور داشت و ار هر سه آن ها جان تندرست به در برده هست.

دختری که در سه عملیات تروریستی زنده مانده است

جولیا تعریف کرده که برای زنده ماندن همه ي وقت در این شرایط خودم را به مردن می‌زنم و روی زمین دراز میکشم تا اتمام حمله به همان حالت باقی می‌مانم .به گزارش پارس ناز این دختر گردشگر در لندن نیز زمانی مرد داعشی با ماشین به مردم حمله می‌کرد و انها را چاقو می زد نیز حضور داشته و فاصله کمی با مرد تروریست داشته هست.

 

در پاریس نیز فردی که با چاقو به پلیس و مردم ود نزدیکی کلیسای روتردام حمله میکرده بازمهم وی در آنجا حضور داشته هست .3 ماه پیش که جولیا موناکو سفر خود را به اروپا نخست کرده اصلا فکر نمی‌کرد که شاهد این چنین حوادثی باشد