پارس ناز پورتال

ماجرای دویدن دختر برهنه شیرازی در خیابان چه بود؟

مجموعه : مجله خبری روز
ماجرای دویدن دختر برهنه شیرازی در خیابان چه بود؟

ماجرای دویدن دختر برهنه شیرازی در خیابان چه بود؟ 

دختر شیرازی در خیابان ها لخت و برهنه می دوید که تصویر هاي وی نیز به سرعت در شبکه های مجازی منتشر شد, وی در هنگامِ دویدن مست بوده هست. دختر برهنه و لخت در خیابان هاي شیراز در حال قدم زدن هست. این دختر برهنه که بدون لباس در خیابان ها ظاهر شده هست به احتمال فراری هست.

 

به گزارش پارس ناز دختر لخت شیرازی را در خیابان هاي شیراز در ادامه میبینید. ماجرای دختری مست و برهنه در خیابان گلستان شیراز غوغایی شد. این دختر برهنه در خیابان گلستان شیراز شروع به دویدن کرد.دختر بدون لباسی که در شهرک گلستان شیراز توسطِ نیروهای بسیج بانو توقیف شد بر اثر مصرف چندان شیشه از حالت طبیعی بیرون آمده و با چنین وضعیتی در خیابان ها سرگردان بود.

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شیراز گفت; خانمی که در ایام نوروز در شهرک گلستان شیراز اقدام به کشف حجاب کامل کرده بود دچار جنون ادواری هست. طهماسب یزدانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شیراز بعد‌ از ‌ظهر امروز در نشست هفتگی جامعه روحانیت شیراز اظهار داشت; روز 12 فروردین در شبکه های مجازی دعوتی از جانب جریانات معلوم‌ الحالی برای کشف حجاب انجام‌ شده بود.

ماجرای دویدن دختر برهنه شیرازی در خیابان چه بود؟

وی افزود; در این مورد بنا بود عده‌اي لخت و برهنه وارد خیابان ها و معابر شوند که در شهرک گلستان نیز یک مورد رخداد افتاده بود.

 

برهنه شدن یک دختر در خیابان شهرک گلستان شیراز

این مقام قضایی ادامه داد; در این شهرک خانمی به‌صورت دختر لخت به خیابان آمده بود که پرونده این فرد با دقت به پخش تصویر و فیلم آن در شبکه های مجازی و حساسیت ایجادشده, با جدیت پیگیری و این بانو مجرد بازداشت شد.وی اضافه کرد;

 

پس از دستگیری مشخص شد که وی از نظر وضع روانی مریض بوده و باید در بیمارستان ابن‌سینا بستری شود و پزشکان گفته اطرافیان این بانو مبنی بر جنون ادواری را تائید کردند

 

یزدانی همین طور گفت; دشمنان نظام نسل‌کشی را در حکم کار قرار داده‌اند که یکی از وسیله‌ ها در این مورد شیوع ماهواره, بدحجابی و ماده مخدر هست.دادستان شیراز در مورد قلیان‌ کشی نیز گفت; شیراز به‌ عنوان شهر علما و فضلا و 15 هزار شهید دفاع مقدس, شهر حافظ و سعدی و سومین حرم اهل‌بیت,

 

نباید به‌ عنوانِ قلیان‌ کشی شهره شود. یزدانی اضافه کرد; ما به نیروی انتظامی فرمانِ اکید دادیم که با مصرف قلیان در معابر عمومی و پارک‌ ها برخورد شده و جمع‌ آوری شود.

 

مطالب مرتبط :

رابطه جنسی زن با برادرزاده شوهر به قتل منجر شد

تجاوز پدر و پسر به دختر 14 ساله و باردار شدن وی

تجاوز جنسی وحشتناک به دختربچه 4 ساله و عاقبت آن

زنی که با همکاری دوست پسرش شوهر را کشت

اقدام شرم آور مردی با 170 دختر به بهانه کاریابی