پارس ناز پورتال

درباره دختر جذاب و زیبای کتی هولمز و تام کروز

درباره دختر جذاب و زیبای کتی هولمز و تام کروز

درباره دختر جذاب و زیبای کتی هولمز و تام کروز 

دختر کتی هولمز و تام کروز 12 ساله شد در حالی‌که بسیاری او را یکی از زیباترین دختران آینده می‌دانند که احتمالا بازیگر خواهد شد. این عکس سیاه و سفید از سوری چنان به مادرش کیتی شبیه بود که حتی می توانست با یک سلفی ازکیتی هولمز اشتباه گرفته شود.

 

سوری دراین عکس یک تاج «تولدت مبارک» و روبان به سر دارد و به گزارش پرشین وی در حالیکه با خجالت لبخند می‌زند، از تماشای مستقیم به دوربین اجتناب کرده است.

درباره دختر جذاب و زیبای کتی هولمز و تام کروزسوری کروز در تولد ۱۲ سالگی اش

 

کیتی توضیح خاصی درکنار این عکس ننوشته و تنها به قرار دادن چند ایموجی به شکل قلب در کنارآن اکتفا کرده است. روز قبل ازآن نیز او عکسی رابه اشتراک گذاشته بود که ظاهراً آن ها را در عینآماده سازی جشن نشان می داد.او دراین تصویر با لذت به چند دسته بادکنک بنفش، صورتی، سفید و سبز خیره شده ودر توضیح کنارعکس نوشته : “خوشحالم”.

درباره دختر جذاب و زیبای کتی هولمز و تام کروزکیتی هولمز درکنار بادکنک هاي رنگی جشن تولد دخترش

 

در شب تولد نیز این مادر و دختر با لباسهای نسبتا مشابه، برای خرید با هم در بیرون مشاهده شدند وسوری درحالی که جعبهبزرگی با محتویات وسایل کاردستی و هنر در دست داشت به سمت خانه می دویدو مادرش نیز از پشت سر او حرکت میکرد.دختر کوچک تام کروز همچنین اخیرا در حین فیلم برداری سریال جدید مادرش در شیکاگو به او پیوستو لحظاتی رابا او گذراند.

درباره دختر جذاب و زیبای کتی هولمز و تام کروز

دختر تام کروز در حین دویدن به خانه شب پیش از تولد ۱۲ سالگی اش

درباره دختر جذاب و زیبای کتی هولمز و تام کروزکیتی هولمز همسر سابق تام کروز

 

سریال جدید کیتی هولمز

سریال جدیدی که کیتی هولمز در آن نقش آفرینی میکند با نام قبلی «افسوس هاي خانم اوتیس» در موردیک مامور مخصوص اف بی آی به نام هزل اوتیس «با بازی کیتی هولمز» است که در حین تحقیقات دررابطه با یک پرونده تهدید و خشونت خانگی است ولی یک بی احتیاطی شخصی و ارتباط با یک ژنرالعالی رتبه زندگی او رابه هم ریخته و شغل او در اف بی آی تهدید می‌کند.

 

پس از بازی در فیلمهای متعدد این نخستین سریال پس از بازی او در سریال شش فصلی «داوسون کریک» درسال ۲۰۰۳ محسوب می‌شود.

درباره دختر جذاب و زیبای کتی هولمز و تام کروزسوری کروز و مادرش کیتی هولمز

 

پدر سوری تام کروز است که کیتی هولمز درسال ۲۰۰۶ با او ازدواج کرده بودو زندگی مشترک آنهاتا سال ۲۰۱۲ ادامه داشت. سوری دو خواهر و برادر ناتنی از ازدواج قبلی پدرش با نیکول کیدمن بهنام هاي ایزابلا ۲۵ ساله و کانر ۲۳ ساله دارد که این زوج اسبق، آن ها رابه فرزندخواندگی پذیرفته بودند.

درباره دختر جذاب و زیبای کتی هولمز و تام کروز

ستاره مشهور تام کروز و همسر سابقش کیتی هولمز و دخترش سوری