پارس ناز پورتال

دختر جوان و زیبایی که 10 سال برده جنسی یک مرد بود

دختر جوان و زیبایی که 10 سال برده جنسی یک مرد بود

دختر جوان و زیبایی که 10 سال برده جنسی یک مرد بود 

دختر جوان برای مدت 10 سال به عنوان یک برده در خانه مردی بود که هیچ رحمی نسبتِ به دختر نداشت و با وی رفتارهای بسیار خشونت آمیزی داشت. انسان‌ها مخلوقات انعطاف پذیری میباشند و بسیار سریع تر از آنچه که فکر میکنند ناخواسته با شرایط وفق پیدا می‌کنند.

 

ممکن هست انسانی یکی از اعضای بدنش را از دست بدهد, زخم هاي روحی و جسمی شدیدی را بردباری کند و یا در زندگی شخصی اش با دشواری های فراوانی روبرو گردد.اما علی رغم تمامی این دشواری های, انسان می‌تواند از این شرایط عبور کرده و زندگی را ادامه دهد هر چند زخم هاي چنین رنج هایي برای همه ي وقت با او خواهد ماند.

 

امروز می‌خواهیم حکایتِ دختری را بگوییم که نشان زنده اي از این گفته هاست.دختری که 10 سال برده جنسی مرد هوس باز بود در سال 1998 یک دختر 10 ساله اتریشی به اسم ناتاشا کمپوش خود را در شرایطی یافت که هیچ بچه اي با آن روبرو نخواهد شد.

 

در تمام طول 10 سال بعدی زندگی اش ناتاشا با شرایط آماده خود و رنج هایي که میکشید مبارزه میکرد.در نهایت راهی برای برون رفت پیدا کرد هر چند زخم ها و رنج هاي دوران سخت 10 ساله ي دوم زندگی اش برای همۀ وقت} همراه او باقی ماند و نخواهد توانست انها را فراموش کند.

دختر جوان و زیبایی که 10 سال برده جنسی یک مرد بود

به گزارش پارس ناز ناتاشا تنها 10 سال داشت که در مسیر بازگشت به خانه توسط یک مرد با ون سفید متوقف شد. تمام افرادی که امروز این سرنوشت را می‌خوانند می‌دانند که چنین اتفاقی به چه معنا بوده و به کجا خواهد کشید اما ناتاشای 10 ساله در آن زمان هیچ نمیدانست که چه سرنوشتی در انتظار اوست.

 

بعد از غیب شدن ناتاشا والدین او خیلی سریع با پلیس تماس گرفتند اما تلاش ها و جستجوهای آنان بی نتیجه ماند. در تمام 8 سال آینده ناتاشا زندانی زندانبان سنگدل و روانی خود بود; مردی که هیچ کسی یقین نداشت قادر باشد چنین جنایت شنیعی را مرتکب شود.

 

وولفگانگ پریکلوپیل نیز کاملا شبیه دیگر تکنسین هاي ارتباطات بود. او مردی ساده, بی ادعا و آرام بوده و علی رغم هوش بالایش شخصی منزوی به تعداد می آمد.

دختر جوان و زیبایی که 10 سال برده جنسی یک مرد بود

هیچ کس نمیدانست که در زیرزمین خانه ي او در شهر وین یک سلول پنهان بسیار تنگ ساخته شده که دخترکی 10 ساله را در خود جای داده هست. پریکلوپیل آن روز ناتاشا را دزدیده و به خانه خود برد و در آن جا دخترکِ بیچاره را بدون لباس در سلولی در زیرزمین خانه اش که دیوارهای عایق صدا داشته و هیچ راهی به بیرون نداشت زندانی کرد.

 

ناتاشا برای ۶ ماه تمام در این سلول کوچک و تنگ و تاریک زندانی بود و وقتی که زندانبان مریض او فهمید که ناتاشا دیگر از لحاظ روحی و روانی خرد شده هست وی را بالا آورد. ناتاشا در آن زمان نمی‌دانست اما پریکلوپیل به اضطراب وسواس فکری مبتلا بوده و نباید هیچ چیزی در خانه اش کثیف میشد یا به هم ریختگی به وجود می آمد.

 

به همین علت ناتاشا باید مراقب میبود که هیچ چیزی باعثِ عصبانیت زندانبانش نشود و همۀ چیز مرتب و تمیز باقی بماند حتی خودش.

دختر جوان و زیبایی که 10 سال برده جنسی یک مرد بود

بدین ترتیب رفته رفته ناتاشا بدون آن که خود بداند به برده ي پریکلوپیل وسواسی تبدیل شد. وی مجبور شد تمام خانه را از بالا تا پایین تمیز کند و هر لکه و کثیفی را از خانه ي زندانبان خود پاک نماید, در غیر این صورت به سختی تنبیه می شد.

 

اگر پرینکوپیل نقطه اي کثیف را در خانه پیدا می‌کرد با بی رحمی ناتاشا را کتک می زد و وی را از خوردن غذا, آب و حتی حمام رفتن محروم می‌کرد. اما شرایط بسیار بدتری برای ناتاشا در راه بود. یکی از چیزهایی که پریکلوپیل به شدت از آن نفرت داشت موی سر بود به همین علت ناتاشا را مجبور کرده بود که در تمام مدت یک کیسه ي پلاستیکی روی سرش داشته باشد.

 

اما در نهایت وقتی که چند تار مو را در داخل خانه پیدا کرد تصمیم گرفت دشوار را برای همه ي وقت حل کند و مو هاي دخترک بیچاره را از ته تراشید و ناتاشا نیز هیچ مقاومتی نکرد.

دختر جوان و زیبایی که 10 سال برده جنسی یک مرد بود

پریکلوپیل آنقدر به ناتاشا غذا می داد که زنده بماند. به همین علت وی در دوران اسارت خود چنان دچار سو هاضمه شده بود که وقتی به سن ۱۸ سالگی رسید تنها ۷٫۵ سانت بر قد او اضافه شده و وزنش تنها ۴۵ کیلوگرم بود.

 

اما کارهای سخت روزمره و سو هاضمه تنها دشواری های ناتاشا نبودند زیرا وی دائما تحت شکنجه هاي روحی و جسمی نیز قرار داشت. برای حدود یک دهه با وی بدرفتاری شده, کتک می‌خورد, غذای کافی دریافت نمی‌کرد و درست مثل یک برده ي جنسی در دستان پریکلوپیل بود. وی اکثر اوقات عریان بود و اجازه ي پوشیدن کفش را هم نداشت.

 

با این وجود ناتاشا نوعی علاقه را به زندانبانش در خود احساس می‌کرد. پریکلوپیل تنها انسانی بود که وی در هشت سال جدید دیده و شناخته بود و داشتن او در کنار خود را نعمتی می‌دانست که کمی به او آرامش می بخشید.

دختر جوان و زیبایی که 10 سال برده جنسی یک مرد بود

در واقع او به سندرم استکهلم مبتلا شده بود هر چند هیچ انتخاب دیگری نداشت. سندروم استکهلم یک حالت روانی هست که در آن شخص گروگان گرفته شده احساسی عاطفی و وفادارانه نسبت به گروگانگیر خود پیدا می‌کند به گونه ای که حتی اگر خطری جان آدم ربا را تهدید کند از او دفاع کرده و خودخواسته خود را در اختیارش قرار میدهد.

 

در واقع پریکلوپیل دو شخصیت کاملاً متفاوت داشت. در ظاهر وی مردی خوش قیافه, آرام و خوش مشرب بود که گرچه رفتارهای خاص و غیرمعمولی نیز در او دیده می شد. اما او یک روی تاریک نیز داشت; مردی بیرحم و شکنجه گر که هیچ وجدان و ترحمی در او دیده نشده و هیچ نافرمانی یا چیزی برخلاف میل اش را تاب نمی آورد.

 

وی از ناتاشا تنها پیروی و فرمانبرداری کورکورانه و بدون سوال را می‌خواست به حدی که ناتاشا به چیزی فراتر از یک برده تبدیل شده بود.

دختر جوان و زیبایی که 10 سال برده جنسی یک مرد بود

در بعدازظهر 23 آگوست سال 2006, پریکلوپیل به برده ي خود حکم داد که خودرو وی را تمیز کند. اتومبیل نیز باید مثل هر چیز دیگری در خانه کاملاً تمیز میشود, از بالا تا پایین بدون کوچک ترین لک یا کثیفی.

 

همانگونه که ناتاشا در ورودی خانه زندانبانش زانو زده بود و صندلی هاي خودرو را تمیز میکرد ناگهان به شدت احساس گرسنگی کرد. پریکلوپیل وی را مجبور کرده بود صبحانه برایش درست کند اما چیزی از صبحانه به ناتاشا نرسیده بود. در حدود ساعت ۱ بعدازظهر آن روز, گوشی پریکلوپیل زنگ خورده و وی برای گفتگو کردن با فرد پشت تلفن اتومبیل را ترک کرد.

 

معمولا او همه ي وقت زندانی اش را به توجه تحت نظر داشت اما صدای جاروبرقی ناتاشا بدین معنی بود که پریکلوپیل برای شنیدن صدای فردی که با او تماس گرفته بود باید کمی از اتومبیل فاصله می‌گرفت.

دختر جوان و زیبایی که 10 سال برده جنسی یک مرد بود

این حواس پرتی لحظه اي تنها شانس ناتاشا بود. در حالت عادی در حیاط پشتی بسته شده و یا با اشیا سنگین مسدود می شد اما آن روز برای اینکه پرینکوپیل بتواند هر چه سریع تر خودرو را از حیاط خارج کند این در باز باقیمانده بود.

 

بدین ترتیب ناتاشا به سرعت به سمت در حیاط پشتی رفته و پس از خارج شدن از حیاط به سمت خیابان رفته و به تمام سرعت خود را به یکی از خانه هاي اطراف رساند. ناتاشا به شدت در خانه همسایه را میکوبید و ناگهان یکی در را باز کرد…

 

ناتاشا نجات یافته بود.

دختر جوان و زیبایی که 10 سال برده جنسی یک مرد بود

پلیس بی درنگ برای دستگیری پریکلوپیل اقدام کرد اما وی به محض باخبر شدن از فرار ناتاشا از خانه فراری شده بود. پریکلوپیل میدانست که اگر توقیف شود کار او تمام خواهد بود.وی که دیگر هیچ راهی در مقابل خود نمی دید اواخر آن روز خود را زیر قطار پرت کرده و در جا کشته شد. امروزه خانه اي که ناتاشا در آن نگه داری میشد دست نخورده باقی باقیمانده هست.

 

نکته ي دیدنی اینکه علی رغم تمام رنج هایي که ناتاشا در زمان اسارت خود توسط پریکلوپیل متحمل شده بود وی هر هفته به این خانه سر می زند. این خانه حالا پس از مرگ صاحبش به ناتاشا رسیده هست اما ناتاشا نمی‌داند با این خانه چه کار کند.بنابراین به تنها کاری که بلد هست ادامه میدهد و هر هفته آن را تمیز می‌کند; درست همانگونه که پریکلوپیل به او فرمان میداد.

دختر جوان و زیبایی که 10 سال برده جنسی یک مرد بود

تنها تغییری که در خانه ایجاد شده این هست که سلول پنهان زیرزمین با بتن پر شده و دیگر مکانی برای شکنجه ي ناتاشا وجود ندارد. به قول ي ناتاشا, تمیز کردن بسیار دقیق و وسواسانه نوعی درمان برای وی بوده هست.

 

اگر چه وی برای کنار آمدن با رنج هایي که در 8 سال جدید کشیده بود تحت درمان مشاوره اي قرار دارد اما می‌گوید که بازگشت به خانه و تمیز کردن آن به او آرامش بخشیده و به او کمک میکند که اعتماد به نفسش را بار دیگر بدست آورد. او نمی‌خواهد که با فروختن یا از میان بردن خانه باعث شود دیگران به این موضوع کنجکاو شوند.

 

این روزها ناتاشا به شخصیتِ ثروتمند و شناخته شده اي تبدیل شده و از راه گفت و گو هاي تلویزیونی, کتاب ها و حتی فیلم هایي که از روی حکایتِ اسارت او ساخته شده پول زیادی به دست آورده هست اما به نظر می‌رسد که وی هم چنان همان دخترک کوچک عاجز اي هست که به اسارت خو گرفته و زخم هاي قبل ي دردناک او رهایش نمی سازد.

دختر جوان و زیبایی که 10 سال برده جنسی یک مرد بود

اسارت دختر در خانه،اسارت دختر جوان در خانه

دختر جوان و زیبایی که 10 سال برده جنسی یک مرد بود

دختر برده جنسی،دختران بردگان جنسی،دختر جوان به عنوان برده،

 

مطالب مرتبط :

دختری که به خاطر مادرش برده جنسی معلمش شده بود

حرف های تکان دهنده دختر ایزدی برده جنسی داعش

عاقبت رابطه نامشروع دختر 15 ساله با دو مرد مسن

عاقبت این خانم متاهل که از رابطه نامشروع بچه دار شد

روزی 30 بار به من تجاوز می شد + عکس

حاملگی حرام و نامشروع مادر از پسرش

رابطه جنسی برادر شوهر با عروس خون به پا کرد