پارس ناز پورتال

درآمد میلیون دلاری جوان آمریکایی از توییتر

درآمد میلیون دلاری جوان آمریکایی از توییتر

درآمد میلیون دلاری جوان آمریکایی از توییتر 

راه اندازی یک اکانت توییتری ساده منجر به درآمدزایی میلیون دلاری برای جوان آمریکایی 25 ساله شده هست طوری که اکنون در دنیا طرفداران بسیاری دارد. در حالی که درآمدزایی از کاربران یکی از چالش‌هاي همیشگی سایت‌هاي مربوط به شبکه‌هاي اجتماعی مثل فیسبوک و توییتر هست؛ یک کاربر باذوق و باهوش راهی پیدا کرده که سالانه حدود نیم میلیون دلار از پلتفرم‌هاي شبکه‌هاي اجتماعی درآمد کسب میکند.

درآمد میلیون دلاری جوان آمریکایی از توییتر

«کریس سانچز» ۲۵ ساله با اکانت توییتری Uberfacts@ توانسته با توییت کردن تصادفی بعضی از حقایق و واقعیت‌ها برای خود کسب و کاری راه بیاندازد. وی که برای نخستین بار در سال 2009 یک توییت روی توییتر منتشر کرد؛ پیروز شده اکثر از 18 میلیون فالوور در شبکه‌هاي توییتر؛ فیسبوک و اینستاگرام جذب کند.

 

سانچز می گوید:: «در واقع روشی که من به‌کار گرفته‌ام؛ یک مدل کسب و کار دیدنی و فوق‌العاده هست. با ناشرانی کار می کنم که برای صفحات توییتر و فیسبوک من محتوا ساخت میکنند و به‌ازای میزان ترافیک وبی که برای سایت آن‌‌ها ایجاد می کنم درآمد کسب می کنم.»

 

گاهی به‌صورت مستقیم کمپین‌هایي برای محصولات اخیر یا فیلم‌هاي تازه‌اي که روی پرده سینماها آمده‌اند؛ تشکیل میدهم. برای هر پستی که در ارتباط با این مقوله‌ها در صفحه من منتشر میشود؛ پول دریافت میکنم اما در حقیقت مورد کسب درآمد اصلی زمانی اتفاق می‌افتد که برای سایت‌هاي طرف سوم ترافیک درست میکنم.

 

اکانت Uberfacts@ جزء ۱۵۰ اکانت توییتر هست که بیشترین فالوور را در این شبکه اجتماعی دارد. تعداد فالوورهای وی در این شبکه حدود 13.5 میلیون نفر هست. فالوورهای سانچز از هر قشری میباشند که حتی شامل افراد مشهور میشود.سانچز می گوید زمانی‌که فالوورهای مشهور به لیستم اضافه شدند؛ ارزش اکانتم به یک‌باره بالا رفت

 

به‌خصوص زمانی‌که آن‌ها شروع به بازنشر توییت‌هاي من کردند. اما در این راه یک شرکت بود که به من آموزش داد تا چگونه از این راه درآمد کسب کنم. او اعتراف می کند که در ابتدا اصلا نمی‌دانست چگونه می توان از راه توییت کردن پول کسب کرد.

 

با این‌که بیشترین فالوورهای سانچز از توییتر میباشند اما وی میگوید بیشترین فعل و انفعال و درآمدزایی او از شبکه اینستاگرام هست: تمام چیزهایی که پست میکنم به شکل عکس و عکس یا ویدیو میباشند. وقتی چنین محتوایی را پست میکنید احساس بهتری نسبت به توییتر دارید که تمام پست‌ها مبتنی بر متن هست.

یکی از روبه‌رشدترین شبکه‌هاي اجتماعی که با سرعت به روند خود ادامه میدهد شبکه پیغام رسان عکس اسنپ‌چت هست. طبق جدید ترین تحقیقی که eMarketer انجام داده این شبکه تا پایان سال جاری میلادی رشد ۲۷ درصدی خواهد داشت یعنی این‌که از هر ۵ نفر یک نفر از این پلتفرم بهره گیری میکند.
درآمد میلیون دلاری جوان آمریکایی از توییتر

به‌رغم این رشد سریع؛ سانچز می گوید که در کسب درآمد از این اپ ناموفق بوده هست: انجام اینکار روی اسنپ‌چت خیلی دشوار هست چون این شبکه در لحظه زندگی می کند. اما روزهای زندگی من همه ي وقت دیدنی و هیجانی نیستند چون حدود 10 ساعت در روز به دنبال پیدا کردن محتوا هستم. وی به‌قدری پیروز بوده که به‌تازگی یک کتاب نیز در ارتباط با این موضوع منتشر و روانه بازار کرده هست.