پارس ناز پورتال

درباره ی شغل دوم بازیگران ایرانی بیشتر بدانید

مجموعه : اخبار سینما
درباره ی شغل دوم بازیگران ایرانی بیشتر بدانید

درباره ی شغل دوم بازیگران ایرانی بیشتر بدانید

به گزارش پارس ناز دو شغله های ایران کم نیستند. گویا علاوه بر مردم عادی، بازیگران هم دنبال شغل دوم هستند و برخی از آنها در مشاغل غیر هنری مشغول هستند. در این مطلب درباره ی شغل دوم بازیگران ایرانی بیشتر خواهید دانست.

 

افراد معروف و مشهور هم از این قاعده مستثنا نیستند. جالب است بدانید که خیلی از بازیگران برای خود شغل دومی دست و پا کرده اند.

شهاب حسینی
درباره ی شغل دوم بازیگران ایرانی بیشتر بدانیدشهاب حسینی بازیگر محبوب و مشهور سینمای ایران را به ندرت می توان پیدا کرد مگر ایامی که از سر فیلمبرداری می آید. او حسابی سرش شلوغ است. جالب است بدانید که آقای حسینی کافه ای را به راه انداخته به اسم “کافه هنر” که پاتوق اکثر بازیگران است.

 

امین تاریخ
درباره ی شغل دوم بازیگران ایرانی بیشتر بدانیداگر این روزها می خواهید امین تارخ را ببینید باید به آموزشگاه بازیگری تارخ بروید. چند سالی است که امین تارخ در حال آموزش هنرجوها است و استعدادهای زیادی را به سینما و تئاتر معرفی کرده است.

 

محمدرضا گلزار
درباره ی شغل دوم بازیگران ایرانی بیشتر بدانیدستاره دهه هشتاد سینمای ایران هم بیکار ننشسته و دست به کارهای اقتصادی زده است. او که از شهرت خاصی در سینمای ایران برخوردار است، مدتهاست یک کلوپ زیبایی مردانه راه انداخته است.

 

بهرام رادان
درباره ی شغل دوم بازیگران ایرانی بیشتر بدانیداین روزها بهرام رادان سوپراستار سینمای ایران هم بیکار ننشسته و کافی شاپی به راه انداخته که به قول خودش یک شعار معروف دارد: “سیگار کشیدن ممنوع”.

 

رضا عطاران
درباره ی شغل دوم بازیگران ایرانی بیشتر بدانیدآقا رضای محبوب سینما و تلوزیون کسب و کار دیگری هم برای خود دست و پا کرده است. این کمدین سینمای ایران را می توانید بعضی اوقات در آتلیه عکاسی اطراف چهار راه میرداماد ببینید.

 

امیر حسین رستمی
درباره ی شغل دوم بازیگران ایرانی بیشتر بدانیدبازیگر طنز تلوزیون ما به قول اطرافیانش مخ اقتصادی دارد. امیرحسین رستمی حسابی سر خود را با کارهای اقتصادی گرم کرده است. او که جوان ترین عضو اتاق بازرگانی ایران و امارات است اکنون مدیر یک شرکت بازرگانی است.

 

تهمینه میلانی
درباره ی شغل دوم بازیگران ایرانی بیشتر بدانیدخانم میلانی کارگردانی که با فیلم “آتش بس” طرفدارانش بیشتر شدند، فارغ التحصیل رشته معماری است. کارگردان بنام سینمای ایران به کار طراحی دکوراسین داخلی هم مشغول است.

 

هادی کاظمی
درباره ی شغل دوم بازیگران ایرانی بیشتر بدانیدمراقب باشید هروقت به رستوران شیک “لیالی” آقای کاظمی می روید زبان‌تان نسوزد. او که علاقه خاصی به غذاهای لبنانی دارد منو رستورانش را هم به همین سبک طراحی کرده است. غذاهای خوشمزه اما تند.

 

مهتاب کرامتی
درباره ی شغل دوم بازیگران ایرانی بیشتر بدانیدمهتاب کرامتی که سفیر یونیسف در ایران نیز محسوب می شود، در تجارت هم دستی دارد. بازیگر محبوب سینمای ایران خود را با مزون طراحی و تولید لباسش سرگرم کرده است. خودش هم طراح لباس است.

 

کمند امیر سلیمانی
درباره ی شغل دوم بازیگران ایرانی بیشتر بدانیدخانم امیر سلیمانی هم مانند رضا عطاران برای خود آتلیه عکاسی تاسیس کرده که بعد از فیلمبرداری به آنجا هم سری می زند.

 

یوسف تیموری
درباره ی شغل دوم بازیگران ایرانی بیشتر بدانیدیوسف تیموری هم این روزها علاوه بر بازیگری سرش را با لوستر فروشی خودش گرم کرده است.

 

پوریا پورسرخ
درباره ی شغل دوم بازیگران ایرانی بیشتر بدانید“دکتر پوریا پورسرخ” شاید از این عنوان تعجب کنید اما حقیقت دارد. این بازیگر سینمای ایران، دکترای فیزیولوژی گیاهی هم دارد و البته اندکی هم به طراحی فضای سبز مشغول است.

 

لاله اسکندری
درباره ی شغل دوم بازیگران ایرانی بیشتر بدانیدلاله اسکندری که به شدت عاشق صنایع دستی و هنرهای ایرانی است؛ اکنون فروشگاهی را تاسیس کرده که در آن کار طراحی و فروش لباس را انجام می دهد.