پارس ناز پورتال

درمان جالب و حتمی برای سردرد و استرس

درمان جالب و حتمی برای سردرد و استرس

درمان جالب و حتمی برای سردرد و استرس

سردرد و استرس را می توان با روش هاي فوق العاده و کاربردی سنتی درمان کرد که فورا آرامش را برای ما به ارمغان آورند. سردرد حسی ناخوشایند است و اگر این احساس در محیط کار یا خیابان بدون این که حتی یک قرص مسکن همراه خود داشته باشید ایجاد شود ناخوشایندتر خواهد شد. گاهی اوقات تا زمانی که واقعا نیاز نباشد دلتان نمیخواهد قرص مصرف کنید.

 

بدونیم می خواهد یک روش بسیار ساده برای رفع سردرد و استرس در عرض ۳۰ ثانیه بدون مصرف هیچ قرصی به شما آموزش دهد.نقاط فعالی در بدن وجود دارند که می توان با ماساژ دادن این نقاط دردهای بدن را تسکین داد. این روش که به آن طب فشاری می‌گویند برای از بین بردن سردرد بسیار مفید و کارآمد است.

درمان جالب و حتمی برای سردرد و استرس

نقطه ای که باید برای سردرد فشار دهید کف دست بین انگشت شست و انگشت اشاره قرار دارد. برای پیدا کردن این نقطه انگشت ها را به هم بچسبانید. آیا ماهیچه برجسته ای در این قسمت می بینید؟ بله دقیقا همان نقطه است.

 

این قسمت را فشار دهید طوری که انگشت شست دیگر پشت دست و انگشت اشاره روی کف دست قرار بگیرد. ۳۰ ثانیه این قسمت را فشار دهید و سپس همین حرکت را برای دست دیگر انجام دهید. اگر این کار را دقیق و درست انجام دهید خیلی سردردتان از بین میرود.

 

اخطار

زنان باردار نباید این کار را انجام دهند چون ممکن است باعث زایمان زودرس شود.