پارس ناز پورتال

همه چیز در مورد دی ماهی ها (طالع بینی و شخصیت شناسی مرد و زن متولد دی)

همه چیز در مورد دی ماهی ها (طالع بینی و شخصیت شناسی مرد و زن متولد دی)

همه چیز درباره دی ماهی ها 

در اینبخش با همه ی چیز درمورد دی ماهی ها آشنا می‌شویم. دی ماهی ها درون گراترین افراد در بین سایر ماه ها هستند، آن ها کمی یک دنده اند اما اعتماد بـه نفس بالایی دارند و هم چنین بسیار قابل اعتماد هستند. دی ماهی ها متعهد، محتاط و سخت کوش هستند. شـما می توانید برای دردل کردن و پیدا کردن راهی برای حل مشکلات از یک دی ماهی مشاوره بگیرید. در ادامه این مطلب با پارس ناز همراه باشید.

 

خصوصیات‌ کلی دی ماهی ها

کاری‌، واقع‌ بین‌، اهل‌ عمل‌، دور اندیش‌، محتاط، حسابگر، معتقد و آینده‌ نگر، جاه‌ طلب‌، بلند پرواز و منضبط، با‌حوصله‌، شکیبا، بردبار، حسابگر، با احتیاط و دقیق‌، شوخ‌ طبع‌، بذله‌گو، تودار، درون‌‌گرا، ساکت‌ و خوددار.

 

جنبه‌ منفی شخصیت دی ماهی ها

بدبین‌ و تقدیرگرا، ناخن‌ خشک‌، حسود، بیش‌ از حد حراف‌، انعطاف‌ناپذیر، مقرراتی‌، خشک‌، جدی‌ و سختگیر.

 

بیماری‌ها احتمالی دی ماهی ها

صورت‌ فلکی‌ جدی‌ بر زانوان‌، استخوانها و پوست‌ حکومت‌ میکند، در نتیجه ‌متولدین‌ دی‌ ماه‌ مستعد شکستگی‌ استخوان‌، رگ‌ بـه‌ رگ‌ شدگی‌ و پیچ‌‌خوردگی‌ زانو و دیگر مشکلات‌ پا هستند. انواع‌ بیماری‌هاي‌ پوستی‌ از جوش‌ و بثورات‌ جلدی‌ و کورک‌ گرفته‌ تا جذام‌ «در کشور هـای‌ کـه‌ این‌ بیماری‌ شایع‌ اسـت‌» انها را تهدید میکنند.

همه چیز در مورد دی ماهی ها (طالع بینی و شخصیت شناسی مرد و زن متولد دی)

هم‌‌چنین‌ از آنجائی‌ کـه‌ گرایش‌ بـه‌ سمت‌ نگرانی‌، دلشوره‌ و سرکوب‌‌کردن‌ و فروخوردن‌ عواطف‌ و احساسات‌ درونی‌‌شان‌ را دارند، خطر ابتلا بـه‌ دل‌ شوره‌ و ناراحتی‌هاي‌ گوارشی‌ برایشان‌ وجوددارد. گفته‌ می شود کـه‌ در خطر دسترس‌ ابتلا بـه‌ کم‌خونی‌، ناراحتی‌ کلیه‌، زکام‌، ناشنوائی‌، روماتیسم‌ و راشیتیسم‌ نیز هستند.

 

علاقمندی‌ های متولد دی ماه

افراد مطمئن‌ و حرف‌هاي‌ جدی‌، مهارت‌ و دانش‌ حرفه‌اي‌، دانستن‌ اصل‌ مطلب‌ برای‌ مباحثه‌ و مذاکره‌، تأسیسات‌ محکم‌ و استوار، هدف‌ و اراده‌.

 

بیزاری‌ های متولد دی ماه

طرح‌ها و پروژه‌هاي‌ حساب‌ نشده‌ و نامرتب‌، خیال‌پردازی‌ و رؤیابافی‌،مشاغل‌ و کارهای‌ بیهوده‌ و بی‌سرانجام‌، اعمال‌ شرم‌‌آور، استهزاء و تمسخر.

 

حقایق‌ جالب‌ و شگفت‌ انگیز در مورد دی ماه

حیوانی‌ کـه‌ در ارتباط با ماه‌ تولد شماست‌، یک‌ بز زیباست‌. این‌ حیوانی‌ اسـت‌ کـه‌ از پاهائی‌ محکم‌ برخوردار اسـت‌ و وزنش‌ بـه‌ طور متوسط بـه‌ ۷۵ تا ۱۵۰ کیلو گرم‌ و قدش‌بـه‌ ۵/۸۷ تا ۵/۹۷ سانتیمتر می رسد.

همه چیز در مورد دی ماهی ها (طالع بینی و شخصیت شناسی مرد و زن متولد دی)

از آنجائی‌ کـه‌ دارای‌ زهر‌ها و ساق‌‌هائی‌ محکم‌اسـت‌، لیز نمیخورد ودر فن‌ گرفتن‌ مهارت‌ خاصی‌ دارد و بسیار چالاک‌ و فرز اسـت‌. این‌ حیوان‌ دارای‌ کله‌اي‌ کوچک‌ و شاخ‌‌هائی‌ باریک‌ و سیاه‌ اسـت‌ کـه‌ بـه‌صورت‌ یک ‌انحناء و خمیدگی‌ بـه‌ سمت‌ پشت‌ بـه‌ طول‌ ۵/۲۰ تا ۵/۲۲ سانتیمتر رسیده‌ اسـت‌. این ‌بز سفید اسـت‌.

 

= سیاره‌ حاکم‌ بر شـما کیوان‌ «زحل‌» اسـت

= فاصله‌ متوسط کیوان‌ از خورشید: ۵۵۵۹

= دور و گردش‌ نجومی‌ از کانون‌ «برحسب‌ سال‌»: ۴۶۹

= شعاع‌ استوایی‌ «برحسب‌ کیلومتر»: ۶۰۲۶۸

= شعاع‌ قطبی‌ «برحسب‌ کیلومتر»: ۵۴۳۶۰

= دور گردش‌ و دوران‌ جرم‌ «برحسب‌ ساعت‌»: ۶۶:۱۰

= انحناء خط استوا نسبت‌ بـه‌ کانون‌ «برحسب‌ درجه‌»: ۲۶/۷۳

= تعداد ماهواره‌هاي‌ مشاهده‌ شده: ۱۸

 

رنگ محبوب و سنگ خوش یمن دی ماهی ها

رنگ‌ محبوب‌ و خوش‌ یمن‌ متولدین‌ دی ماه‌ «قهوه‌اي‌ و اکثر رنگ‌هاي‌ سیر و تیره» اسـت‌. سنگ‌ خوش‌ یمن‌ برای‌ متولدین‌ دی‌ ماه‌ سنگ‌ سلیمانی‌ «سنگ‌ بابا قوری‌» سیاه‌اسـت‌. این‌ سنگ‌ گونه‌اي‌ از عقیق‌ اسـت‌ کـه‌ بـه‌ واسطه‌ نوارهائی‌ موازی‌ و یک‌ در بین‌سیاه‌ و سفید شناخته‌ شده‌ اسـت‌.

همه چیز در مورد دی ماهی ها (طالع بینی و شخصیت شناسی مرد و زن متولد دی)

از این‌ سنگ‌ برای‌ تراشیدن‌ و کنده‌ کاری‌ نگین‌هاي ‌نقش‌ برجسته‌ استفاده‌ میشود «یک‌ نقش‌ در لایه‌ سفید کـه‌ نقشی‌ برجسته‌ در مقابل‌لایه‌ سیاه‌ قرار میگیرد». اگر جای‌ لایه‌ سفید با لایه‌اي‌ رنگی‌ عوض‌ شود، آن‌ وقت‌ این‌عقیق‌ نام‌هاي‌ متفاوت‌ دیگری‌ می گیرد، مثلا اگر قرمز باشد نام‌ عقیق‌ یمانی‌ «عقیق‌» رامی‌گیرد. عقیق‌ها همیشه‌ بـه‌ رنگ‌ سیاه‌ در نمی آیند مگر آن‌ کـه‌ نام‌ سنگ سلیمانی‌«باباقوری‌» را داشته‌ باشند.

 


 

طالع بینی چینی دی ماهی ها

مردان متولد دی: یک مرد دی‌ماهی برخلاف مردان دیگر هر قدر بیشتر پا بـه سن می گذارد سرزنده‌تر و شاداب‌تر میشود. او هیچ وقت نمی تواند نقش یک عاشق دلخسته را بازی کند. اما شعله علاقه‌اش بـه شریک زندگی‌اش بدون آنکه دیده شود، هیچ وقت در دلش خاموش نمی شود.

همه چیز در مورد دی ماهی ها (طالع بینی و شخصیت شناسی مرد و زن متولد دی)

یک نکته خوب دیگر در مورد این مرد این اسـت کـه حمایتش از همسر و فرزندانش زیاد و جدی اسـت و این امر خوشبختانه با گذشت زمان تغییر نمیکند. برای این مرد شـما همواره همان دختر جوان خواهان حمایتی هستید کـه در روز‌هاي اول آشنایی با او بوده‌اید و فرزندانش هم همیشه کودکان او هستند هرچند کـه بزرگ شده باشند یا خودشان صاحب فرزند شده باشند.

 

زنان متولد دی

همه چیز در مورد دی ماهی ها (طالع بینی و شخصیت شناسی مرد و زن متولد دی)

او دلش می خواهد شـما را هفته‌ها و یا حتی ماه‌ها تنها گذاشته و بـه منزل پدری‌اش برگردد. اگر چـه از سوی دیگر شـما میتوانید وی را بـه معنای واقعی شریک زندگیتان بدانید، چون درصورت لزوم ودر زمان بروز بحران‌ها با تمام وجود بـه کمک شـما می‌شتابد و بدون کوچک‌ترین اعتراضی حاضر می شود بار خانواده را چـه از نظر مالی و چـه از نظر احساسی و روحی بر دوش بکشد.

 


 

طالع‌ بینی هندی دی ماهی ها

مهم‌ترین ویژگی‌هاي یک مرد متولد دی ماه قدرت طلبی، خانواده دوستی، خودداری و سردی، ودر عرصه عشق کم حرفی و کم تظاهری اسـت. او یک پدر جدی و خشک، اما مهربان و دلسوز اسـت. احتمالا نخستین چیزی کـه دراین مرد نظرتان را جلب می کند، زبان نیش دارش اسـت، اما اندکی بعد متوجه خواهید شد کـه دوگانگی خاصی دراین زبان تلخش وجوددارد.

همه چیز در مورد دی ماهی ها (طالع بینی و شخصیت شناسی مرد و زن متولد دی)

مثلا جملات ناخو‌ش‌آیند او از روی قصد و نیت خاصی نیست و کمی پس از آنکه این جملات از دهانش خارج شد، سعی میکند آن‌ها را رفع و رجوع کند. اگر شـما بتوانید پا بـه خلوت یک مرد متولد دی بگذارید، با کمال تعجب در نهادش موجودی سرشار از شادی و دستخوش رویا‌هاي طلایی و آرزومند دستیابی بـه بی‌قیدی و آزادی‌هاي بی حد و حصر میبینید.

 

مرد متولد دی اینطور وانمود میکند کـه اصلا نیازی بـه تعریف و تمجید ندارد و هنگام شنیدن تعریف و تمجید هم بـه شدت مانع از ظاهر شدن رضایت خاطر و شادمانی عمیق خویش میگردد، اما حقیقت این اسـت کـه او با تمام وجود خواهان آن اسـت کـه مرتبا بـه وی بگویید کـه چـه مرد خوب، باهوش، خوش قد و قامت، خواستنی و جالبی اسـت.

 

مرد متولد دی جاه و مقام رابه ثروت ترجیح می دهد و قلبا مایل اسـت مدیر کل و وزیر باشد تا یک بازرگان ثروتمند، ولی گمنام. حتی ثروت برای او وسیله کسب قدرت و شهرت اسـت. در زندگی مرد متولد دی نکته جالبی وجوددارد کـه منحصر بخود اوست و آن این اسـت کـه در جوانی بسیار جدی اسـت، ولی بتدریج کـه پا بـه سن میگذارد، نرم می شود تا جاییکه در میانسالی، تبدیل بـه یک آدم خوش مشرب و اجتماعی میشود.

همه چیز در مورد دی ماهی ها (طالع بینی و شخصیت شناسی مرد و زن متولد دی)

مرد متولد دی مردی‌ست کـه واقعا عاشق خانه و خانواده‌اش اسـت، برای همین الفت و هم‌بستگی خانوادگی مانع از بوالهوسی‌ هاي ویرانگر و آزاردهنده‌اش میشود. تازه علاقه این مرد بـه خانواده‌اي کـه در آن متولد و بزرگ شده اسـت هم زیاد اسـت و با ورود شـما بـه زندگی‌اش این علاقه نه تنها از بین نمیرود بلکه بیشتر میشود حتی اگر ظاهرش بی‌تفاوت نشان بدهد.

 

برای این مردان مادری و خانه داری بسیار مهم اسـت و بـه این مساله برای انتخاب شریک زندگی‌اش اهمیت بسیاری میدهد در عین حال کـه ازآن دختر انتظار دارد کـه خیلی خوش‌لباس و مرتب باشد. طوری‌كه اگر حتی یک روز بدلباس باشید این رابه روی شـما می‌آورد. متاسفانه همسر این مرد باید خودش ابراز علاقه و عشق رابه او یاد بدهد. وگرنه تا آخر عمر حسرت شنیدن جملات عاشقانه و کلمات زیبا بـه دلش میماند.

 

این مرد بعنوان پدر، یک رئیس با جذبه اسـت و خودرا در رأس خانواده احساس می کند و این احساس تابع زمان و مکان نیست. بعید اسـت کـه یک مرد متولد دی از همسرش جدا شود، چون او هرگز از روی هوی و هوس ازدواج نمی کند. اگر چـه او خطوط قرمزی هم دارد کـه بسیار برایش مهم اسـت و اگر پا را از این خطوط فراتر بگذارید دیگر هرگز بشما شانس دوم نخواهد داد. بـه علاوه او عاشق نظم و ترتیب اسـت.

 

زنان متولد دی

زن متولد دی ماه یک زن جاه‌طلب، کدبانو، منظم و کمی لجباز و زود رنج، آراسته و خوش‌لباس اسـت. هدف نهایی زنان متولد دی تأمین زندگی، جلب احترام و کسب اقتدار و برخورداری از موقعیت‌هاي چشمگیر اسـت و برایشان اصلا فرقی نمی کند کـه این خواسته‌ها در پشت میز ریاست یک مؤسسه تجاری برآورده شوند یا در شغل آموزگاری و موزه‌داری.

همه چیز در مورد دی ماهی ها (طالع بینی و شخصیت شناسی مرد و زن متولد دی)

او حتماً می خواهد کـه شوهرش در هر رشته کاری کـه هست، مقام اول را داشته باشد. حتی خود او نیز اگر شاغل باشد، عزت طلب و ترقی خواه اسـت و میل دارد در محیط کار خود شاخص و برجسته باشد. در طی روز‌ها و ماه‌هاي قبل از ازدواج اگر بتوانید وی را مطمئن کنید کـه پس از گفتن بله در منزل از اختیارات تام برخوردار خواهد بودو شـما هم مردی هستید کـه آینده درخشانی دارید.

 

زنان متولد دی بسیار بـه سر و وضع و آرایش‌شان توجه دارند. نه کـه خودنما باشند بلکه کسانی هستند کـه اگر لازم باشد، صورت‌شان رابا سیلی سرخ نگاه می‌دارند. در وجود زن متولد دی نوعی ترس از آینده، دلواپسی از حال و تأسف بـه گذشته وجوددارد کـه بازتاب آن در رفتار و کردار وی بسیار مشخص اسـت و شاید بهمین دلیل هم باشد کـه از شوخی خوشش نمی آید.

همه چیز در مورد دی ماهی ها (طالع بینی و شخصیت شناسی مرد و زن متولد دی)

او از نظر اجتماعی بسیار مبادی آداب و بانزاکت اسـت و بـه محض ورود بـه یک اجتماع سریعا موقعیت آنجا را درک کرده و پی می برد کـه چـه رفتار و کرداری باید داشته باشد. زن متولد دی دارای جذابیت خاصی اسـت و بـه قول مشهور بانمک اسـت. بی شک از چهره او خوشتان می آید، چون زیبایی مخصوص بـه خودش را دارد. اما یکی از وحشت‌هاي همیشگی او این اسـت کـه نکند شوهرش زن زیبایی رابه او ترجیح بدهد.

همه چیز در مورد دی ماهی ها (طالع بینی و شخصیت شناسی مرد و زن متولد دی)

از خصوصیات دیگر این زن همدردی شدید او با درماندگان و بینوایان اسـت و هر کجا کـه دردمندی بـه وجودش احتیاج پیدا کند، فورا بـه کمکش می‌شتابد و قدم پیش می گذارد یا سازمان خیریه‌اي برای یاری رساندن بـه دردمندان ایجاد می کند. از آنجا کـه یک زن متولد دی بسیار باانضباط اسـت، بچه هایش را هم باانضباط بار می‌آورد.

 

اگر چـه امر و نهی‌هاي او کمی خسته‌کننده اسـت و حتی میتواند موجب سردی روابط مادر و فرزندی بشود. عدم اعتماد بـه نفس یکی از نقاط ضعف این زن محسوب می شود و این وظیفه شوهر اوست کـه در رفع این مشکل بکوشد و حس اعتماد بـه نفس را در او تقویت کند. یکیدیگر از معایب او لجبازی و زود رنجی اسـت.

 


 

طالع‌ بینی خورشیدی دی ماهی ها

شخصیت دی ماهی‌ها از با ثبات‌ترین و جدی‌ترین‌ها در منطقه‌البروج بـه حساب می آید. دی ماهی‌ها انعطاف‌ناپذیر و مستقل و دارای ویژگی‌هاي اصیل و ارزشمند زیادی هستند. آن‌ها ذاتاً افرادی با اعتماد بـه نفس، مطمئن، مصمم، با اراده، یک دنده، خونسرد و آرام هستند. متولدین دی ماه مدیرانی مصمم، مدبر، مبتکر و چاره جو می‌باشند و نه تنها برای‌خودشان بلکه برای همه ی معیار هـای بالائی را درنظر دارند.

همه چیز در مورد دی ماهی ها (طالع بینی و شخصیت شناسی مرد و زن متولد دی)

این افراد بسیار صادق، راستگو و درستکار هستند، حتی بـه انتقاد از خود هم میپردازند و درجهت رفع عیوب شان تلاش زیادی میکنند. آن‌ها با شیوه‌اي منظم، با قاعده و سرسختانه بر علیه مشکلات شخصی خویش می‌جنگند و برای رسیدن بـه خواسته‌هاي خود حتی گاهی‌خانواده خویش را فدا می کنند و هنگامیکه همه ی دست از تلاش کشیده‌اند، آن‌ها تمام جد و جهد خویش رابه کار میگیرند تا موفق شوند.

 

دی‌ماهی‌ها احترام زیادی برای صاحبان قدرت قائل هستند، ولی اگر بـه درجات بالا برسند امکان نداردکه بـه نقطه نظرات دیگران گوش بدهند. آن‌ها، چون خودشان بـه شدت منضبط هستند، توقع دارند کـه زیر دستانشان هم بـه همان اندازه نظم و ترتیب را رعایت کنند و خویشتن دار باشند و می خواهد هر وظیفه‌اي راکه بـه آن‌ها محول می کنند، بـه بهترین نحو انجامش دهند.

 

عده اندکی از متولدین دی ماه دچار تغییرات شدید حالات روحی و خلق و خو می شوند کـه در نتیجه لقب ناشایست ناپایدار رابه خود اختصاص میدهند. اگر چـه درظاهر بنظر خوددار و آرام میرسند، ولی می توانند بـه طرز حیرت آور و ناگهانی شوخ و بذله‌گو شوند. آن‌ها دارای نیروی عقلانی خیلی موشکاف، باریک اندیش، هوشمندانه و نکته سنج هستند.

همه چیز در مورد دی ماهی ها (طالع بینی و شخصیت شناسی مرد و زن متولد دی)

آن‌ها عمیق فکر میکنند و همواره در حال بررسی و سبک و سنگین کردن تمام احتمالات قبل از تصمیم گیری هستند تا انتخابی سالم و ایمن داشته باشند. حافظه‌شان هم قوی و عالی اسـت. خصوصا کـه آن‌ها علاقه‌اي سیری‌ناپذیر برای کسب دانش دارند. دی ماهی‌ها قبل از تصمیم گیری برای ازدواج و دل بستن جوانب امر را خوب بررسی میکنند ودر حقیقت آرام آرام و با احتیاط راه علاقه و دلبستگی را طی میکنند.

 

اگر چـه بعد از ازدواج تا حدودی حسود میشوند، ولی نسبت بـه همسرانشان بـه شدت وفادار هستند. در واقع آن‌ها بخاطر این ازدواج میکنند کـه همه ی روزی باید دست بـه این‌عمل بزنند ودر نتیجه کمتر با شکست مواجه می شوند. هر حرفه‌اي کـه یک دی ماهی در آن وادار بـه سر و کله زدن با ارقام، ریاضیات و پول شود، برایش جذاب اسـت در عین حال کـه او بـه شدت بـه موسیقی علاقمند اسـت.

همه چیز در مورد دی ماهی ها (طالع بینی و شخصیت شناسی مرد و زن متولد دی)

بیشترین بیماری‌هاي متولدین این ماه متمرکز بر زانو، استخوان و پوست اسـت. آن‌ها مستعد شکستگی استخوان، رگ بـه رگ شدگی و پیچ خوردگی زانو و دیگر مشکلات پا هستند. انواع بیماری‌هاي پوستی از جوش و بثورات جلدی و کورک گرفته تا جذام «در کشور هـای کـه این بیماری شایع اسـت» آن‌ها را تهدید میکنند.

 


 

افراد مشهور متولد دی ماه

حکیم فردوسی

حکیم خیام نیشابوری

ابوریحان بیرونی

فروغ فرخزاد

فرهاد مهرداد

معین «خواننده»

کتایون ریاحی

آزیتا حاجیان

حسن روحانی

محمد جواد ظریف

بهرام بیضایی

رضا رویگری

ترانه علیدوستی

ناصر عبداللهی

ماهایا پطروسیان

حدیث فولادوند

افسانه بایگان

سعید پیردوست

مهران رجبی

محمد رضا متواضع

شهره صولتی

آزاده صمدی

رزیتا غفاری

فتحعلی اویسی

جواد عزتی

هومن برق نورد

روناک یونسی

 

افراد مشهور خارجی متولد دی ماه

لویی پاستور

بنجامین فرانکلین

ایزاک نیوتن

همفری بوگارت

حامد کَرزی

آنتونی هاپکینز

نیکلاس کیج

آنتوان چخوف

محمدعلی کلی